10ozer10 21 Nisan 2019 22:50
Bu bir değil iki değil. Şehit yakınları istemiyo. Ne diye hala cenazeye gidersin ki? Dün imamoğlu rudawa röportaj veriyo bugün 4 şehit. Sonra cenazeye gel. Kusura bakma da insanları zorlamayın. Dalga geçmeyin. Tamam saldırı kötüdür olmaması gerekir ama insanların halinden de anlayın bi zahmet
13 2 Şikayet Et
Acshb 21 Nisan 2019 17:44
otekilestirenler? halkı galeyana getirenler? chplileri sehit cenazelerine almayin diyenler? surekli hedef gosterenler? bunlar hakkinda da sorusturma baslatilcak mi? hayir. cunku turkiyede hukuk, gucu elinde bulunduranlara aittir. zamaninda hukukun ustunlugu yok, ustunlerin hukuku var diye aglayanlar, simdi ustun olunca kendilerine dokunmadan hukuku isletiyor. unutmadan her secim bolgesinde kendi adayini cikaran saadete bile ittifak dediler. populizmin getirdigi nokta bu. yazik, çok yazık.
2 24 Şikayet Et
BıktıkYahu 21 Nisan 2019 17:11
Bu ülkeyi germeyin sonucu felaket olur. Beyinleri uyuşmuş üç beş gerizakalının saldırısından proveke olmayalım.
2 29 Şikayet Et
Aborda 21 Nisan 2019 16:55
Istenmedigin halde neden ısrar ediyorsun cenazeye katılmaya? Zorla mı istemiyor canaze yakınları. Buna hakları yok mu?
34 8 Şikayet Et
yinemiamcalar 21 Nisan 2019 16:36
Akpyi ver Erdoğanı suçlayan trollere söylüyorum. Ypgyi terör örgütü olarak görmüyoruz diyen bu değil mi
42 11 Şikayet Et
konsept 21 Nisan 2019 16:36
Saldırıyı övenler hakkında derhal emniyet güçlerine bilgi verilmelidir.Belli ki organize edilmiş hem fiziksel hem sanal mecrada gelişmeler var...
10 29 Şikayet Et
yinemiamcalar 21 Nisan 2019 16:29
Hdp yi meclise sokarsan böyle olur.
36 10 Şikayet Et
darius84 21 Nisan 2019 16:21
Soyluya laf attılar diye Saadetliyi hemen içeri aldılar.Düşünün ekonomideki bu gidişi bu şekilde iktidarı protesto edenlerin hepsi ağır cezada yargılanırdı.hepsi vandal,terörist fetöcü iç dış mihrak ilan edilirdi.
3 28 Şikayet Et
hassali 21 Nisan 2019 16:17
Burada saldırı lehinde yorum yazan tüm troller de teröre destek ve terörü övme suçundan soruşturulmalıdır.
11 54 Şikayet Et
sivas002 21 Nisan 2019 16:13
İşte size beka işte size ötekileştirme işte size ayrımcılık eyyyy baştaki zat nefret dilinin sonucudur bu. Allah sorsun sana bünün hesabını allah.
10 37 Şikayet Et
123456