uzmanilke 18 Nisan 2019 23:04
Demagoji yapmakla haklı çıkamazsın. Üstelik, demagoji bile yapamıyorsun. :)
Belli ki makul soruların yok! Sen bilirsin. Yoksa aydınlatırdım..
uzmanilke, 7 ay önce
0 0 Şikayet Et
uzmanilke 18 Nisan 2019 22:59
Belli ki makul soruların yok! Sen bilirsin. Yoksa aydınlatırdım..
yok hiç gerek yok sana soru sormaya sorduğum temel soruya cevap veremedin ki daha ötesini sorayım! Yuvarlak cevaplar vermekle gerçekler değişmiyor! Senin o günü birlik dediğin siyaset yüzünden fetö denen it onca insanın kanına girdi ve olayın müsebbipleri hala dışarıda geziniyor! Yukarıda gördüğün ikili gibi veya istedikleri herşeyi verenler gibi! o yüzden su islam (siyasal islam) adına yapıyoruz kısmını geçin hatta Allahı artık hiç bir işinize karıştırmayın sizin büyük idealinizin sizden başkasına yararı yok. ( sizden kasıt nemalanan azınlık yoksa körü körüne oy veren siz ancak günahlara ortak oluyorsunuz yoksa bir çoğunuzun nemadan haberi bile yok!)
yorguntarihçi, 7 ay önce
0 0 Şikayet Et
yorguntarihçi 18 Nisan 2019 22:41
yok hiç gerek yok sana soru sormaya sorduğum temel soruya cevap veremedin ki daha ötesini sorayım! Yuvarlak cevaplar vermekle gerçekler değişmiyor! Senin o günü birlik dediğin siyaset yüzünden fetö denen it onca insanın kanına girdi ve olayın müsebbipleri hala dışarıda geziniyor! Yukarıda gördüğün ikili gibi veya istedikleri herşeyi verenler gibi! o yüzden su islam (siyasal islam) adına yapıyoruz kısmını geçin hatta Allahı artık hiç bir işinize karıştırmayın sizin büyük idealinizin sizden başkasına yararı yok. ( sizden kasıt nemalanan azınlık yoksa körü körüne oy veren siz ancak günahlara ortak oluyorsunuz yoksa bir çoğunuzun nemadan haberi bile yok!)
Yani öyle günübirlik siyasetle, popülizmle, temelsiz mağdur edebiyatlarıyla, futbol takımı tutar gibi olabildiğince önyargılı refleksel kabul veya retlerle işim olmaz; dezenformasyonlara kanarak değerlendirme yapmak, algı yanılsamalarıyla olgu ve olayları değerlendirmeye nafile çabaları bana uymaz. Gerçeklik ve hakikat ilişişi benim ilgi alanımdır. Bu bağlamda kim olursa olsun, yanlış veya doğru neyse toptancılığa yönelmeden muhakeme ederim. Bana yuvarlak ifadelerle yazmayı bırak. Somut sorular sor, yanıtını samimi olarak vereyim.
uzmanilke, 7 ay önce
0 0 Şikayet Et
uzmanilke 18 Nisan 2019 17:35
Yani öyle günübirlik siyasetle, popülizmle, temelsiz mağdur edebiyatlarıyla, futbol takımı tutar gibi olabildiğince önyargılı refleksel kabul veya retlerle işim olmaz; dezenformasyonlara kanarak değerlendirme yapmak, algı yanılsamalarıyla olgu ve olayları değerlendirmeye nafile çabaları bana uymaz. Gerçeklik ve hakikat ilişişi benim ilgi alanımdır. Bu bağlamda kim olursa olsun, yanlış veya doğru neyse toptancılığa yönelmeden muhakeme ederim. Bana yuvarlak ifadelerle yazmayı bırak. Somut sorular sor, yanıtını samimi olarak vereyim.
