wonderlei 28 Mart 2019 13:59
Tüm öğretmenleri branşçı olan 2.kademe bi okul içindi benim önerim. Laflarına dikkat et.
Hafta içi boş günde nöbet önerisi akılsızca çünkü sadece branş öğretmenleri bu şekilde nöbet tutabilir.Sınıfçılar yatar.Velilere nöbet tutturmak en iyisi! :)
sarperener, 7 ay önce
2 0 Şikayet Et
sarperener 28 Mart 2019 00:53
Hafta içi boş günde nöbet önerisi akılsızca çünkü sadece branş öğretmenleri bu şekilde nöbet tutabilir.Sınıfçılar yatar.Velilere nöbet tutturmak en iyisi! :)
3 2 Şikayet Et
sarperener 28 Mart 2019 00:49
Bir de veliler de sırayla nöbet tutmalı!Belki yılda bir nöbet gelir.Velilerin de nöbet tuttuğu okullarda, nöbet görevi daha kusursuz yürür.Ne de olsa anne baba şefkati başka bir güzellik katar nöbete.:)
2 5 Şikayet Et
wonderlei 27 Mart 2019 19:03
Hangi meslek dalı olursa olsun zorlama ile iş yaptırılması taraftarı değilim ama nöbet işi farklı. Belirtildiği gibi isteğe bağlı olursa kimse tutmak istemeyebilir. Dışardan birinin tutulması ise işin ruhuna aykırı ve ekonomik olarak aşırı külfetli. Eskiden ücretsiz idi şimdi karşılığı da alınıyor çok şükür. Uygulanabilir mi bilmiyorum ama haftaiçi boş günü olan öğretmenlerimiz o gün sadece nöbetle ilgilenebilir. Hem ders motivasyonu zarar görmez, hem nöbete daha kolay yoğunlaşabilir. Bence daha vahim sorunlarımız var. Veli,öğrenci profili, yer değiştirme, fiziki şartlar, liyakat gibi...
5 7 Şikayet Et
okuryazar3 27 Mart 2019 18:53
çok da heveslisi değiliz nöbetin.Ek ders parası yerine okullara güvenlik görevlendirsinler.Tazmanya canavarı sahnesini izleyeceğime,dikkat edersen izlemekle görevliyiz müdahale şansımız yok! 10 dakikalık teneffüsümde çayımı içer keyfime bakarım valla...
alın alın nöbette boş boş dolaşmaya da ek ders alın...
lastship, 7 ay önce
0 11 Şikayet Et
lastship 27 Mart 2019 18:42
alın alın nöbette boş boş dolaşmaya da ek ders alın...
25 6 Şikayet Et
planksabiti2 27 Mart 2019 18:14
Öğretmenlik mesleğini isteyenler seçiyor, sınavlara giriyor ve oluyor. Sanırım kimseyi zorla, kafasına silah dayayıp öğretmen yapmıyorlar. Öyleyse öğretmenlik mesleği kapsamındaki görevlerini yürütmeliler. Kendini meclis gibi, bakan gibi görerek şöyle böyle olmak zorunda diye süreki yazıp çizenler, öncelikle bir doktora görünmek zorundadır.
23 12 Şikayet Et
Tokyoİstanbul 27 Mart 2019 17:22
Kıskanmaya devam et katip arkadaşım :D
Al işte, isteğe bağlı ne demek? Zabıt katibi gibi gece 3'de kalkıp sabah 6-7'ye kadar nöbet işleriyle uğraştıktan sonra gözler kan çanağıyken üstünden "tamam hadi benden sana izin, 9'a kadar dinlen sonra gel" şeklinde sözlerle mi muhattap bu öğretmenler? Ayrıca bunun karşılığı ek mesai ücreti veya izin olarak da dönmüyor katiplere... İsteyen öğretmen varsa ünvan becayişi yapılır, hem de seve seve, uça uça!! Sonuçta ben 3,5 alıyorum öğretmen maaş, nöbet ücreti, ek ders, son ders, tenefüs arası, sigara molası, yıllık kırtasiye yardımı, nefes alma ücreti, et/tavuk döner ücreti, havuza girme bedeli vs vs. derken 7-8'i falan buluyor.
zabıt-katili02, 7 ay önce
7 12 Şikayet Et
Tokyoİstanbul 27 Mart 2019 17:19
Dün nöbet günümdü. Çok rahat bir okulda nöbet tutuyorum aslında. Meslek Lisesi olmasına rağmen hiçbir şekilde olay olmuyor. Ama bu benim görevim değil, 3 sene öncesine kadar ücret de verilmiyordu. Rahat olmama rağmen isteğe bağlı ve paralı olsa yine nöbet tutmak istemem. Biz eğitimciyiz, polis filan değiliz. güvenlik için bir sürü eleman var, ara elemanlar, polisler filan.
4 21 Şikayet Et
alparslan... 27 Mart 2019 16:43
ben nasıl yıllarca okuyan doktora unvan değiştirelim diyemiyorsam sen de haddini aşma, git yazılarını yaz. bu işi para ile değerlendirenler konuyu okumamış. nöbet için zaten bir ücret ödeniyor. burada konu olan parası da nöbeti de lazım değil diyenler. çok değil az da olsa okuyup anlamaya çalışırsanız daha iyi bir dünyada yaşarız.
Al işte, isteğe bağlı ne demek? Zabıt katibi gibi gece 3'de kalkıp sabah 6-7'ye kadar nöbet işleriyle uğraştıktan sonra gözler kan çanağıyken üstünden "tamam hadi benden sana izin, 9'a kadar dinlen sonra gel" şeklinde sözlerle mi muhattap bu öğretmenler? Ayrıca bunun karşılığı ek mesai ücreti veya izin olarak da dönmüyor katiplere... İsteyen öğretmen varsa ünvan becayişi yapılır, hem de seve seve, uça uça!! Sonuçta ben 3,5 alıyorum öğretmen maaş, nöbet ücreti, ek ders, son ders, tenefüs arası, sigara molası, yıllık kırtasiye yardımı, nefes alma ücreti, et/tavuk döner ücreti, havuza girme bedeli vs vs. derken 7-8'i falan buluyor.
zabıt-katili02, 7 ay önce
3 10 Şikayet Et
12345