Psk.Uzm.Doktor 20 Nisan 2019 14:09
Borç değildir, Antrikot'tur o. Borç olsa duramazsın :)
ilk önce git kartala,kadıöye,beşiktaşa daha sayamadığım belediyelere bak ondan sonra istanbul bukadar borç nasıl yapmış de. kusura bakma ama yapılan hizmetler öpücükle yapılmıyor.birçok chp belediyesinde hizmet yok ama borç gırtlakta. dürüst olun biraz. aynı üçkağıtcılıkları imamoğluda yapacak. nasilki evlilikte cicim ayları vardır buda aynı
hamit 58, 2 ay önce
0 2 Şikayet Et
özgürlük20 19 Nisan 2019 15:03
bendeki abbas daha güçlü merak etme. biz ne abbaslar gördük:))))
bizim abbas'da orda geziyor.. dikkar et.
mukaveme, 2 ay önce
2 0 Şikayet Et
özgürlük20 19 Nisan 2019 14:58
Yerel seçimlerde Cumhur İttifakı'ndan İstanbul adayı olan Binali Yıldırım, cuma namazı sonrası gazetecilere açıklamalarda bulundu. Yıldırım'a belediyeye bağlı kuruluşların elektronik veri tabanında inceleme yapmak üzere 2 müfettiş ve 3 uzman görevlendirmesi soruldu. "Belediye başkanı kurumla ilgili inceleme yaptırabilir" sabahtan beri boş boş konuştunuz biz haklı çıktık binali bey de bize katıldı hepiniz mor oldunuz
8 10 Şikayet Et
mukaveme 19 Nisan 2019 14:58
bizim abbas'da orda geziyor.. dikkar et.
diğer yazdıklarına katılmıyorum. ama en azından plajda gezenlere bakmayı tercih ederim:))))
özgürlük20, 2 ay önce
4 0 Şikayet Et
özgürlük20 19 Nisan 2019 14:49
diğer yazdıklarına katılmıyorum. ama en azından plajda gezenlere bakmayı tercih ederim:))))
sen neye bakmayı tercih edersin. plajda gezenlere bakmayı mı önereyim yoksa amerikayla olan diyalogları mı önereyim. tüm dünyadaki okulları cia'ye mesken yaptığınızı mı önereyim yoksa, gülen enstitüsünün amerikan emperyalizmine hizmetini mi size önereyim. canınız nerden isterse ordan alın. :) hatta papazlarla sırat kötrüsünden cennete gidebilmeyide alabilirsin. pkk'nın darbe zamanında darbeyi yapan generallerle görüşme ve konuşmalarını da pas geçelim mi yoksa burda onlarıda anlatalım mı. yani halada fetö sevicisi insanları görmek gerçekten tiksindiriyor. mide bulandırıyor.
mukaveme, 2 ay önce
2 3 Şikayet Et
mukaveme 19 Nisan 2019 14:43
sen neye bakmayı tercih edersin. plajda gezenlere bakmayı mı önereyim yoksa amerikayla olan diyalogları mı önereyim. tüm dünyadaki okulları cia'ye mesken yaptığınızı mı önereyim yoksa, gülen enstitüsünün amerikan emperyalizmine hizmetini mi size önereyim. canınız nerden isterse ordan alın. :) hatta papazlarla sırat kötrüsünden cennete gidebilmeyide alabilirsin. pkk'nın darbe zamanında darbeyi yapan generallerle görüşme ve konuşmalarını da pas geçelim mi yoksa burda onlarıda anlatalım mı. yani halada fetö sevicisi insanları görmek gerçekten tiksindiriyor. mide bulandırıyor.
mesela bank asya açılırken bak. karede kimler türkçe olimpiyatlarını öven kimler var. bunun hazırlanması için kimler destek olmuş. parsel parsel kim arsa vermiş sen onlara bak aga
özgürlük20, 2 ay önce
3 2 Şikayet Et
özgürlük20 19 Nisan 2019 14:17
mesela bank asya açılırken bak. karede kimler türkçe olimpiyatlarını öven kimler var. bunun hazırlanması için kimler destek olmuş. parsel parsel kim arsa vermiş sen onlara bak aga
o ilk sokağa çıkanların içinde sen olmadığına adım gibi eminim. ama yalan yanlış yorum yazmalarından, eleştirdiğin konulardan nasıl bir geçmişin olduğunu gerçekten merak ediyorum. bana biraz kendinden bahsetsene.. hiç fetöyü ziyarete gittin mi..?? açık konuş.
mukaveme, 2 ay önce
0 17 Şikayet Et
hamit 58 19 Nisan 2019 14:12
ilk önce git kartala,kadıöye,beşiktaşa daha sayamadığım belediyelere bak ondan sonra istanbul bukadar borç nasıl yapmış de. kusura bakma ama yapılan hizmetler öpücükle yapılmıyor.birçok chp belediyesinde hizmet yok ama borç gırtlakta. dürüst olun biraz. aynı üçkağıtcılıkları imamoğluda yapacak. nasilki evlilikte cicim ayları vardır buda aynı
yolsuzlukları yok etmeye ve izlerini silmeye çalışanlar için sadece bir tedbir :) 23 katrilyon nereye gitmiş hepimiz merak ediyoruz. İstanbul gibi bir kent nasıl zarar ettirilir? bunu nasıl başarmışlar hepimiz merak ediyoruz. Billboardlarda görmek istiyoruz bu yolsuzluğu. Nerelere aktarılmış paralar. Eski Bakanların şoförleri belediyeden çıkıyor. işe gitmeden binlerce kişi, yüzbinlerce lira maaş alanlar belediyelerden çıkıyor. Bunların hepsini görmek istiyoruz. Bir memleket nasıl batırılır! neler yapmışlar buları bize anlatın. Önce Antrikot sonra memleketi yiyip bitirmişler!
Psk.Uzm.Doktor, 2 ay önce
15 3 Şikayet Et
mukaveme 19 Nisan 2019 14:08
o ilk sokağa çıkanların içinde sen olmadığına adım gibi eminim. ama yalan yanlış yorum yazmalarından, eleştirdiğin konulardan nasıl bir geçmişin olduğunu gerçekten merak ediyorum. bana biraz kendinden bahsetsene.. hiç fetöyü ziyarete gittin mi..?? açık konuş.
senden önce geldi merak etme ilk sokağa çıkan ülkücülerdi boş boş konuşma
özgürlük20, 2 ay önce
5 1 Şikayet Et
delikarizma 19 Nisan 2019 14:06
Napacak o veri tabanı bilgileri? Tabiki de okyanus ötesine Amerika'ya, Pensilvanya'ya , bir de güneydeki ezeli düşman İsrail'e gönderecek. Yoksa alelacele bu ne telaş? Dur bakalım daha YSK'nın vereceği son karar var.
13 9 Şikayet Et
1234567