ADEMOĞLU81 01 Temmuz 2019 09:52
bu işe yargının neden maydanoz olduğunu anlamadım. Bir kurumun başındaki zat,bilgileri kopyalayın getirin bana diyorsa onun önünde durmakta ne oluyor.Halk ona itimat etmiş...Yanlış yaparsa yaptıktan sonra sormak gerekir. Kopyalayamazsın demek bence doğru değil...alacaksa onu bir şekilde alır zaten...kimsenin ruhu bile duymadan yapar o işi...
1 0 Şikayet Et
webci2 29 Nisan 2019 11:18
iyi ya o zaman millet adına soruluyor.
o zaman benim deme. milletin de.
ibo029, 6 ay önce
0 0 Şikayet Et
LastBreath 24 Nisan 2019 18:45
ikiside değil. ya sen?
ya hukuk cahilisin yada provakatör, ne alakası var boşanmayla, idare hukukundaki YD nin, Yd nin mantığı zaten telafisi güç yada imkansız zarar doğmaması için çok ivedi verilmesidir. önce öğren sonra yaz.
Mütekabiliyet, 6 ay önce
1 1 Şikayet Et
ibo029 22 Nisan 2019 17:29
o zaman benim deme. milletin de.
damlaya damlaya göl olur hiç duymadın mı?
webci2, 6 ay önce
0 0 Şikayet Et
webci2 22 Nisan 2019 15:54
damlaya damlaya göl olur hiç duymadın mı?
senin verdiğin vergi 1 kamyon asfalt bile almaz
ibo029, 6 ay önce
1 0 Şikayet Et
Adaletten şaşma 22 Nisan 2019 12:01
türkiye de böyle bir talimat veremez öyle mi komik olmayın ya. din için der kitap için der beka için derde partizanları ibb önünde eylem yapar kopyalansın diye.
Yapamaz, böyle bir talimat veremez. Bu öyle basit bir iş değildir, kimsenin böyle bir iş yaptırma yetkisi yoktur.
t.n.t, 6 ay önce
1 0 Şikayet Et
ibo029 22 Nisan 2019 10:13
senin verdiğin vergi 1 kamyon asfalt bile almaz
Bir vatandaş olarak benim vergimle ne yaptınız öğrenmek istiyorum
webci2, 6 ay önce
3 1 Şikayet Et
ank1111 20 Nisan 2019 18:45
Dur bakalım daha koltuğa dün oturdu nerede şova başladı. Bırakın önyargıyı,arşivin kopyalanması incelenmesinden niye gocunur insanlar. 5 yıl bı iş yapmadan maaş alana maaş vermeye devam mı etsin. Kulüplere, cemaatlere, tekkelere verilen artık halka veriledek paralarla ulaşım iyileşir. Yeter ki ket koyulmasin.
İstanbula yapacak bir hizmeti olmayınca geçmişten belki birşeyler bulur fox tv den yayınlatırım diyor herhalde. Hiç yabancı bir durum değil bu. Akıl hocası ben buradan yürüdüm genel başkan oldum sen de yürü dedi herhalde. Artık şovu kesip işe baksa iyi olacak. 5 yıl şovla geçmez. Çünkü istanbul başka şehre benzemiyor. 20 yıl öncesine göre ciddi anlamda ulaşım alternatifleri getirilmesine rağmen ulaşım sorunu azalmış değil. Sorunları çözmesini beklemesemde en azından stabil bıraksa yeter.
since1981, 6 ay önce
2 5 Şikayet Et
kerem6428 20 Nisan 2019 12:58
Mahkemenin verdiği karar hukuki değil. Bu kararı kaldırırlar yakında. Talimatla çalışan yargı sisteminden de bu beklenirdi zaten. Hiç şaşırmadık. Yargıya güven %20 bile yok.
4 9 Şikayet Et
Ellame 20 Nisan 2019 02:00
saklanan ne acaba ?
5 13 Şikayet Et
12345678910