educated 20 Nisan 2019 23:00
ee hdp nin dişine kan deydi, pkk nın dostu kk nın chpsi ile beraber seçim kazanınca şımarıklık dağlara da ulaşmış demekki..Ne dedik? dedik ki bu kk nın chp nin başına getirilmesi milli bütünlüğümüze bir darbedir dedik..Fetö neden bu kişinin gelmesi için kaset kumpasını kurdu? Bi düşünün bakalım..fetö demek cia demekse eğer kafanızı çalıştırın biraz.
2 1 Şikayet Et
Laos.Krates001 20 Nisan 2019 20:50
İktidara geldiğinizde GÜNEŞ HAREKATINI durdurmasaydınız, şimdi ne Kandil vardı ne Suriye.. Hadi gel de kime say..
1 2 Şikayet Et
cemil taymaz 20 Nisan 2019 19:42
dogrudur. fotolar dusmeye basladi. bir karede 5 les sigmis. ayrica kar ustunde ayri ayri birer les var. semsiyeler, karda kacarken biraktiklari kanli ayak izleri, rus menseili rpg18 ler... evet yinede icimiz sogumaz ...
4 şehidimizin şehit olduğu çatışmada en az 20 pkklı leş oldu. Sayı daha da artabilir. Devletimiz teröristi, teröre destek verenleri gerekeni yaptı, yapar. 3000 yıllık devlet içerdeki hainlere rağmen sömürgecilere ve bölücülere yenilmez.
iyimser_27, 2 ay önce
1 2 Şikayet Et
Canlı Cenaze 20 Nisan 2019 19:26
Bir tane evladımız şehit olduktan sonra bin tane leş olsa yine içimiz soğumaz ki..
4 şehidimizin şehit olduğu çatışmada en az 20 pkklı leş oldu. Sayı daha da artabilir. Devletimiz teröristi, teröre destek verenleri gerekeni yaptı, yapar. 3000 yıllık devlet içerdeki hainlere rağmen sömürgecilere ve bölücülere yenilmez.
iyimser_27, 2 ay önce
1 3 Şikayet Et
Rabken 20 Nisan 2019 19:26
bedelli askerlik yapanlarla ilgisi yok cahilce bir dusunce. devlet hak vermis adamlar kullandı verilen hakki kullandilar diye vicdansiz degiller. sehitlerimizin sorumlusu icimizde Allah rahmet eylesin yazilan yorumlara eksi koyanlar sizin vicdanınız rahat mi? diye sormalisin.
Bedelli askerlik yapanlar...zengin çocukları...siyasiler ve onların çocukları...vicdanınız rahat mi?
hepsonradann, 2 ay önce
2 2 Şikayet Et
adayadayı6 20 Nisan 2019 18:32
Kandile atın bakalım ATOM bombasını orada 50 sene ot bitiyormu insan yaşıyormu, çernobil kazasını gördük 30 senedir ot bitmedi halen yasaklı bölge ya da biyolojik bomba atılsın...
1 3 Şikayet Et
Yıldız Hasan 20 Nisan 2019 17:57
Irak diye bir devlet yok.Bu teröristler bu boşluktan yararlanıyor.Uçaklarımız yüz kere bombalıyor sonuç alınmıyor.Bu teröristleri bahane edip burayı bu bölgeyi işgal edelim.Yoksa daha zamanı mı var?
1 3 Şikayet Et
iyimser_27 20 Nisan 2019 16:02
4 şehidimizin şehit olduğu çatışmada en az 20 pkklı leş oldu. Sayı daha da artabilir. Devletimiz teröristi, teröre destek verenleri gerekeni yaptı, yapar. 3000 yıllık devlet içerdeki hainlere rağmen sömürgecilere ve bölücülere yenilmez.
0 13 Şikayet Et
hepsonradann 20 Nisan 2019 14:06
Bedelli askerlik yapanlar...zengin çocukları...siyasiler ve onların çocukları...vicdanınız rahat mi?
8 11 Şikayet Et
acar85 20 Nisan 2019 13:05
Allah bu teroristlerin belasini versin. Şehidim makamın yüce mekanin cennet inşallah. Rabbim sabir versin ailelerine tüm islam alemine
1 22 Şikayet Et
1234