hokkabazzz 25 Nisan 2019 10:21
Terörist olmayan insanları terörist gibi davranmaları için ellerinden gelini yapıyorlar.
oy kullandırmıyor.. iş vermiyor... yurtdışına 3 yıldır çıkartmıyor.. kurs almak istesen engelliyor.. seçilme hakkı yok..eşin çocuğun sınav kazanıyor mülakatta eleniyor... mahkemeler desen siyasilerin tavrına göre karar veriyor..
shark21, 2 ay önce
1 4 Şikayet Et
bankamagduru1 24 Nisan 2019 18:34
bilip bilmeden konuşuyorsunuz. binlerce insan var beraat edip takipsizlik alıp komisyonun iade etmediği. nerde mantık adalet. vardır birşeymiş !!ohh ortaya karışık at. varsa mahkemede de çıkar. yüce türk adaleti bulamıyor 3/5 kişiden oluşan komisyon buluyor öylemi. ilk insanlar sorgusuz sualsiz atılınca bir devlet büyüğümüz 1000 de 1 hata yapmadık demişti.şimdiden komisyondan iade edilen 5000 kişi. herşey çok rayında hatasız gidiyor maşallah. hiç hata haksızlık hukuksuzluk olur mu
gidersin komisyona iade eder, sadece o kadar degildir baska seyler vardir, isine gelen kismi anlatma komisyon kac kisiyi iade etti
Mütekabiliyet, 2 ay önce
0 10 Şikayet Et
Mütekabiliyet 24 Nisan 2019 10:36
iade edilmemesi gerekiyorsa etmez niye etsin, kotalimi bu isler illa şu kadar iade edelim kotayi tutturalimmi denecek , sayiyla ne alakasi var
komisyon kac kisi iade etti allah icin konusun. ihrac edilenle iade edilen sayilar ortada. bu sayilari nasil gormezden gelirsiniz. acin oyalama komısyon iade ve ihrac rakamlarini gorun. acin kactane khk oldugunu gozunuzle gorun ve ona gore elinizi vicdaniniza koyup konusun.
Nesrin Merve, 2 ay önce
20 0 Şikayet Et
Nesrin Merve 24 Nisan 2019 10:12
komisyon kac kisi iade etti allah icin konusun. ihrac edilenle iade edilen sayilar ortada. bu sayilari nasil gormezden gelirsiniz. acin oyalama komısyon iade ve ihrac rakamlarini gorun. acin kactane khk oldugunu gozunuzle gorun ve ona gore elinizi vicdaniniza koyup konusun.
gidersin komisyona iade eder, sadece o kadar degildir baska seyler vardir, isine gelen kismi anlatma komisyon kac kisiyi iade etti
Mütekabiliyet, 2 ay önce
1 10 Şikayet Et
özgürlük20 24 Nisan 2019 08:56
mütekabiliyet söylediklerine sonun kadar katılıyorum haklsın ama:nagehan alçı da bank asyadan kredi çejip ev aldı ortalıkda bas bas bağırıyor hala;diyanet işler tüm parasını bank asyaya yatırdı,istanbul büyükşehir belediyesi maaş anlaşmasını o fetö bankasıyla yaptı adalet olacaksa herkese olsun
senin gözün görmüyormu arkadaş. ne yazmışım oraya.aynı şeyi bozuk plak gibi tekrarlama. bana ne ates edenler silah sıkandan. hepsinin belasını versin.adam beraat etmiş diyorum. fetöden arınmış yüce türk adaleti talimat ile bankaya para yatırma yok demiş. üyelik yada yardım yataklık yok demiş.bu adamı bile işine geri almıyorlar diyorum. ortada hukuksuzluk zulüm var .daha neyini anlatayım sana
bankamagduru1, 2 ay önce
1 23 Şikayet Et
aliyman 24 Nisan 2019 08:35
Ne o "pişmanız? aldatıldık" derse tekrar gidip, oy mu vereceksin?
Bir millet vekilinin dediği gi Ak Partinin dibini oyuyorlar. Yıllarca Ak Partiye oy vermiş, bu davaya inanmış insanla ve çevresidekiler sebepsizyere işlerinden edilerek kendine düşman etti
ADİGE.00, 2 ay önce
1 8 Şikayet Et
Mütekabiliyet 24 Nisan 2019 07:38
gidersin komisyona iade eder, sadece o kadar degildir baska seyler vardir, isine gelen kismi anlatma komisyon kac kisiyi iade etti
senin gözün görmüyormu arkadaş. ne yazmışım oraya.aynı şeyi bozuk plak gibi tekrarlama. bana ne ates edenler silah sıkandan. hepsinin belasını versin.adam beraat etmiş diyorum. fetöden arınmış yüce türk adaleti talimat ile bankaya para yatırma yok demiş. üyelik yada yardım yataklık yok demiş.bu adamı bile işine geri almıyorlar diyorum. ortada hukuksuzluk zulüm var .daha neyini anlatayım sana
bankamagduru1, 2 ay önce
26 0 Şikayet Et
Savaş0 24 Nisan 2019 01:17
Bu düzenin eskisinden ne farkı var? Şimdi de bir referans (TORPİL) ayağıyla, binlerce kişinin hakkı yeniliyor. Bunları yapanlar da hain olmuyor mu?
Hain diye, 15 temmuzda CIA ile beraber Türkiye yi yıkmaya çalışan güruha denir..Soruları çalıp bedavadan polis,subay,asker,memur,akademisyen olmuş olanlara biz hain diyoruz..Hain diye halka kurşun sıkana denir.Senin bahsettiğine yorumcu denir hain değil, kavramları karıştırma.
educated, 2 ay önce
0 23 Şikayet Et
kayan.yavuz 24 Nisan 2019 01:13
KHK ile ihraç ne seçilme ne de seçme hakkını engeller mahkame kararı olmadan bu hakları vatandaşın elinden alamazsınız zaten şu an mahkemelerin dahi hali ortadayken 27 mayıs ta yapılanların bin katı
1 26 Şikayet Et
ifhit41 24 Nisan 2019 01:09
Sen benim bir soruma cevap vermiyorsun, milletten cevap bekliyorsun boşver onları, Bekri Mustafa, Ayasofya' ya imam olmuş, ondan bir haber et hele...
tüna bey senin ya okuma yazman yok yada insafin yok, :))) insafsiz ben bir soru sormusum ona cevap bile vermemis kac soru sormussun, hic egip bükmeden soruma cevap ver ben bütün sorularini cevaplarim.
Mütekabiliyet, 2 ay önce
1 8 Şikayet Et
12345