YILMAZ-41 22 Nisan 2019 09:23
şehit cenazesine katılmakla yanlış yapmış. ha kıçdaroğlu, ha demirtaş.
8 6 Şikayet Et
zabrus 21 Nisan 2019 23:14
Karşılayanların kim olduğu ne alaka? bunu soran mı oldu? O hamle, buyurduğun gibi terörü bitirdi o zaman? gerçekten süper, sayende öğrenmiş oldum. Sen öyle dediysen öyledir. Oh be şimdi rahatladım.
1 2 Şikayet Et
frstark 21 Nisan 2019 22:52
Geçmişi ne kadar da çabuk unutmuşsunuz.
Yeter artık PKK'ya destek vermekten vazgeçin. Bu milletin çocuğu dağda taşta bu vatan için ölürken, bu alçak örgüte destek veren siyasi kanada destekten artık vazgeçin. Bütün suç CHPKK'dadır. Halk provakasyona gelip bunların ekmeğine yağ çalmamalı. Böyle cenazelere geldiklerinde sonuna kadar protesto edip gittikten sonra cenaze namazı eda edilmelidir. Bunların şehit cenazesinde hangi yüzle işleri olur.
seher27, 2 ay önce
4 10 Şikayet Et
Baysevgilicanavar 21 Nisan 2019 22:11
A haber nerdesin?
3 12 Şikayet Et
güngünseli 21 Nisan 2019 21:21
PKK'lı olmadığı halde askerden kaçanlar var. Biz onlardan sanatçı olanları sanatçı diye alkışlayıp futbolcu olanları futbolcu diye göğe çıkarıp bakan olanları bakan diye saygı duyuyoruz. MÖ 209'da büyük Türk hakanı Mete Han'ın kurduğu askerlik sistemi son on yılda çöktü ne yazık ki. O yüzden Kılıçdaroğlu'nun oğlu Kerem parası olduğu halde askere gittiyse çoğu kişiden daha çok saygıyı hak ediyor.
Zannediyorum askere gitmek değil PKK'yı desteklememek marifettir. Malum PKKlı olduğu halde mecburi askerlikten dolayı askere giden teröristler de var.
seher27, 2 ay önce
3 12 Şikayet Et
güngünseli 21 Nisan 2019 21:12
Haklısınız ama askere gitmeyi de küçümsemek olmaz. Yüce Türk milleti asker bir millettir, askerden kaçan hoş karşılanmazdı lakin artık parası olan her istediğini yapar oldu.
Zannediyorum askere gitmek değil PKK'yı desteklememek marifettir. Malum PKKlı olduğu halde mecburi askerlikten dolayı askere giden teröristler de var.
seher27, 2 ay önce
1 8 Şikayet Et
shadowofsun 21 Nisan 2019 20:47
Ankara'daki şehidimizin cenazesinde diğer siyasi parti liderlerini gören oldu mu? Yoksa sadece Kılıçdaroğlu mu katıldı? Bilgisi olan var mı?
2 18 Şikayet Et
seher27 21 Nisan 2019 20:41
Zannediyorum askere gitmek değil PKK'yı desteklememek marifettir. Malum PKKlı olduğu halde mecburi askerlikten dolayı askere giden teröristler de var.
Ne enteresan ama değil mi oğlu adam gibi askere giden Erdoğan değil Kemal Kılıçdaroğlu.
güngünseli, 2 ay önce
9 4 Şikayet Et
seher27 21 Nisan 2019 20:40
Yeter artık PKK'ya destek vermekten vazgeçin. Bu milletin çocuğu dağda taşta bu vatan için ölürken, bu alçak örgüte destek veren siyasi kanada destekten artık vazgeçin. Bütün suç CHPKK'dadır. Halk provakasyona gelip bunların ekmeğine yağ çalmamalı. Böyle cenazelere geldiklerinde sonuna kadar protesto edip gittikten sonra cenaze namazı eda edilmelidir. Bunların şehit cenazesinde hangi yüzle işleri olur.
12 8 Şikayet Et
Katre-i Adalet 21 Nisan 2019 20:03
Ha işte dediğim tam da budur zaten. Gerek seçim sürecinde, gerekse ilerisi içino yılan dile göz yummaması, hatta kendiliğinden - re'sen gereken takibatı yürütmesi gereken merci Türk Milletinin Yüksek Yargı Birimleridir. Ancak ve ne yazık ki tablo meydanda...
Yerer artık bu yılan dilden vazgeçin. Sizden hoşlanmayanlar terörist değil. Anlayın. Nereye gidiyoruz.
şaşkın tarihçi, 2 ay önce
3 16 Şikayet Et
1234567891011»