Ayberkankebut 21 Şubat 2019 10:23
18 yaş altı için eski yönetmelik mi geçerli yoksa yeni yönetmelik mi çıkacakmış? bu yönetmelik sadece 18 yaş üstü için demiş.
0 0 Şikayet Et
gencturk30 21 Şubat 2019 08:45
Nerde yazıyor ÖTV için belirlendiği
1 1 Şikayet Et
beşiktaşmemur 21 Şubat 2019 07:46
bir önceki yönetmelikte de istenmiyordu ancak aşağıdaki süreli raporlar için istenebilir cümlesini yanlış yorumlayan Kurumlar tereddüt oluşturuyordu. Bu tamamen ortadan kalktı. 2002 sonrası sürekli raporu olanlardan yeniden rapor istenmemelidir. bir önceki yönetmelik "(2) Ancak, süreli verilen raporlar ile ilgili olarak hastaneye yeniden sevk işlemi uyarınca veya herhangi bir sebeple yeni bir rapor istenmesi durumunda, özür oranları, bu Yönetmelik hükümlerine göre yeniden belirlenir."
MADDE 15 - (1) Bu Yönetmeliğin yürürlüğe girdiği tarihten önce 18 yaş üstü engelliler için düzenlenmiş sürekli ibareli sağlık kurulu raporlarıyla belirlenmiş olan tüm vücut fonksiyon kaybı oranları geçerli olup bu oranlara dayanılarak sağlanmış istihdam, eğitim, sosyal destek ve yardım hizmetlerinin sürdürülebilmesi için süreli raporlarda rapor süresinin bitimine kadar kurumlarca rapor istenemez. diyor buradan anladığım kadarıyla ekpss ile atanmamız durumunda rapor sürekli olduğu için kurum yeni rapor istemeyecek öyle mi ?
baybarsyuzbasioglu, 1 yıl önce
2 6 Şikayet Et
Ayhan ESEN 21 Şubat 2019 01:44
2002 ÖTV için belirlenmiş
0 0 Şikayet Et
baybarsyuzbasioglu 20 Şubat 2019 18:54
MADDE 15 - (1) Bu Yönetmeliğin yürürlüğe girdiği tarihten önce 18 yaş üstü engelliler için düzenlenmiş sürekli ibareli sağlık kurulu raporlarıyla belirlenmiş olan tüm vücut fonksiyon kaybı oranları geçerli olup bu oranlara dayanılarak sağlanmış istihdam, eğitim, sosyal destek ve yardım hizmetlerinin sürdürülebilmesi için süreli raporlarda rapor süresinin bitimine kadar kurumlarca rapor istenemez. diyor buradan anladığım kadarıyla ekpss ile atanmamız durumunda rapor sürekli olduğu için kurum yeni rapor istemeyecek öyle mi ?
0 7 Şikayet Et
baybarsyuzbasioglu 20 Şubat 2019 18:52
benim 2017 ağustosta almış olduğum sürekli raporum var %55. EKPSS ile atanırsam bu durumda kurum benden raporumu yenilememi isteyebilir mi ? Yoksa almış olduğum raporu kabul etmek durumunda mı ?
3 3 Şikayet Et
balalayka_ 20 Şubat 2019 17:41
anladığım kadarıyla; raporun geçerlilik şartı olan %40 ve uzeri engelli oranı değişecek soylentisi gerçek değilmiş. %40 tabanı hala geçerli
3 9 Şikayet Et
beşiktaşmemur 20 Şubat 2019 13:54
eski-yeni karşılaştırması iyi olmuş. 2002 öncesi sürekli raporu olanlar raporlarını yenileyecek. kişilerin halihazırda sahip oldukları sosyal ve mali haklara ilişkin kayıpları olmayacak.
7 32 Şikayet Et