aslanhal64 25 Nisan 2019 22:53
Yatacak yerimiz yok allah bizi affetsin ne demek evliyayı yoldan çıkarır yalan dünya parası değil mi sınav dünyası
12 1 Şikayet Et
ahmedbünyamin 25 Nisan 2019 18:07
Çalmak için zemin hazırlamak için evliyaları da devreye soktu
52 10 Şikayet Et
dadas062519 25 Nisan 2019 16:24
Başkanım, dürüst, şeffaf ve samimi gayretleriniz için duacıyız. Yolunuz açık olsun. Bahçeli kim, muhatap almaya değmez, o artık aklı selim sahibi biri değil. Siz işinize odaklanın. Allah muvaffak etsin.
11 58 Şikayet Et
m.özer 25 Nisan 2019 16:08
belediyeler şirket işlerini bırakmalı..
2 48 Şikayet Et
mosyomemur 25 Nisan 2019 15:54
Başkanım ne kadar şirket varsa hepsini kapatın biz yanınızdayız
5 72 Şikayet Et
yorumcu1234 25 Nisan 2019 15:30
arkadaş bana ben cb demen ile bu başkanın ben onları işe alacağım aynı şey... ikisine de aynı derece de güler geçerim..yanlış sözü konuşup neden kavga çıkarayım...iki cihanda da gerçekleşme ihtimali yok derler ya hani, neden anlama kıtlığı çekiyorsun..ayrıca dün de yazdım sen amin diyemedim..terör kavramı ile hangisi olursa olsun (pkk fetö deaş...) dün de bugün de yarın da kim zerre bağ kurdu ise allahım iki yakasını bir araya getirmesin NOKTA. daha nasıl açık yazılabilir? sen bu duama amin diyebiliyor musun.. ben her koşul ve şart altında terör ile zerre bağı (söylem eylem...vs) olan herkesi lanetliyorum. dün de lanetledim bugün de.. ama gerçekleşme ihtimalinin bile olmadığı şeyi gel konuşalım buradan tartışma çıkaralım söylemin son derece yanlış!... doğmamış değil doğum kesinlikle edemeyecek babamın evladını konuşalım diyorsun..allah akıl fikir versin ne diyeyim.
hala terör bağlantılı adamları işe alacağım diyene laf söyleyemiyorsun , madem alınamaz vet bencede laınamaz neden böyle bir şey söylüyor, ? amacı ne? sizlerle farkım bu işte ben yanlışa yanlış derim sen yanlış bile diyemiyorsun eveleyip geveliyorsun, acık net soruyorum o zevatın o sözü doğrumu yanlışmı.
Mütekabiliyet, 2 ay önce
2 32 Şikayet Et
hadamart33 25 Nisan 2019 15:25
işlerin şirkete yaptırılmasının amacı farklı bunu herkes biliyor.Mansur reis adam adam her zaman derim adamın dibi diye.
2 44 Şikayet Et
Mütekabiliyet 25 Nisan 2019 14:39
hala terör bağlantılı adamları işe alacağım diyene laf söyleyemiyorsun , madem alınamaz vet bencede laınamaz neden böyle bir şey söylüyor, ? amacı ne? sizlerle farkım bu işte ben yanlışa yanlış derim sen yanlış bile diyemiyorsun eveleyip geveliyorsun, acık net soruyorum o zevatın o sözü doğrumu yanlışmı.
44 3 Şikayet Et
yorumcu1234 25 Nisan 2019 14:17
kesinlikle...toplumsal bir denetim mekanizması lazım..
Senin benim torpillim diye uygulanmadıktan sonra ne anlamı var ki? Ayrıca taşeron şirketler bile parti referanslı eleman alıyorlar. Bu çürümüşlük devam ettikçe ülkemiz kalkınamaz.
SouthhPark, 2 ay önce
1 30 Şikayet Et
SouthhPark 25 Nisan 2019 13:55
Senin benim torpillim diye uygulanmadıktan sonra ne anlamı var ki? Ayrıca taşeron şirketler bile parti referanslı eleman alıyorlar. Bu çürümüşlük devam ettikçe ülkemiz kalkınamaz.
Personele rücu hakkı devlette vardır,, zararın tespiti halinde...kural uygulandı mı kimse kıvıramaz. Lakin birinin adamı dokunma modunun olmaması lazım...