cibril1 11 Nisan 2019 08:54
Fetonun oyunu aldı tabii bedel ödeyecek.
8 14 Şikayet Et
H.Ozkan14 11 Nisan 2019 04:21
Bunlar nasıl belediye başkanı arkadaş, herkes mi prim peşinde koşar biriniz de işinize gücünüze bakın. Belediye başkanı demek, siyasetçi demek değil, kendini hizmet etmeye adamış kişi demektir. Bunlar hiç alakası olmayan, haddi olmayan ve mümkün bile olmayan, tamamen iktidarla zıtlaşma amaçlı, reklam amaçlı boş beleş hareketler.
13 24 Şikayet Et
karakarizma35 10 Nisan 2019 21:25
Mütekabiliyet değilde mukana hastayım. Serkannnnn nerdesin yine kayıplardan. Sırf yorumları mukan için okuyorum.. Adam adam.
7 2 Şikayet Et
bixici_14 10 Nisan 2019 19:21
Oda biliyor alamayacağını devletin tokadini yiyeceğini de biliyor.lakin fetoya sirinlik yapiyo.esas amac kayyum ataninca mağduru oynayip sokaklari karıştırmaya calisiyo.hehe o kadar kolay deil efendi bu sefer 15 temmuzdaki hainler gibi kemerle sopa yersiniz.valla eskisi gibi size sahip çıkacak fettoslarda yok.sokaklarda yangin başlarsa ilk sokak kopekleri yanar.devletin merhametinide tokadinida görürsünüz...
52 39 Şikayet Et
hassali 10 Nisan 2019 18:50
Suçlular zaten hapiste. Suçsuzların işe alınmasında sakınca olmamalı. Tabii şüphe duymayıp güveniliyorsa... Ben şahsen şüphelendiğim kişilerle yola çıkmam.
31 38 Şikayet Et
İlayda353535 10 Nisan 2019 18:07
Peki bizi hala yöneten iltisaklı siyasetçiler nolcak???
15 83 Şikayet Et
alabao 10 Nisan 2019 17:20
Ben koyu ak parti li birisiyim devlete sorarak fiili degil sadece iltisak diye biseyle atilmislari almasini isterim ben kardesimle 15 temmuzda sokakta silahlarin obundeydik tankalara karissi durruduk ankarada ama kardesimin ismi bir flash ta cikti diye atildi bankaya parasiini vermedi soru calmadi usulsuz bir islerine katilmamais sadece sohbet muhabbet oda sohbete geliyordu diye attiliyor hic hos olmadi
22 50 Şikayet Et
hakankaa82 10 Nisan 2019 16:22
Bu lafı ettiyse hemen hakkında savcılar tarafından işlem yapılmalı belediye başkanlığı elinden alınmalıdır.
102 50 Şikayet Et
KARAELMAS6741. 10 Nisan 2019 16:01
15 temmuz öncesi ve sonrası kim devletime milletime bayrağıma hainlik yaptıysa cezasını çeksin...
Oldu olacak büyük bir çukur açında içine canlı canlı doldurun Khk lıları..Ne yapmış khk lı devletin izin verdiği bankaya para yatırmış devletin sendikasına üye olmuş büyüklerin o hainin yanında boy boy resim çekildiği ayağına kapandığı hel diye yalvardığı dönemde hasbelkader yolu onlarla kesişmiş...Sorarım size öcü gördüğünüz khk lımı suçlu yoksa üst tarafmı suçlu...Ne yapsın khk lı ölsünmü yani...Allahım senin adaletine güveniyoruz...
KARAELMAS6741., 5 ay önce
17 58 Şikayet Et
redar 10 Nisan 2019 15:54
günahsız Müslümana kucak açma niyeti yok adam vatan hainlerine kucak açma niyetinde
Gelde böyle birine oy verme. Biri müslümanım der yüzbinlerce müslümanı terörist ilan edip işten atar. Diğeri sol partilidir, bu yüzbinlerce günahsız müslümana kucak açar.
eğitimci58, 5 ay önce
79 35 Şikayet Et
12345