Hokka35 03 Mayıs 2019 11:08
Herkese iyi günler, ÖYP'li araştırma görevlisi olarak 33a'ya geçtim. Şimdi 35. madde görevlendirmesi talep edeceğim. Zorluk çıkartmamaları için bu kararın resmi gazetede yayınlanmış hali var mı? Araştırmamı tamamlamak için doktora yaptığım üniversiteye geri dönmem gerekiyor. Yardımcı olabilir misiniz?
0 0 Şikayet Et
muhtesem32 12 Nisan 2019 15:07
ÖYP li mi kaldı zaten herkes 33A kadrosuna geçti.
10 0 Şikayet Et
muhtesem32 12 Nisan 2019 15:05
MHP nin şuana kadar itifak yapıpta kurutmadığı bir yer var mı bence akp için bir yük tek başına girse seçime daha rahat kazanır.
4 2 Şikayet Et
Chimotajika 12 Nisan 2019 12:55
Sırf laf atmak için konuşmamak lazım. Tez döneminde çalışmasını bitirmeden ısrarla okula çağrılabiliyorlardı öypliler yada bazen daha kötüsü 2 gün okuluna git 3 gün burda ol diyorlardı. İnsanlar haftada 2 kere şehirdışı yapmak zorunda oluyordu. Bu ortadan kalktı. Doktora tezini verdiklerinde okullarına dönecekler artık, öncesinde değil
Oh ne güzel dünya. Devletin parasıyla imkanlarıyla git en güzel üniversitelerde eğitim göre hizmete gelince yok ben gelmem . Danıştay bence çok yanlış bir karar vermiş.
ahmet_ing_ögretmeni, 1 ay önce
3 10 Şikayet Et
depth . 12 Nisan 2019 10:14
programın adı öğretim üyesi yetiştirme programı. doktoranı bitirince öğretim üyesi olarak hizmet et demek yani. burada davalık olan konu doktora bitmeden getirtilmelerinin usulsüz olması. danıştay doğru kararı vermiş.
Oh ne güzel dünya. Devletin parasıyla imkanlarıyla git en güzel üniversitelerde eğitim göre hizmete gelince yok ben gelmem . Danıştay bence çok yanlış bir karar vermiş.
ahmet_ing_ögretmeni, 1 ay önce
5 22 Şikayet Et
alannn 12 Nisan 2019 10:12
teşekkürler türk eğitimsen, teşekkürler türkiye kamusen
1 13 Şikayet Et
ahmet_ing_ögretmeni 12 Nisan 2019 09:01
Oh ne güzel dünya. Devletin parasıyla imkanlarıyla git en güzel üniversitelerde eğitim göre hizmete gelince yok ben gelmem . Danıştay bence çok yanlış bir karar vermiş.
40 11 Şikayet Et
kbtt 12 Nisan 2019 08:26
Memlekette herşey özellikle de eğitim yap-boz tahtası gibi.Şimdi bir yap-boz daha.
0 15 Şikayet Et
Chimotajika 12 Nisan 2019 06:46
Sendikanın adını vermeseniz vermeyin. Yaptıkları için teşekkürler, çok önemli bir sıkıntıyı çözmüşler
5 30 Şikayet Et
ruzigar 12 Nisan 2019 00:47
Çok doğru bir karar. Danıştay, YÖK'ün bir saçmalığını daha düzeltmiştir. Şu ana kadar geri çağrılmış araştırma görevlileri derhal tez yaptığı üniversiteye dönmelidir.
5 31 Şikayet Et