Pdr-cemil 23 Nisan 2019 00:04
Neyini değerlendireceksin ki torpil almış başını gitmiş işte a gardaşcazım. Torpilli mülakat listeleridir ileriki aşamada aslolan. bilmeyen mi var da...
2 14 Şikayet Et
fetömülakatınasonver 22 Nisan 2019 15:25
Aynen katılıyorum. Mucibinde 10 yıllardır fetö'nün şer odağı ve torpil mekanizması olan mülakat batağı, komple kaldırılmayacaksa dahi en azından sınav puanının aynısı yansıtılmak suretiyle pekala etkisizleştirilebilir. Ha bana sorulacak olsa, ivedi defedin şu pisliği derim yalanım yok. Bu ekmeksizler, ilkin eğitim kanalıyla ve eğitimde, yurtlarda oluşturdukları kriptolar neticesinde bu ülkeyi ele geçirdiler. Sonucu 15 Temmuz olarak yaşadık gördük ey akp cenahı. Yok biz biliriz doğrusunu derseniz, günden güne anap'laşarak tarih sahnesinden silinmenize pek bişey kalmış sayılmaz. Dost yüze söyleri katayım.
1 32 Şikayet Et
2023.Imamoglu.başkan 22 Nisan 2019 15:05
Mülakatları kaldırın ey akp, aksi takdirde 2023'te bizzat kaldıracağım haberiniz ola:)
10 17 Şikayet Et
akatlıbey 22 Nisan 2019 14:31
Devletin resmi dili yazıdır. Sayın Bakanın konuya yaklaşımındaki samimiyet ayrı şey, önerideki gerekli adımın atılarak resmi mevzuata alınması apayrı şeylerdir. Elbette bakanlık talimatı yayımlanarak gerekli sınav komisyon ve kurullarına resmi duyurusunun yapılmasıdır aslolan uygulama. İnşallah bu defa liyakata olan vurgulamalar sözde bırakılmaz da sahaya aksettirilir. Bugün ekonomiden dahi öncelikli yegane konu, ikbal ve istikbal konusunda halkın mülakatlara olan tepkisidir. Bakalım hayırlı olsun.
Takipçilere sormaktan yanayım işin açığı: Buradaki sn bakanın söylem ve demeci yasal mütalaya haiz midir ? yani diyelim ki kişi sınavdan 75 veya 90 almış olsun, bu demeç bağlamında adaya sözlü-mülakat puanı olarak 58 başarısız not takdir edilebilir mi ? Edildiğinde bu demecin yasal yönde bağlayıcılı olur mu? Bilgi verip aydınlatan olursa sevinirim.
ancelo, 6 ay önce
0 17 Şikayet Et
ancelo 22 Nisan 2019 13:49
Takipçilere sormaktan yanayım işin açığı: Buradaki sn bakanın söylem ve demeci yasal mütalaya haiz midir ? yani diyelim ki kişi sınavdan 75 veya 90 almış olsun, bu demeç bağlamında adaya sözlü-mülakat puanı olarak 58 başarısız not takdir edilebilir mi ? Edildiğinde bu demecin yasal yönde bağlayıcılı olur mu? Bilgi verip aydınlatan olursa sevinirim.
Bu haber Mülakatta torpil olacak diyenlere gelsin: Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, yönetici atama mülakatları ile ilgili açıklamalarda bulundu. Selçuk, eğer güvenlikte sıkıntı yoksa yönetici atama mülakatlarında yazılı sınav puanının aynısının verileceği açıkladı. Milli Eğitim Bakanı Ziya SELÇUK , Ankara'da Şehit Ömer Halisdemir İmam hatip lisesinde öğretmenlere hitap etti ... Bakan Selçuk Yönetici atamları konusunda da açıklamalar yaptı ; ''Yönetici atamalarıyla ilgili sınav yapacağız, adamı olan değil, işin ehli olanı atayacağız'' dedi. Programa Katılan Öğretmenler, Bakan Ziya Selçuk'a yönetici atamalarında Mülakat istemiyoruz diye talepte bulundular. Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk İse Öğretmenlerin talebine kulak vererek,güvenlikte sıkıntı yoksa yönetici atama mülakatlarında herkese sınav puanının aynısını vereceğiz"dedi.
cilkes, 6 ay önce
0 2 Şikayet Et
alanya2023 22 Nisan 2019 11:05
diğer bakanlıklarda yönetici sınavı yapmalı görüldü ki liyakatsız insanlarla işler yürümüyor
1 18 Şikayet Et
erenbay 22 Nisan 2019 00:32
Pardon düzelteyim: "..ilgili sınav komisyon kurullarına gerekli talimat gönderilir." (Dilimiz Mem talimt. şekline alışık kazanmış olsa gerek.)
