kehkeşanli 26 Nisan 2019 23:57
Devletin resmi web sayfalarını kendi instagram sayfası gibi kullanan rektörler ne zaman görülecek. Kurumları adına yaptıkları hiç bir hizmet olmayınca reklamların ötesinde bir marifeti olmayan müdür ve rektörler hakkında işlem yapılmalı
0 2 Şikayet Et
gnsgns 26 Nisan 2019 23:37
Keşkeee. Tebrikler güzel haber. Bu tarz haberleri bekliyoruz
0 5 Şikayet Et
kurdeng 26 Nisan 2019 10:56
Ekonomi Bakanlığı Sitesi bu konuda bir ilk olmuştu, sadece ve sadece bilgiye yer veriyordu, bakan adını zor bulurdunuz. Fakat ne zamanki Gümrük ve Ticaret ile birleşti klasik ziyaret fotoğrafları can alıcı odak oldu.
0 11 Şikayet Et
mevlut0637 26 Nisan 2019 09:48
CB o zaman önce kendisinden başlamalı:)
22 27 Şikayet Et
HURENE 26 Nisan 2019 09:13
Merhabalar, kendi kurumunda orta kademe yöneticilerini bir kere dahi ziyaret etmediği halde, sürekli devlet büyüklerini ziyaret edip görüntü verenlere ne demeli?
0 36 Şikayet Et
ziraatci73 26 Nisan 2019 09:04
keşke alabilse.nitelikli tarafsız çalışkan , hakkıyla gelen insanlara itiyaç var. siyasi görüşe bakmamalı.Yağcı ve yalaka insanlarda hayır gelmez.
1 59 Şikayet Et
polat alem34 26 Nisan 2019 08:38
çok doğru bir tespit. atananlar zamanlarını hizmet etmek yerine reklam ile geçiriyor. kesinlikle tören dışında resmi görevlilerin böyle ziyaretlere ilişkin fotoğraf yayınlamalarının yasaklanarak önüne geçilmesi gerekir.
0 59 Şikayet Et
diplomat61 26 Nisan 2019 08:32
Bu Etik olmayan konuyu gündeme taşıdıgınız için tesekkurler... Nerde bu tarz bı zıyaet toplantı vs varsa bakıyourz burokratlar hemen orda fotograf cekılme ve paylaşma telasında... Hizmet değil reklam osun da... Üstelik sırf ellerinde fotograf makınbaları cep telefonları vs dolu bır kısı de bu iş için görevli... en iyi aç.ıyı en güzel reklam olabilecek anı paylaşmak ıcın... bazen o kadar sacma ve gulunc durumlar oluyorkı sormayın... Düğün Cenaze Toplantı Bakan Ziyaretleri etkilnlikler vs hep sosyal medyada üstelik kurumun resmı hesapları da adeta o makama hizmet çin getirilen ve geçici olarak işgal eden kişilerin özel sitesine dönüşüyor... bu tüm kamuda olduğu gibi belediye başkanlrı milletvekillerinde de var... yazık... hizmet sıfır reklam sınırsız...
0 38 Şikayet Et
yosata 26 Nisan 2019 01:02
Çok teşekkürler Memurlar net...bizim anlatmaya çalıştığmz ama anlatamadğmz bir konuyu çok güzel bir açıklıkla izah etmişsin...birde bırakılan yorumları lütfen dikkatlice okuyun konunun ne kadar vahim olduğunu daha iyi anlamış olursunuz...
0 75 Şikayet Et
subaşı17 26 Nisan 2019 00:18
Allah için haber güzel olmuş. Olmuşta kendin çal kendin oyna. Kim yapmıyor ki devlet kademesinde. hatta insanlar attığı adımı sosyal medyada an ve an paylaşıyor maalesef. Kimileri öyle abartıyor ki bir y...ak odası kaldı bizim gibi müslüman bir ülkede. Allah ıslah etsin onları. Hani bir zamanlar bir reklam filmi vardı. "susuzluk hiçbirşey reklam herşey" miydi. Ben bu gibi durumların hiç bir zaman değişmeyeceğini düşünüyorum. Allah devletimize zeval vermesin. Liyakatlı yöneticiler ile çalışmayı nasip etsin. Sevgi dua ile.
3 48 Şikayet Et
123456