otturuktanteyyare 24 Nisan 2019 20:51
tanzimler tarladan alıyordu hani ?
0 5 Şikayet Et
eessrreeff 24 Nisan 2019 18:42
Gündemde meclise gelmişti fakat bir türlü mecliste enine boyuna ele alınmadı olsa gerek hal yasası.Sayın albayrak hal yasası ile tüketiciye ucuz sebze ve meyve yedireceğini kamuoyuyla paylaşmıştı. Acaba rafta mı kalacak bu hal yasası tekrardan medyamız gündemine alırsa belki hemen icraata alınabilinir diye umut ediyorum.
0 4 Şikayet Et
İllede Vatanım 24 Nisan 2019 18:28
Köprü fiyatına % 50 zam gelmiş diyor aklınca. Herhalde bir TIR dolusu soğanı bir kiloluk torbalarda 30-40 bin defa da geçiriyor her bir kilo soğana 1 litre de mazot koyuyor tüccar. Hesap yaparken mantıklı yapın. Sizin hesabı bir defada gelen 30-40 ton soğana oranlayıp yapın. Pazar fiyatına göre bir TIR dolusu 30 ton soğan 210 bin lira ediyor. Hesap ortada
2 9 Şikayet Et
İllede Vatanım 24 Nisan 2019 18:20
Tarlada çiftçinin kazanamadığı parayı çeşitli entrikalar ile fiyatını yükseltip kazanç sağlayan kim varsa fazladan aldığı her kuruş haram zıkkım olsun. Zalimler için yaşasın cehennem.
1 12 Şikayet Et
yorumcu1234 24 Nisan 2019 18:06
tarlada kaç tl olduğu önemli, ama aynı oranda tüketiciye geldiği yolculukların maliyetleri de önemlidir. Mazot kaç tl, Hatay'dan ist kaç tl maliyetle bir tır getirilebiliyor? bir tır kaç ton taşıyor, kaç tl geliyor birim başı kaç tl maliyet yükleniyor?
5 8 Şikayet Et
Derdiya 24 Nisan 2019 17:24
iyi o zaman onlar bize 1,5 liraya gelmiyorsa tüketici olarak biz gidelim tarladan 1,5 liraya toplayıp alalım. sorun yok yani. beyler mazok 6,5 lira sökülmesi, taşınması, depolanması vs vs üst üste konarak geliyor. 1,5 tl almak isteyen hataya buyursun tarladan alsın.
9 6 Şikayet Et
kitapokur-musun 24 Nisan 2019 17:07
çözüm şu. ürünü devlet satın alacak, dağıtımını da kendi yapacak. 2 liraya alsın 5 liraya satsın.devlet kar etsin. kimse gocunmaz.
0 24 Şikayet Et
hasami 24 Nisan 2019 16:51
Müslüman in müslümana yaptığı en büyük zulüm bu işte müteahhit tüccar bakkal cakkal arsa alım satım ticaret i kumar oynar gibi yapanlar
0 35 Şikayet Et
kesertepe 24 Nisan 2019 16:45
iyi tarafından bakın arkadaşlar: artık soğandan daha ucuza benzin alabiliyoruz.
4 32 Şikayet Et
hobaa78 24 Nisan 2019 16:44
he o soğan tarladan direk ışınlanarak zaten markete gidiyor!!. köprü geçiş ücretlerine yüzde 50 zam gelmişti en son. benzin 7 tl oldu. taşıma ve nakliyet maliyeti yüzde 50 arttı yani. işin market yönü var. asgari ücret artmış, maliyetler artmış, elektrik/doğalgaza yüzde 25-30 zam gelmiş. say say bitmez. ayrıca şunu da yazmak lazım. 1.5 sene önce markette soğan 0,75 tl ike, şimdi tarlada bile 1.5 tl ise, birilerinin oturup düşünmesi lazım!!:
13 20 Şikayet Et
12