sarperener 26 Nisan 2019 14:32
Herkese verilmesi çok çok zor.Bu ısrar, söz konusu meslekleri de mağdur eder! Biraz empati o kadar zor değil! ;)
6 5 Şikayet Et
madspike 25 Nisan 2019 17:10
5510 a tabi olan biz yeni memurları ilgilendirmeyen bir durum. maalesef çok ama çok düşük emekli maaşı alacağız.
2 2 Şikayet Et
davutbir 25 Nisan 2019 15:54
Amin
Zorunuza ne gittide bu yorumu eksilediniz. İnşallah hiç kimseye verilmez. Hadi bakalım.
trustuer, 2 ay önce
7 3 Şikayet Et
yade55001 25 Nisan 2019 10:44
ne yazdığını anlamak için 3 kere okumak gerekiyor. ama yazım yanlışların nedeniyle 5 kere düzelterek okudum. yine bir şey anlamadım. neyse sonuç olarak eksi verdim.
gaye adil bir iyileştirme ise imanlı bir iktidar bunu en iyi şekilde becerebilmelidir.söz tutulmalıdır.ayrıcalıklı her iyilşetirme adil olmaz..öğretmen maaş artı ekders alır..din görevlisi ne kadar mesai yapar.özel setördekiler alınteri döker bunlar kadar alamıyor.irşat görevleri yok..eğitim sistemini öyle kurunki neslimiz maneviyatsız yetişiyor...aile dağıldı.boşanmalar artı.bunlar boş zamanlarında ders versin alsın. yatarak olmaz. işte öncelik erkeğin olsun. aile ödemesi artsın. evlenenin en az bir asgari ücret maaşı artsın. ek göstergesize gösterge verilmeli eğitim durumuna bakılmaksızın mevcut ek göstergeler 3600 ek göstergeye kadar en az +1800 3600 den sonra +800 arttırılmalı. biraz adil olsun önce insan odaklı böyle olunur betonu israfı kesersin kaynak zaten mevcut. yeni sistemi adaletle fark edelim.. ekonomiye faizsiz kurumlar kazandırılmalı..yüzdelşik herkese aynı maaş artışları kapitalizmin taşeronluğudur..alttakiler sürünmesin.. reis allah yardımcın olsun..işte yaş geldi daha ne kadar siyaset yapacan insana iylik et ecrin çoğalsın.. yepyeni bize has çalışan ve emeklilik sistemi kur..birey eğitimi mahareti ile çalışırken kazansın birikimi ile farklı yaşaşın indir devletin sırtındaki ayrımcı asalakları.emeklide çalışılan yıla göre maaş ver eski yeni arasında fark uçurumları kalksın..dar gelirliye kriterlerle koru..bir evden 3-5 çalışqn var diğer evde birse onun evladını işe al.. yetiştirme yurtlarında yetişen bir çok niteliksiz kişiler kamıya imtihansız alınır kadro verilir.dar gelirli enayi mi aynı hakkı ver. diyanet zengin bu kimseleri diyanet eline ver maneviyatlı yetiinler bebekken.bwleş yiyici olmasınlar..istisnalar sözüm yok.diyanet olmadı tarikatlar yasağı kalsın diyanetin denetiminde asıl tarikatlar açılsın..nesil maneviyatsız.böyle devlet yaşamaz..
Recep Karadereli, 2 ay önce
1 6 Şikayet Et
kihbi38 25 Nisan 2019 10:10
3600 düzenlemesinde iş hükumet ve yetkili sendikada bitiyor.Yetkili sendika Memuru satmaz ise tüm Memurları kapsayacak adil bir düzenleme yapıla bilir.
2 18 Şikayet Et
torpilcidayı 25 Nisan 2019 09:07
Akşama kadar yatıp hiçbir iş yapmadığınızdan olabilir mi ? Ben görmedim ki bir tane hizmetli gerçekten görevi olsun ve yapsın. Vardır örneği 3-5 tane. 3-5 içinde yardımcı hizmetler sınıfınada 3600 verilecekse, bir üst sınıfta olmanın mantığı nedir. Senle beni ayıracak ölçü nedir ? Mesele adalet ise herkes sınıfına göre bu ek göstergeyi almalıdır. Atıyorum bir amir 3600 alıyor iken onun altında çalışan memurun da 3600 alması saçmadır. Sınıfı ve eğitim düzeyine göre bu işin baştan ayağa yeniden yapılandırılması gerekiyor. Sonuç olarak yardımcı hizmetler sınıfı yine en alt kademede yer almalı... Anladın mı niye eksilediğimizi ?
Zorunuza ne gittide bu yorumu eksilediniz. İnşallah hiç kimseye verilmez. Hadi bakalım.
trustuer, 2 ay önce
5 11 Şikayet Et
zaddem 24 Nisan 2019 23:36
5-6 milyon işçi bağkurlu emekli asgari ücret olan 2.000 tl nin altında maaş almaktadır, bu 5-6 milyon işçi bağkurlu emeklinin maaşı 2000 yılında asgari ücrete denk iken, bugün asgari ücretin altında 1000 ile 2000 tl arasında maaş almaktadır yani asgari ücretin altında maaş alıyorlar, düzeltilmesi gereken bir adaletsizlik var ise bundan başkası değildir. memur emeklileri zaten yüksek maaş alıyor daha neyin artışı bu hakkımı helal etmiyorum.
15 15 Şikayet Et
ö.mercankaya 24 Nisan 2019 23:23
3600 ek gösterge gibi hassas bir konunun uzman ekip kurularak düzenlenmesi gerekir.yanlışlar yapılırsa yazık olur.memurlar kanununda sadece 4 meslek(öğretmen,imam,hemşire,polis) yok.üniversite ve diğer okulları bitirenler var
4 25 Şikayet Et
ÖTÜKEN66 24 Nisan 2019 23:19
Polis Memur.Öğretmen Memur.İmam Memur.Hemşire Memur.Eeeee bizde Memuruz ve Yüksekokullu.Farkımız nerede.3600 tüm memurlara verilmelidir.Zaten o 4 kısım memurun maaşları yüksek ki.
17 26 Şikayet Et
ank1111 24 Nisan 2019 20:41
Tüm memurların özlük hakları iyilessin kıskanan namerttir,fakat din görevlisi, öğretmen ve polisi diğerlerinden üstün kılan nedir. Bunun da açıklaması yapılsın.
27 50 Şikayet Et
123456