DdUyGuD 21 Nisan 2019 22:33
Aynen size katılıyorum
Bazı bankamatikler önce kartı sonra parayı veriyor halbuki önce paranın verilmesi lazım işlem bitince de kartın verilmesi lazım.
atdagı, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
muratkurna 20 Nisan 2019 21:21
Yok o zaman ben değilmişim. Hikayem. Bir gün Halk bankasında işlem yapmak için ATM ye sıraya girdim yani zaten önümde 1 kişi genç bayan vardı. Tam sıraya gireceğim sıra bayan ayrıldı gitti. Ekranda lütfen bekleyiniz yazıyor. Haliyle bekliyorum. Giden bayanın elinde kart vardı ama. O ara gayriihtiyari geri baktım ki ATM den bir ses geldi yani para veren yer açıldı şakirt 14.500 saydı. Ve kart çıktı. Buradan resim paylaşım imkanı olsaydı resim de atardım. Bayanın ismi kartta var tabi haliyle. Dona kaldım şaşırdım. Kartı ve parayı aldım. Güvenlik görevlisine müdürle görüşeceğim dedim. Odasını gösterir misin derken konu ne dedi para açık olarak elimde görevliye göstererek bunları teslim edeceğim dedim. Abi ver bana ben götürürüm. Ben de alnımda bir şey yazıyor mu? dedim. Neyse müdüre gittik müdür saydı kartı aldı tamam dedi. müdür ne tamamı dedim bu arkadaş şahitli olarak tutanak tutun öyle tamam olur dedim hemen hazırladılar. İmzaladılar imzaladım ve huzur içinde ayrıldım. Artık olur ya belki de bölüştüler!!!! bilmiyorum. Basında haber olmadığıma göre bölüşmüşlerdir.
İstanbul Pendik te
aslanparçalar, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
aslanparçalar 20 Nisan 2019 19:17
İstanbul Pendik te
Bu olay nerde geçiyor bilader. Ben olabilirim.
muratkurna, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
muratkurna 20 Nisan 2019 16:39
Bu olay nerde geçiyor bilader. Ben olabilirim.
yaklaşık 10 yıl önce benimde başıma geldi banka kartı verdi ancak bir süre beklememe rağmen parayı vermedi acil işim olduğu için bende önemsemedim fazla ve ayrıldım işimi hallettikten sonra aynı bankamatiğe geri döndüm kartı taktığımda meblağın eksik olduğunu gördüm bankaya girdim durumu anlattım meğer ben gittikten sonra bankamatik parayı vermiş benden sonraki kişi parayı alıp bankaya teslim etmiş helal süt emmiş birine denk geldim Allah razı olsun ondan bankadan telefon numarasını istedim teşekkür etmek için ama vermediler.
aslanparçalar, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
hgfyyı 20 Nisan 2019 15:29
insanlık haki. büyük konuşmamak lazım
sen ATM ye ne için gelmiştin?unuttun mu
mkml2009, 2 ay önce
2 6 Şikayet Et
aslanparçalar 20 Nisan 2019 15:11
yaklaşık 10 yıl önce benimde başıma geldi banka kartı verdi ancak bir süre beklememe rağmen parayı vermedi acil işim olduğu için bende önemsemedim fazla ve ayrıldım işimi hallettikten sonra aynı bankamatiğe geri döndüm kartı taktığımda meblağın eksik olduğunu gördüm bankaya girdim durumu anlattım meğer ben gittikten sonra bankamatik parayı vermiş benden sonraki kişi parayı alıp bankaya teslim etmiş helal süt emmiş birine denk geldim Allah razı olsun ondan bankadan telefon numarasını istedim teşekkür etmek için ama vermediler.
1 13 Şikayet Et
frstark 20 Nisan 2019 12:52
Çok yanlış düşünüyorsunuz. 1 tlyi almak değil yemek haramdır. Herkes sizin gibi düşünürse belki de çöpteki milyonlarca liralık milli servetimiz kat kat artacak. Bu parayı alıp sahibi bulunamayacaksa veya önemsiz bir miktarsa bağış yoluyla ekonomiye kazandırılmalı. Sizin yapmayı tavsiye ettiğiniz israftır, çöpteki israftan vebaliniz vardır.
1 lira olsa dahi haram para alınmaz çünkü alınırsa vücudun haramla beslenmiş olur duanın, ibadetlerin ve salih amellerin kabulü tehlikeye düşer ayrıca ahirete kul hakkıyla gidersin, orada hak sahibi ile helalleşmediğin sürece 70 Peygamber amelin dahi olsa cennete gidemezsin.
atdagı, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
ella_naz 20 Nisan 2019 12:46
Hırsızlığı yüceltmeyin, Nasreddin hoca misali, hırsızın hiç mi suçu yok? Evinize hirsiz girip size ait olan bir seyi calarsa siz öyle yaparsınız, muhtemelen daha cok ihtiyacı vardır.
Belki senden daha çok ihitiyacı olan biriydi, denize attın varsay.
FaşoAga, 2 ay önce
2 17 Şikayet Et
atdagı 20 Nisan 2019 11:57
1 lira olsa dahi haram para alınmaz çünkü alınırsa vücudun haramla beslenmiş olur duanın, ibadetlerin ve salih amellerin kabulü tehlikeye düşer ayrıca ahirete kul hakkıyla gidersin, orada hak sahibi ile helalleşmediğin sürece 70 Peygamber amelin dahi olsa cennete gidemezsin.
Yerde 1 TL görsem almam, ama dünya öyle değil 1 TL için adam adamı öldürüyor. Neden çünkü toplumun tanrısı para olmus
aheng, 2 ay önce
5 11 Şikayet Et
aheng 20 Nisan 2019 11:46
Yerde 1 TL görsem almam, ama dünya öyle değil 1 TL için adam adamı öldürüyor. Neden çünkü toplumun tanrısı para olmus
3 17 Şikayet Et
12