Sayın Bakan şu toplantıda, kah bu görüşmede şunu belirtmişle yürümez devlet nizamı. O halde bakanlığın sayfasına duyurusunu yerleştirir ve Mem'lere konu hakkında gerekli talimatı gönderir. İcra makamının gereği de budur, Kanımca olması gerekeni de budur. aksi takdirde bu torpil işleri sokağın dahi diline pelesenk olmuştur. Kısacası toplum bu işe karşı çok bilendi çok. Bilinmesinde fayda var. Talimat yayımlanmalıdır düşüncesindeyim.
erenbay, 6 ay önce
2 7 Şikayet Et
erenbay 21 Nisan 2019 23:34
Sayın Bakan şu toplantıda, kah bu görüşmede şunu belirtmişle yürümez devlet nizamı. O halde bakanlığın sayfasına duyurusunu yerleştirir ve Mem'lere konu hakkında gerekli talimatı gönderir. İcra makamının gereği de budur, Kanımca olması gerekeni de budur. aksi takdirde bu torpil işleri sokağın dahi diline pelesenk olmuştur. Kısacası toplum bu işe karşı çok bilendi çok. Bilinmesinde fayda var. Talimat yayımlanmalıdır düşüncesindeyim.
Bu haber Mülakatta torpil olacak diyenlere gelsin: Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, yönetici atama mülakatları ile ilgili açıklamalarda bulundu. Selçuk, eğer güvenlikte sıkıntı yoksa yönetici atama mülakatlarında yazılı sınav puanının aynısının verileceği açıkladı. Milli Eğitim Bakanı Ziya SELÇUK , Ankara'da Şehit Ömer Halisdemir İmam hatip lisesinde öğretmenlere hitap etti ... Bakan Selçuk Yönetici atamları konusunda da açıklamalar yaptı ; ''Yönetici atamalarıyla ilgili sınav yapacağız, adamı olan değil, işin ehli olanı atayacağız'' dedi. Programa Katılan Öğretmenler, Bakan Ziya Selçuk'a yönetici atamalarında Mülakat istemiyoruz diye talepte bulundular. Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk İse Öğretmenlerin talebine kulak vererek,güvenlikte sıkıntı yoksa yönetici atama mülakatlarında herkese sınav puanının aynısını vereceğiz"dedi.
cilkes, 6 ay önce
1 18 Şikayet Et
aytutuldu 21 Nisan 2019 22:42
Torpilliler en iyi yerdeler,kıyıda kenardaki yerler de sınav ile geleceklere verilecek tabi giden olursa.....
Sınav yapsan nolacak? Sınavsız şekilde inha ve mülakat batağı ile koltuk zaptettirenleri neden aynı sınava almamışlar acaba... MEB = Çarşaf dolusu torpilli mülakat listeleri ve sendikal atama sonucunu doğuran bu kaotik denklem, ait olduğu bataklığa iade-i itibar edilmediği sürece gerisi koca bir palavra... gerisi akp'nin seçim puanı...gerisi dizboyu rezillik, koltuk hırsızlıği ve liyaketten eser kalmamış bir ülke panoraması. Allah c.c ıslah eylesin.
poyraz.0.6, 6 ay önce
3 52 Şikayet Et
selamdar 21 Nisan 2019 21:25
Kardeş gönül ister ki keşke haklı olasınız ancak ne var ki söylemden resmi icraat çıkmaz. Kısacası teamül değişmeksizin söylence olmaktan ibaret kalacaktır. Bir başka nokta şudur: Mademki sınav puanı ve güvenlik incelemesi aslolandır; o halde sözlü sınavın amacı adaydan alınacak ücret dışına ne ola ki..ya da ne olabilir o takdirde değil mi...
Bu haber Mülakatta torpil olacak diyenlere gelsin: Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk, yönetici atama mülakatları ile ilgili açıklamalarda bulundu. Selçuk, eğer güvenlikte sıkıntı yoksa yönetici atama mülakatlarında yazılı sınav puanının aynısının verileceği açıkladı. Milli Eğitim Bakanı Ziya SELÇUK , Ankara'da Şehit Ömer Halisdemir İmam hatip lisesinde öğretmenlere hitap etti ... Bakan Selçuk Yönetici atamları konusunda da açıklamalar yaptı ; ''Yönetici atamalarıyla ilgili sınav yapacağız, adamı olan değil, işin ehli olanı atayacağız'' dedi. Programa Katılan Öğretmenler, Bakan Ziya Selçuk'a yönetici atamalarında Mülakat istemiyoruz diye talepte bulundular. Milli Eğitim Bakanı Ziya Selçuk İse Öğretmenlerin talebine kulak vererek,güvenlikte sıkıntı yoksa yönetici atama mülakatlarında herkese sınav puanının aynısını vereceğiz"dedi.
cilkes, 6 ay önce
0 21 Şikayet Et
123