ank1111 21 Nisan 2019 07:23
Almanya da tıp okuyup gelenlere de Türkiye de haksızlık oluyor o zaman. Neyine ihtiyaç var okul az ne olsun yani. Sanki Türkiye'de okulda mi hekim olunuyir.
Alt yapısı seçkin olmayan öğrenciler Türkiye'deki tıp fakültelerine yerleşemeyince yurt dışındaki altı yıllık tıp fakültesini beş yılda bitirip geliyor.Ülkemizdeki tıp öğrencilerine ve tıpa başlayacak öğrencilerimize haksızlık oluyor.
Yıldız Hasan, 12 ay önce
3 0 Şikayet Et
Memuribo 20 Nisan 2019 21:00
Bu bana 3 idiot u hatırlattı
0 1 Şikayet Et
Yıldız Hasan 20 Nisan 2019 18:41
Alt yapısı seçkin olmayan öğrenciler Türkiye'deki tıp fakültelerine yerleşemeyince yurt dışındaki altı yıllık tıp fakültesini beş yılda bitirip geliyor.Ülkemizdeki tıp öğrencilerine ve tıpa başlayacak öğrencilerimize haksızlık oluyor.
3 10 Şikayet Et
rocker1978 20 Nisan 2019 17:11
Sabancı, Bilkent dışında ne kadar özel üniversite varsa kapatılmalıdır, eğitime katkısı yok bunların
4 18 Şikayet Et
Bi.sus.yaa 20 Nisan 2019 16:09
Git o zaman bas parayı al diplomanı da böyle boş boş iftiralar atıp hasetlik etme! Devlet üniversitesi bitirmemiş olsam kıyaslama yapamasam he he derim ben de!
Yav he he özel üniversite benim gözümde bas parayı al diplomayı mantığıdır 4 yıl önce kayıt olursun 4 yıl sonra gider diplomayı alırsın ha birde formaliteden yapılan vize finalleri konuşmaya gerek bile duymuyorum.
muhtesem32, 12 ay önce
4 7 Şikayet Et
soscagon 20 Nisan 2019 16:07
Aöflilerde gitmeden alıyo niye şaşırdınız .
5 22 Şikayet Et
muhtesem32 20 Nisan 2019 15:51
Yav he he özel üniversite benim gözümde bas parayı al diplomayı mantığıdır 4 yıl önce kayıt olursun 4 yıl sonra gider diplomayı alırsın ha birde formaliteden yapılan vize finalleri konuşmaya gerek bile duymuyorum.
Özel üniversite ye sadece para ile girilmiyor beyefendi.Eğer öyle olsaydı isteyen istediği üni ye gider kayıt yaptırır okurdu. Yine sınava giriyorsun,puan alıyorsun şartları yerine getirdikten sonra kayıt yaptırabiliyorsun. Yedi Tepe diş hekimliğine git kayıt yaptır bakalım yaptırabiliyor musun? Bir Devlet üniversitesi okudum.YL da özel üniversite de yaptım.Devam mecburiyeti var.Öyle kafana göre değil.O tezi verene kadar anamdan emdiğim süt burnumdan geldi.En iyi hocaları okuduğum üniversite çoktan kapmıştı devlet üniversitelerinden! Öyle para verdim oldu bitti diye bir şey yok. Dip not: Devlet üniversitesini daha stressiz ve keyifli okuyup bitirmiştim.Kıyaslama yapınca özelde okuduğum o dönem hayatımdan en az iki yaş sildi ve zorladı! Bu arada tüm özel üniversiteleri töhmet altında bırakacağına isim yaz bilelim nerede bedava diploma dağıtılıyorsa boşuna uğraşmayalım!
