endmuhh 12 Nisan 2019 09:34
devlet nezlinde vatan hainleri. bu mesru meclisin yetkisi ile cıkan khk ile yapılıyor bunlar. siyasi diyebilirsin ama her zaman bu işler siyasi değilm i zaten. a partisi de olsa siyasi olucak. devlet bi zahmet agırlıgını koruması için bu kararı aldıgı insanları cezalandırsın. yarın b parti seçilir ise o kaldırır bu kararı o zamanda saygıduyarım
KHK ile ihraç edilenler AKP ve MHP ye göre "vatan hainleri". Peki bu vatan hainleri nasıl milletvekili olabiliyor? Peki bu vatan hainleri nasıl doktor olarak çalışabiliyor? Şimdi halkın iradesi ile seçilen bu insanlar neden belediye başkanı veya muhtar olamıyor? AKP+MHP iki yüzlüsünüz! Hak hukuku yerin dibine batırdınız.
kemalmax, 2 ay önce
0 1 Şikayet Et
endmuhh 12 Nisan 2019 09:32
şimdiye kadar oluyorlardı demek o zaman ne mutlu oldum
0 0 Şikayet Et
kemalmax 11 Nisan 2019 14:15
KHK ile ihraç edilenler AKP ve MHP ye göre "vatan hainleri". Peki bu vatan hainleri nasıl milletvekili olabiliyor? Peki bu vatan hainleri nasıl doktor olarak çalışabiliyor? Şimdi halkın iradesi ile seçilen bu insanlar neden belediye başkanı veya muhtar olamıyor? AKP+MHP iki yüzlüsünüz! Hak hukuku yerin dibine batırdınız.
6 31 Şikayet Et
aras.dağlı 11 Nisan 2019 12:02
KHK'lı başkan adayının %60 oy aldığını farz edelim. İptal edilip 2. olana başkanlık verilirse seçim bölgesindeki %40 seçmenin iradesi ile başkan seçilmiş olacak. O yerde seçim yenilense daha mantıklı değil mi? Yenilenen seçime "seçilme yeterliliği olmayanların" alınmaması lazım. Yoksa seçim hiç bitmez. Bizimkisi düz mantık, tabii büyükler daha iyisini bilir. Seçim işlerini fazla kurcalamak sıkıntı doğurur. Mazbatayı verip hukuksuz davranan yerine kayyum atansa daha az tartışma çıkar diye düşünüyorum.
2 32 Şikayet Et
virgo 11 Nisan 2019 09:25
Bu ifadeye karşın, bu kişilerin adaylığına onay verip; seçildiklerinde siz yerel yönetici olamazsınız demek, hem tezgahın baştan kurulduğunu; hemde bu kişilere oy veren vatandaşa oyun oynandığını gösterir.. Bu demokrasi değildir. Ülkeyi büyük sıkıntılara götürür..
4 85 Şikayet Et
the.ozy 11 Nisan 2019 09:18
seçilememelerini anlarım ama seçilmeye engel durumu olan bir kişi nasıl aday olabiliyo onu bi türlü aklım almıyor
2 81 Şikayet Et
mehmetveli 11 Nisan 2019 09:15
keşke bu kararı seçimden önce alsaydınız da milletin o nacizane kuruma olan güvenini sarsmasaydınız. çok ayıp gerçekten....
5 69 Şikayet Et
arıza62 11 Nisan 2019 08:52
Peki bu khk ile ihraç edilenler işlerine geri dönerse ne olacak? Sonuçta her khk ile atılan suçlu değil.
4 92 Şikayet Et
arıza62 11 Nisan 2019 08:46
Ysk nın her ile, ilçeye, adaya göre vermiş olduğu farklı kararlardan dolayı (aslında birçok söylenmesi gerekenler var ama neyse) kendilerine olan güven sıfırlanmıştır.
1 49 Şikayet Et
bi sen biliyon 11 Nisan 2019 02:14
birisi de muhtar bile olamiyacakti suan yillardir ulkenin basinda yakinda khklilardan biri gecerse sasirmayin
9 75 Şikayet Et
12