selçukpars 19 Nisan 2019 08:35
he hee tamam hadi sizin dediğiniz gibi olsun.ne konuşşsak boş burada.çünkü anlatamıyoruz.madem 14 seçimdir kazanıyor aceba CHpkklılar neden aceba 14 seçimdir bu sandığa gömüldüklerini bulmaya çalışsınlar.Ayrıca; şimdiye kadar her seçimde her seçimde tüm seçimde başka partiler itirazlarda bulundular yeri geldi ak partiden belediyede aldılar.Bu sadece sizin mi? demokratik hakkınız? Neden itirazlara hoşgörülü davranılmıyor.Ayrıca sonuç ne ise YSK nederse o olmayacak mı? nedir bu acela.matbatamda matbatam diye ağlaşıyorlar.bişeyler ortaya çıkmadan adam kendini İBB ilan etti.AKp yapsa tefe koyar oynatırlar.Seçimde oluşan sahte seçmen kayıtlarını birleştirme tutanaklarındaki 1-0 akp ye yazılan oyları görmediğini umuyorum.Ayrıca sahte seçmen olarak ahırdaki ineklere bile seçmen kağıdı gönderildiğini biliyormusnuz? çok pardon sadece fox yada pkkkanalı halk tv izleniyorsa bilemeyebilirsiniz.çünkü orda böyle şeyler çıkmaz efendim.hayırlı cumalar hayırlı kandiller sizlerede.
hukuk deyip sonra çalıp çırptı demek tam da size göre. kazanınca demokrasi, kaybedince şaibe. geçiniz efendim. 15 seçim oldu, 14 seçimi kazan demokrasi, 1'ini kaybedince çalıp çırptı. soy adı akp'li olduğu anlaşılanlar silindi bile, olayın hukuktan ne kadar uzak oluğunun kanıtı. akp sandıkta kaybetti, masa başında alma peşinde ama halk iradesi karşısında hiç bir güç duramaz. anap bunu gördü, adalet partisi bunu gördü hatta dsp koalisyonu da gördü. yakında akp de görecektir elbet.
hobaa78, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
gürünlügil 18 Nisan 2019 15:44
millet ile zıtlaşılmaz bi dahakine bu iş kulak çekmeyle kalmaz
4 12 Şikayet Et
VATANUĞRUNA 18 Nisan 2019 15:34
Seçmenden, sandıktan ve kendinden emin olunan bir durumda seçimin yenilenmesinden hiç kimse korkmaz. Sayın İmamoğlu şöyle deseydi: Madem bir oyun var, madem bir şaibe var, madem bu kadar delil var... Ben kendime ve partime güveniyorum! Seçimin yenilenmesinin benim açımdan hiç bir sakıncası yoktur! Böyle bir ortamda mazbataya sarılmak bana yakışmaz buyurun sandığa deseydi! Diye soruyor insan. Peki diyebildi mi? Hayır. Sadece ne dendi, fark 29 binlerden 14 binlere indi, fark kapanmaz. Ortada çarşaf çarşaf belge var. Gidin sandığa, gözlemci sayısı bir değil iki olsun, sandıktaki usulsüz görevlendirmeler temizlensin. Bakalım ne olacak! Buyurun er meydanına.
15 10 Şikayet Et
Mütekabiliyet 18 Nisan 2019 15:26
sana en yakın hastaneye git check up,yaptır, senin anlayacagın şekilde çekap yaptır, göremiyorsun:)
Dediklerinin hiçbiri çıkmayacak ama sen pişkin pişkin yazmaya devam edeceksin ben de bunu görüyorum.
ismetdai, 2 ay önce
10 1 Şikayet Et
ismetdai 18 Nisan 2019 15:16
Dediklerinin hiçbiri çıkmayacak ama sen pişkin pişkin yazmaya devam edeceksin ben de bunu görüyorum.
Eğer bu dediğim çıkmazsa bir daha TEK yorum dahi yazmam, benim bu süreçte en çok üzüldüğüm kişi sayın kılıçdaroğludur, çünkü seçim yenilenecek, Binali başkan, 2 hazirandan sonra istanbulu yönetecek, sayın imamoğlu chp genel başkanı olacak, kemal bey genel başkanlığı kaybedecek.. esas büyük filmde ben bunları görüyorum. Artık yapacak bir şey yok.. sayın imamoğluna genel başkanlık, Binali başkanada istanbul hayırlı olsun.
