hassali 20 Nisan 2019 07:34
Reis bir araya gelmemek, muhalefetle televizyona çıkmamak için binbir bahane uydurup köşe bucak kaçıyor.
reisimiz çok düşüncelidir.elini sıksaydı heybetinden kalp krizi geçirmesini istememiştir o yüzden sıkmamıştır.bizim reisimize sevdamız hiç bir zaman bitmeyecektir lakin sizin bu tahammülsüzlüğünüz size ne eder bilemiyorum.
emir_derizbine, 2 ay önce
0 1 Şikayet Et
onurm 20 Nisan 2019 06:27
Her zaman kurban belli feto. Herseyi fetoya baglayarak sulandirmayin isi
1 4 Şikayet Et
Numlu 20 Nisan 2019 06:11
Beyler Fetö ye inanmayanlar veya Akp nin kumpasıdır deyip oraya buraya savrulanlar Devlet diridir güçlüdür Devlet her zaman 18 yaşındadır Devlete ne bir Siyasi Partiler ne de Dini Oluşum adı altında Dış Güclerin Türkiye ye ve Osmanlıya zamanında kimler Düşman ise Türkiye Cumhuriyeti Devletine düşmandır .Fetö 15 yıllık bir mevzu değildir benim Babam Öğretmenlik yıllarında kitap okuduğu sırada Halk tarafndan İl Milli Eğitime şikayet ediliyor Fetö değildi adı o zamanlar F tipi yapılanma ve şikayet gereği Müfettişler Jandarmalar eşliğinde evi her tarafına didik arıyorlar biz o zamanlar küçuğuz korkuyoruz neler oluyor diye bön bön bakıyoruz meğersem yaş ilerleyince aynı Mahalleye gittim ve kendim araştırmaya koyuldum o zaman ki F tipi yapılanmaya fırsat bilerek benim Ninem Babaannem Babama şikayet ediyor Halk da bu sürece imza karşılığında imza veriyorlar maksat Babam okumasın ve Öğretmenlikten ayrılsın Allah'a çok şükür hiçbir şey bulmadılar ve temiz çıktı bu anlattığım yıl 1985 lerde olmuştur.ister inanın ister inanmayın artık .Gaflete düşenler varsa 51 şehit verilen Gölbaşı Özel Harekata aklınıza getirin ondan sonra alaylı alaylı isterseniz tekrar yazarsınız.
4 0 Şikayet Et
fa78 20 Nisan 2019 04:18
Evet, hain adil öksüzün kuzeni bile belediye başkanı oldu. Kesinlikle fetö bu işin içinde.
0 3 Şikayet Et
trades 20 Nisan 2019 04:04
Seçim akşamı olanlar konusunda da bir açıklama yaparmısınız.Gerçekte oyların daha %30 u sayılmış ve İmamoğlu %52 öndeyken,Binali beyi %51, İmamoğlunu %46 gösteren,Binali beyi kazandım diye ekranlara çıkaranda Fetocular dı heralde.Seçim işlerinden sorumlu beyefendi kendisini kurtarmak için sallayıp duruyor.
0 3 Şikayet Et
gipsytime 20 Nisan 2019 02:34
Sen öyle diyorsan öyledir beyim.. Neticede işin içinde fetö varsa sizler muhakkak teşhis edersiniz..
0 4 Şikayet Et
Aslolanhayattır 20 Nisan 2019 01:14
Tencere dibin kara benimki senden kara. Bari bu yapıya hiç bulaşmamış birisini çıkartın o yapsın açıklamaları. Yani sadece tip olarak söylüyorum, kendisini tanımam etmem ama fena halde o örgütün şakirtlerine benziyor tipi. Artık millete gına geldi icraat bekliyor millet laf üretiyorsunuz devamlı.
0 1 Şikayet Et
claer 20 Nisan 2019 00:21
Bu Millet 2002 yılından bu yana sizi başlarına taç ettiler, yaptığınız tüm yanlış politikalara ve sürekli kandırılmanıza rağmen bu Millet hep sizin yanınızda oldu. Peki ya! siz ne yaptınız? daha dün Memurun 657 güvencesini kaldırmak istiyordunuz CHP kazanınca size hiç bir şey yapamazlar sizin 657 niz var diyorsunuz. 16 yıldır memura zam vermediniz, İşçinin Asgari Ücretinde insanca yaşanır bir artış yapmadınız.sözüm ona güya sağlığımız için sigaralara çok ağır vergiler bindirdiniz, açlık sınırı altında olan emekli maaşlarını Avrupa Uyum yasaları bahanesiyle hepten düşürdünüz, sonra da en düşük emekli maaşı 1000 lira olacak diye övündünüz. EYT lilere türemişler dediniz. daha anlatmaya kalksak say say bitmez kısaca siz artık halktan koptunuz, halkın sesini duymamaya başladınız. Partinizin adı olan Adalet ve Kalkınma artık anlamını kaybetmeye başladı önünüzdeki süreçte halk için yani İşçi Memur Emekli sizi siz yapanlar için çalışmalısınız artık kendinizi bulmalısınız.
3 35 Şikayet Et
yorumcu1234 20 Nisan 2019 00:19
ysk akp teklifini red edince bu şahıs nereye gidecek acaba...
2 29 Şikayet Et
yorumcu1234 20 Nisan 2019 00:18
kibirli kişiler allahın sillesini yemeye mahkumdur....kullar kulu ne kadar büyüdür ise büyütsün sille geldiğinde herşey değişir...
reisimiz çok düşüncelidir.elini sıksaydı heybetinden kalp krizi geçirmesini istememiştir o yüzden sıkmamıştır.bizim reisimize sevdamız hiç bir zaman bitmeyecektir lakin sizin bu tahammülsüzlüğünüz size ne eder bilemiyorum.
emir_derizbine, 2 ay önce
1 20 Şikayet Et
123