istebu01 19 Nisan 2019 00:07
Ağzınıza sağlık güzel kardeşim.. Çok güzel ifade etmişsiniz.. Bir nevi bizim gibilere tercüman oldunuz..
Neticeyi Kelam, Bu millet proje adamı istemiyor, Projeleriyle kendi karşısına çıkanları seviyor.R.T. ERDOĞAN istiyor diye Cumhurbaşkanlığına aday olan, Akşener istemiyor diye Adaylıktan çekilenler bu millete hizmet edemezler ve zaten edemediler de. Bu millet 28 şubatta,17-25 aralıkta sizi millet iradesinin düşmanları karşısında hiç ama hiç dimdik vaziyette görmedi. Bu nasıl rota ki yönü belli değil. Ve bu nasıl rotada yol almak ki, hep başkalarının emeği üzerine yol alıyor. Yürekli insan eğik kelimelerle değil, düzgün ve özgün projelerle siyasete çıkar ,bizde beğenirsek oyumuzu veririz. Siyasetinizde İngiliz mantığı kokusu geliyor ki, emek sömürüsü.
medula, 2 ay önce
1 4 Şikayet Et
Numlu 18 Nisan 2019 23:11
Ruhani değiştirmemiş olabilirsin ama herhangi partilere de gülücükler güller dağıtıyorsun bu da dikkatimden kaçmıyor değil hani zaten senin hangi partili aidatı olduğu herkesçe biliniyor ancak davet edilene bile gitmeye lüzum görmedin tarafsızım diyerek
2 3 Şikayet Et
ARABACIMUSA 18 Nisan 2019 19:23
Şu 2015 de CHP,İP,SP HDP bir araya gelselerdi yahut Meral Akşener senin adına kendi adaylıktan vazgeçmeseydi Tayyip Erdoğan'ın karşısına aday olarak çıkmayacakmıydın.?Bu mu rotanı değiştirmemek?
3 9 Şikayet Et
mmoli2001 18 Nisan 2019 18:35
rota değiştirmemiş miş, degistirsen şaşardım. milletin lehine olmayan rotanı korumaya devam et.
2 7 Şikayet Et
mavi ü 18 Nisan 2019 16:19
hepsi biraradayken ne güzeldi. Erdoğan hataliysa ya da anlasamadilarsa hemen ayrılmak mi lazım? yeri gelecek kavga edecekler tabii. Ama ayrılığa düşmek en kötüsü. bizim istişare kültürümüze ne oldu? Aranızda çözün ne sorun varsa ama ayrılmayın.
17 15 Şikayet Et
medula 18 Nisan 2019 13:42
Tamda avrupaya hizmet eden fetö mantığı. Böl parçala yönet.
25 18 Şikayet Et
medula 18 Nisan 2019 13:37
Neticeyi Kelam, Bu millet proje adamı istemiyor, Projeleriyle kendi karşısına çıkanları seviyor.R.T. ERDOĞAN istiyor diye Cumhurbaşkanlığına aday olan, Akşener istemiyor diye Adaylıktan çekilenler bu millete hizmet edemezler ve zaten edemediler de. Bu millet 28 şubatta,17-25 aralıkta sizi millet iradesinin düşmanları karşısında hiç ama hiç dimdik vaziyette görmedi. Bu nasıl rota ki yönü belli değil. Ve bu nasıl rotada yol almak ki, hep başkalarının emeği üzerine yol alıyor. Yürekli insan eğik kelimelerle değil, düzgün ve özgün projelerle siyasete çıkar ,bizde beğenirsek oyumuzu veririz. Siyasetinizde İngiliz mantığı kokusu geliyor ki, emek sömürüsü.
5 33 Şikayet Et
medula 18 Nisan 2019 13:20
Problem ayrı düşünmesi değil, ayrı düşündüğünü açıkça söylememesi. Toplum olarak kelimeleri eğip büken değil,samimice söyleyenlere aşığız. Siyasette kelimeleri eğip bükme konusunda master yapmışa değil, projeleriyle var olanlara aşığız. Ortak bir iradenin ürünü olanlara değil,Millet yararına ürün verebilenlere aşığız.
mütella ak parti 2002 rotasında mı? gerçi sen yine akrobatik hareketlerle cevap verirsin.. mastere devam mütü.
yarmokaf, 2 ay önce
2 22 Şikayet Et
Mütekabiliyet 18 Nisan 2019 13:06
abdullah gülcümü oldunuz, hani 2007 de cumhurbaşkanı sectirmemek için uğraştıgınız, 2018 dede adeta aday ol diye kapısında yattıgınız abdullah gül hatırladınmı?
mütella ak parti 2002 rotasında mı? gerçi sen yine akrobatik hareketlerle cevap verirsin.. mastere devam mütü.
yarmokaf, 2 ay önce
12 18 Şikayet Et
yarmokaf 18 Nisan 2019 12:35
mütella ak parti 2002 rotasında mı? gerçi sen yine akrobatik hareketlerle cevap verirsin.. mastere devam mütü.
düsunebilir tabi ki dusunmesin diyen mi var, o zaman cikar acikca ben farkliyim farkli dusunuyorum dersin, rotam ayni demezsin.. okumadan mi yorum yapiyorsunuz ? birakin artik bu olaylara tarafgirlikle bakmayi, dogruya dogru yanlisa yanlis demesini ogrenin artik
Mütekabiliyet, 2 ay önce
11 5 Şikayet Et
1234