akil21 04 Nisan 2019 01:35
Masallah
0 1 Şikayet Et
lastship 03 Nisan 2019 19:00
bence muhtarlara makam Araba si da tahsis edilmeli... ne de olsa mülki amir...
3 12 Şikayet Et
İsmi Lazım Deil 03 Nisan 2019 18:50
Köyler için demiyor zaten, şehirler için diyor.
Şehir merkezinde olabilir köylerde muhtarlık demek idare demek devlet demek kalkmamalı
Sensörx, 3 ay önce
0 1 Şikayet Et
orhnbey 03 Nisan 2019 15:45
Bize ne be yeğen.cebinde sigara parası olmayan adamlarız.
1 7 Şikayet Et
Sensörx 03 Nisan 2019 14:21
Şehir merkezinde olabilir köylerde muhtarlık demek idare demek devlet demek kalkmamalı
muhtarlıklar kaldırılmalı! Adamların çay parası çıksın diye muhtarlıklar duruyor...
habersizgel, 3 ay önce
2 3 Şikayet Et
fıssss 03 Nisan 2019 12:04
Muhtarlar ne iş yapıyorda 1900 lira alıyor yani sırf birileri oy toplamak amaçlı maaşları yükseltti 52.000 muhtar çarpı 1900 tl. Bu ülke böyle savurganlığa devam ederse yakında topu atar. Mesela makam aracı Almanya araba ürettiği halde Türkiyenin makam aracı sayısı Almanya makam aracı sayısının 4 katı fazla. İslamda israf önlenilmeli diyor biz niye böyle yapıyoruz. Suriyeliler kambur oldu kan emer gibi Türkiyenin ekonomisini sömürüyor. Mevcut hükümet kendine ekonomik olarak çeki düzen vermeli yoksa Türkiye 2023 e kalmaz batar.
3 41 Şikayet Et
bridge 03 Nisan 2019 11:37
Belediye başkanlarının maaşlarına değil belediyenin bütçesine yani başkanların hükmettikleri paraya bakın sonra kavganın neden bu kadar büyük olduğunu anlarsınız.
1 29 Şikayet Et
Marsupilami98 03 Nisan 2019 11:21
Muhtarlıklar kaldırılsın seçimler kansız tamamlansın
1 57 Şikayet Et
aymi25 03 Nisan 2019 11:12
Türkiyede 52.000 muhtar var.Eskiden bazı evrakların temininde önemli yerleri olduğu aşikar.Ama sene olmuş 2019 E devlet üzerinden çoğu belgeye ulaşılırken nedendir 2.000 TL maaşla bu kadar muhtar bulunmaktadır bilmem. Tamamının olmasada ilçelerdeki muhtarların kiralık ev bilgisi ve adresi bulunamayan postaların verılmesi haricinde ne işe yaradıklarının sorgulanması lazım. Köylerde evet mülki amir olarak görev yapabilirler ama ilçelerdeki mahalle muhtarlıkları??? İlçe mahalle muhtarlarının camlara kendi telefon numaralarını yazarak büroya adım atmadan aldıkları 2000 TL nekadar doğru. Eskiden olduğu gibi ilçe mahalle muhtarlarının bulundukları ilçelerdeki projelere dahil oldukları yada ilçenin menfaatlerini gözeterek bulundukları mahallelerde proje üretebildikleri günler olur ve bizde bu alınan maaşları helali hoş olsun diyebilceğimiz günler olur...
0 41 Şikayet Et
09512601 03 Nisan 2019 10:54
bi dahaki seçime muhtar adayı olur
Helali hoş olsun Ekrem Abi sonuna kadar hakettin :)
borancan33, 3 ay önce
18 8 Şikayet Et
12