Yıldız Hasan 08 Nisan 2019 20:28
60-65 yaşına gelmİş üç yıllık mezunlara lİsans tamamlama da neyİn nesİ oluyor.vereceksİnİz 3600 ü bu İnsanların çoğu emeklİ oldu.çok azı kalmıştır.
4 0 Şikayet Et
bluenight_43 08 Nisan 2019 13:01
Dünyanın birçok ülkesinde okumak kolay. Sadece o kişinin tercihine ve gönüllü olarak istemesine bakıyor olay. Bilgiye erişim çok rahatladı artık. Herşeye ulaşabiliyorsunuz. Ayrıca bir kişinin eğitimine devam etmek istemesi hem o kişinin kendi faydasınadır.Çok daha da önemlisi, ülkenin faydasına olur. Ben destekliyorum. Branşında gelişmek isteyenler için Lisans Tamamlamama hakkı getirilmelidir.
0 12 Şikayet Et
KAPTAN7 08 Nisan 2019 12:16
lisans tamamlama hakkı bütün emekli de olmak üzere memurlar a uygulanmalıdır.
0 13 Şikayet Et
siirtilmerkezi 07 Nisan 2019 20:16
"Lisans Tamamlama çalışmaları emekli öğretmenleri de kapsamalıdır." Yorumuma eksi verenler öğretmenlik ruhu olmayaan yahut minimum seviyede bulunanlardır diye tahmin ediyorum..
47 10 Şikayet Et
samet.by 07 Nisan 2019 19:57
maalesef dediğiniz doğru bunu bizzat kendim yaşadım, hala yaşıyorum. kitap yüzü görmeden aöl'yi bitirip, yine kitap yüzü görmeden aöf 2 yıllığa 217 puanla girdim. övmek için söylemiyorum.
1 4 Şikayet Et
vicdan25 07 Nisan 2019 19:44
sadece meb de değil. merkezi sınav ve yerleşmenin dışındaki , sonradan verilen haklar ,kolay yoldan tüm uygulamalar adaletli değil.çünkü kişi önceden o puanı alabilir miydi örneğin adam ön lisans la bir yere girmiş böyle uygulamalarla mezun oluyor ve üst statüye,kadro ya geçiyor ve önceden lisans hatta lisansüstüne mezununa kadro kalmıyor.Veya bazıları çeşitli yollardan asıl hak edenin statüsünü kapıyor
2 3 Şikayet Et
junior1905 07 Nisan 2019 19:27
Türkiye'de, İkiyüzellibin' in üzerinde Tarım - Orman - Gıda ve Su ürünleri Teknikeri LİSANS TAMAMLAMA bekliyor.. 16.10.2018 tarih ve 2/1167 Esas Sayılı Kanun Teklifi halen Mecliste kanunlaşmayı bekliyor. Bu konuda Hükumetimizin desteğini bekliyoruz.
4 11 Şikayet Et
Geosophy 07 Nisan 2019 19:08
16 yıl önce kendilerine sunulan imkanı değerlendiremeyemler bugün mü yapacaklar. O öğretmenler açık kitapla sınav yapsan yine yeterli notu alamazlar. Çok istiyorlarsa hazır bir lisans diploması hediye edin. Onlar sevinsin millette çile çekmesin ?!
27 18 Şikayet Et
mehendisbeg 07 Nisan 2019 17:05
cevap yazısını bile düzgün okuyamamışın.öğretmen bakanlığında herşey öğretmene yönelik.editör arkadaş yazıyı oku ve düzelt.eö dışı personele bişey yok
2 11 Şikayet Et
ingilizceci370624 07 Nisan 2019 16:56
İlk üç bine girerek öğretmen oldum. Doğusunda, batısında, köyünde yıllarca hizmet ettim. Taşrada çalışırken işimi aksatmadan açıktan iki yıllık bir program okudum. Bunda lisans tamamlama fırsatı aramaktan daha doğal ne olabilir. Her nasıl ki zamanında at antrenörü bile öğretmen yapıldı (tıpkı ben uzak bir şehirde yatılı okullarda ailemden ayrı dirsek çürütürken). Bence Milli Eğitim Bakanlığı nın yaptığı çok mantıklı bir çalışma beni kapsasın ya da kapsamasın önemli olan adı Milli Eğitim olan bir bakanlığın öğretmenlerini geliştirmek için bir çalışma yapması. Çok yerinde ve gerekli bir çalışma bence.
19 12 Şikayet Et
12