beste0006 30 Nisan 2019 00:00
Sayın yetkili yıllardır meslek lisesi mudurlugu yapan bransi çocuk gelişimi olup yiilar önce anaokulu müdürü iken zorunlu olarak okul oncesi branşına atayan bakanlık şimdi diyor ki sen dur meslek lisesine müdür olamazsin diyor..neden çünkü sendika yönlendiriyor sen şu okula git şu okul sana olur diyor neden istedikleri mudurun puan artirmak icin 2 gunde hem basari hem ustun basari hem odul veriliyorr neden bu adam kayirma sistem kapatma ile bu olmaz...çok yazik...zaten okulların mudurleri belli oldu ki herşey gostermelik yazikk
2 0 Şikayet Et
milese 26 Nisan 2019 10:29
Sn Ahmet Kandemir büyük bir kargaşanın ateşini yakıyor .Şuan binlerce ÇPL ;eski deyimle Tİcaret ,Sağlık meslek liselerinde Normal branş öğretmenleri görev yapıyor.Yönetici görevlendirme yönetmeliği ilgili maddeleri bu kadar AÇIK VE NET ken böyle bir uygulama olursa binlerce belki daha fazlası mahkemelere gidecek ve yüzde yüz kazanacak peki bu arada eğitim okullar aylarca kargaşa kaos yaşayacak ne olacak kime neye hizmet ediyorsunuz bu yorum hangi akla hizmet yazık değilmi bu ülkeye
20 1 Şikayet Et
özgürlük20 26 Nisan 2019 09:04
Sayın ahmet kandemir yorumunuz eksik ve yanlış meslek liselerine atölye yani meslekçi bulunamadağı zaman diğer baranşlardan atama yapılır tani sizin dediğiniz gibi bekletilmez yönetmeliğin 3. maddesi işletilir sizin dediğiniz gibi olursabirçok meslek lisesi müdürlüğü boşta kalır ta eylüle kadar birde şu var atölye öğretmenleri müdür olmak istemiyor çünkü müdürden fazla para alıyor
12 4 Şikayet Et
22001999 25 Nisan 2019 20:33
Sayın Editör, meslek liselerindeki bölüm ve atölye şeflerine sınıf rehber öğretmenliği ve sosyal kulüp görevi verilir mi verilmez mi? Yorumunuzu merek ediyorum. Konuyla ilgili; stajyer müdür, stajyer müdür yardımcısı olmalı bence. İdareci olacaklarda bilgisayar kullanmayı bildiğine dair bir belge olmalı. MEB içerisinde kullanılan programların eğitimi ayrıca verilmeli. Her okulda bir müdür ve sadece bir müdür yardımcısı ve gerektiği kadar memur görevlendirilmeli. Müdür yardımcıları çoğunlukla memuriyet işi yapmaktalar ve ek ders ücreti alıyorlar. Devlet bu gereksiz yükten kendini neden kurtarmıyor!
3 5 Şikayet Et
sasdas 25 Nisan 2019 20:27
Bakanlığın meslek okullarına ilgili yönetmelik gereği İlk atamadan atama yapması gerekir. Bu arada şunu da söyleyeyim. Meslek dışından gelen müdür arkadaşlarımızın meslek liselerinde işleri zor, kendilerini kabul ettirmeleri dahada zor işleyişi öğrenme süreçleri eğitim öğretimi engelliyor. Müzik, Almanca, Din kültürü, tarih öğretmeni ne işi var Allah aşkına meslek lisesinde idareci mi kalmadı??? Anadolu liseleri sizi özlemle bekler oralarda hizmet etmeleri daha doğru bu müdürlerimizin...
9 16 Şikayet Et
milese 25 Nisan 2019 14:48
Arkadaş yönetmeliğin neresinde bekletilir bir sonraki görevlendirme bırakılır diyor her görevlendirme bağımsızdır bağımsızdır meslekçi yoksa diğer branşlardan atanır diyor yönetmelik gayet açık nereden çıkarıyorsunuz bekletilecek miş falan
19 12 Şikayet Et
sadrettinbayram 25 Nisan 2019 14:43
Sevgili Ahmet KANDEMİR yüreğinize sağlık. Yönetmelikleri yorumlama kabiliyetinizi her daim hayranlıkla okumuşumdur. Rabbim herkese sizin gibi yönetmeliği yorumlama kabiliyeti versin. Umarım yönetmeliğin amir hükmü net iken atamayı yapacak olan amirlerimiz yanlış yapıp yönetmeliği farklı yorumlamazlar. Herkese kolaylıklar diliyorum. Hayırlı çalışmalar.
13 15 Şikayet Et
SouthhPark 25 Nisan 2019 14:00
Meslekçiler bayram ediyor. Yıllar önce atamaları olmazdı, şimdi onlardan başkası ihl ye müdür bile olamıyor. Aralarında müdürlük yapabilecek vasıfta olan yoksa yıllardır müdürlük yapanı kenara mı koyacaksınız? Saçma sapan yönetmelikler yazıyorlar.
30 6 Şikayet Et
edesa 25 Nisan 2019 13:54
Öncelikle dikkat çektiğiniz ve ana sayfada yayınladığınız için teşekkürler.Peki idare yani bakanlık bunu dikkate alarak tercihleri açacak mı?Yani tercihler yapılırken bu okullar alanın dışındakilere kısıtlanacak mı?Eğer böyle olursa ilk defa müdür olarak atanacak arkadaşlar için bir fırsat hemde bu okullara meslek dersi öğretmeni atanması açısından doğru bir tercih.
9 15 Şikayet Et
milese 25 Nisan 2019 13:43
nereden çıkarıyorsunuz atama yapılmaz bekletilir ilk atamada yapılır diye bir madde yok ilk atama farklı yeniden görevlendirme farklı yönetmelikte böyle bir ibare yok
7 12 Şikayet Et
12