kapasitesi yeten adam anlat da bilelim! Hangi dönemin başbakanı cumhurbaşkanı bu adamlar? Ya sizin gibi cahil iki yüzlü görmedim ben! Sen bu adamlara oy verdin mi vermedin mi zamanında onu de hele? Şahsen ben vermedim ne bunlara ne bunların ağababası fetöcülere oy falan!
yorguntarihçi, 7 ay önce
1 0 Şikayet Et
uzmanilke 18 Nisan 2019 15:59
Önyargıyla ve hakaret ederek haklı pozisyonuna gelemezsin. Öncelikle, FETÖ ve bölücü-radikal tüm oluşumlardan nefret ettim, hele ki cemaat denilen dönemlerde bile hep eleştirdim, hatta o dönemler benimle de uğraştılar. Beni tanımadan böyle toptancı yaftalarla ancak kendini yanıltırsın. O zamanlar AK partiyi de eleştirdim. Benim derdim siyaset değil, bildiğim doğruları belirtmektir. Bu sitede çok eskiyim. Yazdıklarımdan dolayı özellikle de o dönemde cemaat olarak bilinen FETÖ'cüler siteye sürekli şikayet ettikleri için kaydım donduruldu. Ben de yeni nik aldım. Kim ki ortak değerlerimize saygı duymaz, ulusal çıkarlarımıza aykırı hareket ederse üslubunca eleştiririm . Bildiğim doğruları yazarım. Haydi kal sağlıcakla
kapasitesi yeten adam anlat da bilelim! Hangi dönemin başbakanı cumhurbaşkanı bu adamlar? Ya sizin gibi cahil iki yüzlü görmedim ben! Sen bu adamlara oy verdin mi vermedin mi zamanında onu de hele? Şahsen ben vermedim ne bunlara ne bunların ağababası fetöcülere oy falan!
yorguntarihçi, 7 ay önce
1 0 Şikayet Et
yorguntarihçi 17 Nisan 2019 21:38
kapasitesi yeten adam anlat da bilelim! Hangi dönemin başbakanı cumhurbaşkanı bu adamlar? Ya sizin gibi cahil iki yüzlü görmedim ben! Sen bu adamlara oy verdin mi vermedin mi zamanında onu de hele? Şahsen ben vermedim ne bunlara ne bunların ağababası fetöcülere oy falan!
Bu işlerin derinliğine episten yetmez. İyisi mi git işine... :)
uzmanilke, 7 ay önce
1 0 Şikayet Et
zabrus 17 Nisan 2019 12:56
Siz getirdiniz bunları, zorla mı geldiler? Şimdi gitmeleri için Allah'a neden yalvarıyorsunuz? Bir de sevmediğiniz zararlı gördüğünüz adamların Allah'a yakın olmalarını neden temenni ediyorsunuz ki?
Allahım sen bunları başımızdan def et. köşe yazılarında bile iki satır yer almasınlar.Ülkeye ne yaptıklarını ne kadar zarar verdiklerini biz iyi biliriz .Bizden uzak Allaha yakın olsunlar.
huseyinkafkas, 7 ay önce
0 1 Şikayet Et
huseyinkafkas 16 Nisan 2019 23:11
Allahım sen bunları başımızdan def et. köşe yazılarında bile iki satır yer almasınlar.Ülkeye ne yaptıklarını ne kadar zarar verdiklerini biz iyi biliriz .Bizden uzak Allaha yakın olsunlar.
2 4 Şikayet Et
crazyysf 16 Nisan 2019 22:01
Akp'den ayrılan çok eski Akp'li var. Parti kurmaları muhtemel ama tutmaz. Akp ülkesi için çalışan güçlü bir parti. Erdoğan ile ters düşmeleri zaten hataydı. Erdoğanın bi 10 sene daha başımızda durması gerekiyor.
15 7 Şikayet Et
Yıldız Hasan 16 Nisan 2019 20:55
Yenilenme ancak Ali Babacan ile gerçekleşebilir.Ali Babacan ne yaptığını bilen olaylaras soğukkanlı yaklaşabilen bir lider olur.Gül ise bu kişiliği bilen birisidir.
6 18 Şikayet Et
1234567