Mütekabiliyet, 2 ay önce
4 13 Şikayet Et
hobaa78 18 Nisan 2019 14:52
hukuk deyip sonra çalıp çırptı demek tam da size göre. kazanınca demokrasi, kaybedince şaibe. geçiniz efendim. 15 seçim oldu, 14 seçimi kazan demokrasi, 1'ini kaybedince çalıp çırptı. soy adı akp'li olduğu anlaşılanlar silindi bile, olayın hukuktan ne kadar uzak oluğunun kanıtı. akp sandıkta kaybetti, masa başında alma peşinde ama halk iradesi karşısında hiç bir güç duramaz. anap bunu gördü, adalet partisi bunu gördü hatta dsp koalisyonu da gördü. yakında akp de görecektir elbet.
hukuk sizin isteğinize göre dönmüyor paşa; YKS son mercii ne derse eyvallah edilir.Yok soğan şu patates şu ekonomi bu herkes ekonomist olmuş.İmamoğlu çalıp çıppıp makamı gasbetti diye hukuk kuşu oldunuz.Hukuk çerçevesinde ititrazlar edildi YSK nederse yoksa sizin gibilerde eyvallah edecek mi? ne derse. Yok sizin zihniyetiniz de kaos var değil mi? Mazbatada mazbata dediler verdiler son söz henüz bitmedi.
selçukpars, 2 ay önce
5 16 Şikayet Et
aslanank 18 Nisan 2019 14:29
Ben de sana şöyle bir re-senaryo yazayım. 2023'te İBB başkanı kim olur bilemem ama emin ol İmamoğlu, RTE karşısındaki en önemli aday olur. Tabi 2023'e kadar idare edecek para bulunur ve ekonomik sebeplerden dolayı erken seçim olmazsa.
Eğer bu dediğim çıkmazsa bir daha TEK yorum dahi yazmam, benim bu süreçte en çok üzüldüğüm kişi sayın kılıçdaroğludur, çünkü seçim yenilenecek, Binali başkan, 2 hazirandan sonra istanbulu yönetecek, sayın imamoğlu chp genel başkanı olacak, kemal bey genel başkanlığı kaybedecek.. esas büyük filmde ben bunları görüyorum. Artık yapacak bir şey yok.. sayın imamoğluna genel başkanlık, Binali başkanada istanbul hayırlı olsun.
Mütekabiliyet, 2 ay önce
6 18 Şikayet Et
strix varia 18 Nisan 2019 14:29
Sabah akşam Sayın Kılıçdaroğlu'na küfreder, sonra da gelir Sayın Kılıçdaroğlu için üzülürsün:) Hadi başka kapıya...
Eğer bu dediğim çıkmazsa bir daha TEK yorum dahi yazmam, benim bu süreçte en çok üzüldüğüm kişi sayın kılıçdaroğludur, çünkü seçim yenilenecek, Binali başkan, 2 hazirandan sonra istanbulu yönetecek, sayın imamoğlu chp genel başkanı olacak, kemal bey genel başkanlığı kaybedecek.. esas büyük filmde ben bunları görüyorum. Artık yapacak bir şey yok.. sayın imamoğluna genel başkanlık, Binali başkanada istanbul hayırlı olsun.
Mütekabiliyet, 2 ay önce
5 11 Şikayet Et
DİAMONDARAKAWA 18 Nisan 2019 14:28
kazanan belli ama pehlivan doymuyor
5 19 Şikayet Et
selçukpars 18 Nisan 2019 14:24
hukuk sizin isteğinize göre dönmüyor paşa; YKS son mercii ne derse eyvallah edilir.Yok soğan şu patates şu ekonomi bu herkes ekonomist olmuş.İmamoğlu çalıp çıppıp makamı gasbetti diye hukuk kuşu oldunuz.Hukuk çerçevesinde ititrazlar edildi YSK nederse yoksa sizin gibilerde eyvallah edecek mi? ne derse. Yok sizin zihniyetiniz de kaos var değil mi? Mazbatada mazbata dediler verdiler son söz henüz bitmedi.
dediğin çıkarsa dolar 7 tl'ye dayanır. borsa tepe taklak olur. hali ile dahadün 50 tl olan kıyma 60, soğan 15 tl, benzin de 8 tl'ye yuvarlanır. işsizlik 15 çıkmıştı, yüzde 25'e selam çakar. bunu ben demiyorum, tüm ekonomistler, ülkesini sevip, ortamı gören herkes diyor. bakalım ysk hukuka göre mi yoksa iktidara göre mi karar verecek. hukuk kazanırsa türkiye kazanır. iktidar kazanırsa da türkiye kaybeder.
hobaa78, 2 ay önce
13 5 Şikayet Et
123