muratcacc 16 Nisan 2019 19:41
kimse reisimize hakaret edemez zaten avukatları sevemem zannederim sayın cumhurbaşkanımız ve korumaları sevmiyor herhalde
12 0 Şikayet Et
haksız-hukuksuz 16 Nisan 2019 16:52
En neticede burada avukat 1 kişi. Ağzı burnu kırılana, gözü morarana kadar kalabalık koruma ekibinin müdahale etmesi gerekir miydi? Koruma ekibi o kadar kişi ile mağdur oluyorsa amenna, ama baya beceriksizler demek ki, Devlete laf getiriyorlar. Olması gereken; çekersiniz cep telefonuna, o bölgenin mobese kayıtlarını da koyarsınız, zaten ekipsiniz tutarsınız adamı, tutarsınız tutanağı götürür adalete teslim edersiniz. Bu usulu sıradan vatandaş dahi uygulamayı biliyorken korumaların yaptığı başta Sayın Cumhurbaşkanımızı kötü temsildir, iş bilmezliktir.
2 12 Şikayet Et
Mütekabiliyet 16 Nisan 2019 16:47
terminolojiyi kendi meslek grupklarımla konusurken kullanırım sen meslektasım değilsin, sana bir şey ispat etmek zorundada değilim,ben senin gibi googlci değilim
10 3 Şikayet Et
Tolkard 16 Nisan 2019 16:29
Sevgili müteee; Bir kez daha hukukçu olmadığını ortaya koydun; zira soruşturma aşamasında sanık sıfatı olmaz ŞÜPHELİ olur. Şüpheli, kamu davasının açılması akabinde SANIK sıfatına haiz olur :) Avukat camiası diye bir camia yok, baro ve barolar birliği var mesleki dayanışma adına en doğru koordinasyon sağlayan oradan da bilgi edinmiş olsan ve hukuk konusunda da en ufak bir bilgin olsa 5271 Sayılı CMK'nun 100/3-a, 109/1-2-3 maddelerini bilir, ŞÜPHELİ hakkinda uygulanan adli kontrolün hukuka aykırı olduğunu düşünürdün :) daha soruşturma aşamasında Sanık sıfatının olamayacağını bile bilmiyorsun gelmiş avukatım diye milleti yiyorsun :))
3 8 Şikayet Et
Sevgi Mutlu 16 Nisan 2019 16:04
iki tane, üç tane ya da on tane polis yanlış yapmıştır, görevden alınmalı ya da araştırılmalıdır diyenlere pkklı fetöcü yaftası yapıştırmak cahil, akılsız insan işidir. iki tane polis yanlış yaptı diye tüm polisler kötüdür demedik. kasten saptırmayla olayı tüm emniyete yayıp bundan birşey çıkartmak isteyenler orada avukatı dövüp kendilerini haklı çıkarmak için devlet büyüklerine hakaret suçunu icat edip olayı örtbas etmek isteyen çirkin zihniyetle aynıdır. ve bunlar bu teşkilatta barındırılmamalıdır.
polise iftira atarak, şiddet uygulamıştır diye ısrarla yazanlar emniyet müdürlüğünü polis teşkilatını karalamaya yönelik algı yapan malum ülke düşmanlarıyla aynı ağzı konuşan fetocu ve pkklı zihniyettir
Mütekabiliyet, 1 ay önce
2 9 Şikayet Et
Mütekabiliyet 16 Nisan 2019 15:55
her kim olmadığı mesleği iddia ediyorsa o kişi şerefszdir... sen tamamla ben kendi adıma kabulum. ve her kim ifitra atıyorsa o noktalı kısma dahildir.
Valla müte ben kanundan konuşuyorum TCK ne diyorsa o senin gibi çevirip bükmüyorum :)) yorum okuyacağına mevzuat oku hukuki her türlü nitelendirmen yanlış. AÖF adalet mezunu çıksan şaşırmam ki öyle olmasını temenni ediyorum ülke savunma makamına olan saygım adına :))
Tolkard, 1 ay önce
5 2 Şikayet Et
Tolkard 16 Nisan 2019 15:37
Valla müte ben kanundan konuşuyorum TCK ne diyorsa o senin gibi çevirip bükmüyorum :)) yorum okuyacağına mevzuat oku hukuki her türlü nitelendirmen yanlış. AÖF adalet mezunu çıksan şaşırmam ki öyle olmasını temenni ediyorum ülke savunma makamına olan saygım adına :))
2 3 Şikayet Et
Mütekabiliyet 16 Nisan 2019 15:37
cahilliğinde sınır tanımıyorsun avuakt camiası diye bir şey duydunmu, sanıkta avukat bilmiyormusun daha okudugun haberi anlamıyorsun.
Müte "bize gelen haberler farklı" derken şu an bir topluluk olduğunuzu, maaşlı çalıştığınızı bildiğin utiraf etmiş oldun farkında mısın? :)) Anadolu ajansı çalışanı değilsen pelikan olduğun kesinleşti :))
Tolkard, 1 ay önce
6 3 Şikayet Et
Mütekabiliyet 16 Nisan 2019 15:34
polise iftira atarak, şiddet uygulamıştır diye ısrarla yazanlar emniyet müdürlüğünü polis teşkilatını karalamaya yönelik algı yapan malum ülke düşmanlarıyla aynı ağzı konuşan fetocu ve pkklı zihniyettir
15 4 Şikayet Et
Tolkard 16 Nisan 2019 15:32
Müte "bize gelen haberler farklı" derken şu an bir topluluk olduğunuzu, maaşlı çalıştığınızı bildiğin utiraf etmiş oldun farkında mısın? :)) Anadolu ajansı çalışanı değilsen pelikan olduğun kesinleşti :))
4 4 Şikayet Et
1234