KursatPeker 21 Mart 2019 08:18
Ooo strateji uzmanı Özdağ'da burdaymış,hadi bir analizde sizin ittifak için yap.Kılıçdaroğlunun ypg bize niye saldırsın lafını bir açıkla,Ankara, İzmir ve İstanbul'da belediye meclis üyeliklerine yazdığınız hdpli teröristleri bir anlat faydalanalım o engin bilgilerinden :))
3 6 Şikayet Et
dogrusoyluyorum 20 Mart 2019 13:48
oyları AKP ile HDP paylaşıyor. işbirliğini nasıl oluyor da CHP yapıyor. bu ne abes bir çelişki????? kim inanır sanıyorsunuz bunlara. HDP asla CHP ye oy vermez vermiyor da...
14 17 Şikayet Et
tirabzn 20 Mart 2019 11:50
suriyelilerden sorumlu devlet bakanı ümit özdağ bırak bu işleri sen suriyelilerle ilgili twit at ortalığa fitne saç :)
23 25 Şikayet Et
aob 20 Mart 2019 09:59
çok ayıp çok. adam ortağına böyle alenen laf mı söyler. (Vatanını, bayrağını dinini(İslam)seven bu aziz millet her şeyin farkında, milletin aklı ile alay edenlere cevap verme gününe şurada 11 gün kaldı)
16 38 Şikayet Et
czd2 20 Mart 2019 09:19
Ağzına sağlık
teröristlerle koyun koyuna el ele akp yi bitirme adı altında Türkiyenin altını oyan güruh kalkmış bir de hedef saptırmaya çalışıyor.Belliki ortağınız hdpkk yı kızdırmışsınız adamları görmezden gelmeye kalkmışsınız onlarda sizden daha çok ilgi bekliyor chp ye gösterdiğiniz ilgiyi has dostunuz hdp ye de gösterin vatandaş kiminle düşüp kalktığınızı İYİ biliyor saklı gizli iş yapıyoruz sanmayın terörit sevici
meraklıosman, 5 ay önce
28 54 Şikayet Et