huzur-I4 20 Nisan 2019 15:27
o kadar basit degil.kendi temiz degil ki isi temiz olsun.hep goruntuye kaniyorsunuz.
Senin malını siyasallasmis biz buna hizmet etmeyiz diye gezen çalışanın elinden kurtarıp yetim hakkının hesabını sormaya çalışıyor.
ank1111, 2 ay önce
3 0 Şikayet Et
ank1111 20 Nisan 2019 11:33
Senin malını siyasallasmis biz buna hizmet etmeyiz diye gezen çalışanın elinden kurtarıp yetim hakkının hesabını sormaya çalışıyor.
kendinize dediniz sanırım,şu an hırsız dijital tüm verileri kaçırıyor,farkında mısınız?
huzur-I4, 2 ay önce
2 1 Şikayet Et
hassali 19 Nisan 2019 21:44
Arkadaşlar Mahkemenin kararı hukuki değildir. Boşu boşuna doğru deyip de doğruluktan ayrılmayalım. İmamoğlu çok doğru bir hamle yapıyor ve verileri güvenceye almak istiyor. Yedeklemek istiyor. Fakat bundan rahatsız olanlar karşı çıkıyor.
17 41 Şikayet Et
huzur-I4 19 Nisan 2019 21:44
kendinize dediniz sanırım,şu an hırsız dijital tüm verileri kaçırıyor,farkında mısınız?
Hain diye diye seçim kaybettiniz. Huzur dili kullanın derim. "Hırsızlık yapan kızım Fatıma dahi olsa..." diyen Peygamberin dinine saygılı olun, hırsıza sahip çıkmayın.
hassali, 2 ay önce
31 10 Şikayet Et
fa78 19 Nisan 2019 21:41
Ben mahkemenin böyle bir karar verdiğini zannetmiyorum. Mahkemeler incelemek ve araştırmak için vardır. Muhtemelen basına yanlış aksetmiştir. Yoksa şuyuu vukuundan beter bir durum olur. Halkın yargıya güveni azalır.
9 21 Şikayet Et
hassali 19 Nisan 2019 21:36
Hain diye diye seçim kaybettiniz. Huzur dili kullanın derim. "Hırsızlık yapan kızım Fatıma dahi olsa..." diyen Peygamberin dinine saygılı olun, hırsıza sahip çıkmayın.
particilik yapıp, hırsızlık ve hainliği görememeniz huzursuz ediyor,kim yaparsa yapsın kızardım.
huzur-I4, 2 ay önce
2 29 Şikayet Et
nkanka 19 Nisan 2019 21:19
İdari Yargı kararı 30 gün içerisinde uygulanır ağırdan al Başkan :) El mi yaman bey mi yaman :)
8 24 Şikayet Et
huzur-I4 19 Nisan 2019 20:59
particilik yapıp, hırsızlık ve hainliği görememeniz huzursuz ediyor,kim yaparsa yapsın kızardım.
huzur-14 çok fena huzursuz olmuş.
hassali, 2 ay önce
17 3 Şikayet Et
egorem 19 Nisan 2019 19:25
Açık oy gizli sayımın torunları, yine bir oyun peşinde sıkı durmakmlazım
57 33 Şikayet Et