Bi.sus.yaa, 12 ay önce
5 10 Şikayet Et
Bi.sus.yaa 20 Nisan 2019 15:33
Özel üniversite ye sadece para ile girilmiyor beyefendi.Eğer öyle olsaydı isteyen istediği üni ye gider kayıt yaptırır okurdu. Yine sınava giriyorsun,puan alıyorsun şartları yerine getirdikten sonra kayıt yaptırabiliyorsun. Yedi Tepe diş hekimliğine git kayıt yaptır bakalım yaptırabiliyor musun? Bir Devlet üniversitesi okudum.YL da özel üniversite de yaptım.Devam mecburiyeti var.Öyle kafana göre değil.O tezi verene kadar anamdan emdiğim süt burnumdan geldi.En iyi hocaları okuduğum üniversite çoktan kapmıştı devlet üniversitelerinden! Öyle para verdim oldu bitti diye bir şey yok. Dip not: Devlet üniversitesini daha stressiz ve keyifli okuyup bitirmiştim.Kıyaslama yapınca özelde okuduğum o dönem hayatımdan en az iki yaş sildi ve zorladı! Bu arada tüm özel üniversiteleri töhmet altında bırakacağına isim yaz bilelim nerede bedava diploma dağıtılıyorsa boşuna uğraşmayalım!
Bu özel üniversitelerde de böyledir paran varsa okula gitmezsin paran senin yerine okur.
muhtesem32, 12 ay önce
4 6 Şikayet Et
seher27 20 Nisan 2019 15:27
Süreci bilmediğiniz için ezbere konuşuyorsunuz. Bu sınavı geçen öğrenciler en az 6 ay oryantasyona tabii tutuluyor. Yani tıp yeteneği var mı yok mu? diye... Dolayısıyla Türkiye'de şöyle garip bir olgu var bizim üniversiteler harika doktor yetiştiriyor, dışarıdan gelenler tu kaka... Kusura bakmayın ama realite böyle değil. Kaç üniversiteniz uluslararası ranking kuruluşlarında sıralamaya girmiş ona bakın. Üniversite sıralaması yapan uluslararası kuruluşların %80'ninde Türk Üniversiteleri ilk 500'ün içinde bile değil. ilk 1000'e bir kaç üniversite girince sevindirik oluyoruz. Üstelik bu kalite önce de böyleydi şimdi de aynı... Türkiye'de hiçbir zaman bilim değerli olmadı. Bilim her dönem siyasetin aracı oldu. Atatürkçüler geldi Atatürkçü bilim adamı diye dayattılar, islamcılar geldi islamcı bilim adamı diye dayatıyorlar. Buna rağmen, yurtdışından gelen her öğrenciyi kalitesiz, geldiği her üniversiteyi aşağılamak herhalde gelişmiş ülkeler içinde yalnızca Türklere has. Üstelik biz o ligde de değiliz.
TUS doktorluk yeteneğini ölçmez. Sadece uzmanlık eğitimi için yapılmış bir soralım sınavıdır. Tıpda pratik de çok önemlidir. Sadece kitabi bilgi ile doktor olunmaz. Sizin mantığınıza göre verelim sokaktaki vatandaşa tus kitaplarını ezberi de kuvvetliyse tusda barajı rahatlıkla aşıp doktor olsun. Bu mudur yani?
doks, 12 ay önce
2 4 Şikayet Et
doks 20 Nisan 2019 15:13
TUS doktorluk yeteneğini ölçmez. Sadece uzmanlık eğitimi için yapılmış bir soralım sınavıdır. Tıpda pratik de çok önemlidir. Sadece kitabi bilgi ile doktor olunmaz. Sizin mantığınıza göre verelim sokaktaki vatandaşa tus kitaplarını ezberi de kuvvetliyse tusda barajı rahatlıkla aşıp doktor olsun. Bu mudur yani?
Beyfendi TUS'u Türk Üniversitelerinde okumuş kaç mezun doktor aşabiliyor onu da söyler misiniz. TUS'u dünyada en zor tıp sınavlarından birisidir bu sınavdan 50 almış bir kişi hakkıyla doktorluk okumuştur. Üstelik bu sınava girmesi için pasaport kayıtlarına bakıyorlar. Eğer yeterli süre kalmamışsa bu sınavlara zaten giremiyorlar. Bilmeden konuşuyorsunuz.
seher27, 12 ay önce
4 6 Şikayet Et
123