muratkurna 17 Nisan 2019 08:28
Okumamaışsın
Okumadan yazmam zaten, evet ne gibi bir problem var yazdıklarımda.?
eem60, 1 ay önce
1 0 Şikayet Et
Orhun Y 16 Nisan 2019 22:11
Suriyeliler misafir idi evlerine dönebilecekler, Türk Askeri Suriye'de siz suriyelileri düşmanlarınızdan koruyacaktır. Hem de canı pahasına koruyacaktır. Tanju Başkanı suçlayanlar .
1 8 Şikayet Et
eem60 16 Nisan 2019 21:07
Okumadan yazmam zaten, evet ne gibi bir problem var yazdıklarımda.?
Sana tavsiyem haberi iyi okuman olacaktır.
muratkurna, 1 ay önce
2 1 Şikayet Et
hadamart33 16 Nisan 2019 19:40
Böl belediye başkanı adam adam ensar olanlar alsin evine beslesinler engel olan mi var.
5 25 Şikayet Et
alibaba06 16 Nisan 2019 19:24
Tekrar tekrar söylüyorum. Chp'ye değil oy, günahımı bile vermem ama başkan sonuna kadar doğru olanı yapıyor. Helal olsun. Bu ülkede resmi rakamlara göre %%27 genç işsizlik varken, toplam işsizlik %15 iken kimse bana suriyelilerden bahsetmesin. Eğer samimiyseniz götürün referanduma bakalım halk ne diyor?
9 42 Şikayet Et
Chimotajika 16 Nisan 2019 18:23
Çok iyi yapıyorsun başkan. Bayramda ülkesine gidip sonra geri dönenin yardıma falan ihtiyacı yok.
11 60 Şikayet Et
gül rose 16 Nisan 2019 18:04
sayın belediye başkanını sonuna kadar destekliyorum. bizim ne zorluklarla kazandığımız paralarımızı yiyen ve yedirenlere hakkım sonuna kadar haram olsun. türkiyede suriyeli iranlı afagnalıların varlığını savunan akplier size söylüyorum; madem ensarsınız neden evinize alıp bakmıyorsunuz bu kardeşlerinizi ? neden istemeyenlere de zorla baktırıyorsunuz?
12 53 Şikayet Et
muratkurna 16 Nisan 2019 17:50
Sana tavsiyem haberi iyi okuman olacaktır.
Kimim parasını kimlere yediriyorsunuz. Benim vergilerimden ödeniyor onların yemekleri, yardımları!!! 45 konfederasyon çok istiyorlarsa mülteci evlerine 1 er 2 şer alsınlar. Hükümetin Ankara İstanbul da seçimi kaybetmelerinin büyük sebeplerinden biri de göçmenlerdir. 3.5 milyonu aşkın adama bakıyor bu halk. Bakmak zorunda değiliz kimse kusura bakmasın. Boluda 10 sene yaşadım 25 30 yaşında adamlar abantta Gölcük'te nargilelerini yakıp keyif yapıyorlar, benim mehmedim şehit oluyor onların topraklarında. Eğit gönder bu herifleri oraya!!! Tepkilerin sebebi bu işte. Tanju beyin ellerinden öpüyorum. Hükümeti desteklememe rağmen çoğu fikrimde bu konuda tamamen ranju beyin haklı olduğunu ve diğer belediyelerinde böyle yapması gerektiğini düşünmüyorum.
eem60, 1 ay önce
10 24 Şikayet Et
aliyilmaz76 16 Nisan 2019 17:30
Üç beş oy alıp , bir kaç yerde yetki elde edince CHP nin beyaz Türk damarı depreşmeye başlıyor. Suriyelilere karşı Milli laflar arkasında buz gibi nefret suçu işleniyor. İnsani değerlere yabancı olunca sonuç bu. Aslında suriyelilere yönelik lincin arka planında Müslüman olmalarıda var. İngiliz vs olsaydı hümanist değerler tavan yapardı.
81 17 Şikayet Et
eem60 16 Nisan 2019 17:19
Kimim parasını kimlere yediriyorsunuz. Benim vergilerimden ödeniyor onların yemekleri, yardımları!!! 45 konfederasyon çok istiyorlarsa mülteci evlerine 1 er 2 şer alsınlar. Hükümetin Ankara İstanbul da seçimi kaybetmelerinin büyük sebeplerinden biri de göçmenlerdir. 3.5 milyonu aşkın adama bakıyor bu halk. Bakmak zorunda değiliz kimse kusura bakmasın. Boluda 10 sene yaşadım 25 30 yaşında adamlar abantta Gölcük'te nargilelerini yakıp keyif yapıyorlar, benim mehmedim şehit oluyor onların topraklarında. Eğit gönder bu herifleri oraya!!! Tepkilerin sebebi bu işte. Tanju beyin ellerinden öpüyorum. Hükümeti desteklememe rağmen çoğu fikrimde bu konuda tamamen ranju beyin haklı olduğunu ve diğer belediyelerinde böyle yapması gerektiğini düşünmüyorum.
13 70 Şikayet Et
12