YILMAZ-41 26 Nisan 2019 09:16
adam, erdoğana tepki oyları yüzünden kaybetti.
2 6 Şikayet Et
crazyysf 26 Nisan 2019 00:16
Ruh halinden daha önemli olan sandıkta usulsüzlük olduysa seçimin yenilenmesidir. Düşünsenize siz bir partiye oy veriyorsunuz ama oyunuz başka partiye yazılıyor. Ya da geçersiz sayılıyor. Tekrar kazanıp kazanmaması önemli değil. YSK yenilemeye karar verirse kafasına göre karar vermeyecek sonuçta bütün evraklar, beyanlar inceleniyor. Ara kararlarla bilgi ve belgeler isteniyor. Bunlara göre değerlendirilecek. Zaten kararın gerekçesi de olur. Yenilese de yenilemese de mutlaka gerekçeli karar basına yansıyacaktır. Diyelim ki yenilendi ve tekrar Binali Yıldırım kaybetti. Gayet doğal sonuçta halk karar veriyor. Peki bu sefer İmamoğlu kaybederse ne olacak? İşte bu da gayet doğal sonuçta halk karar verecek.
Bir daha kaybederse adamın ruh hali nasıl olur,
ank1111, 2 ay önce
9 2 Şikayet Et
ank1111 25 Nisan 2019 23:09
Bir daha kaybederse adamın ruh hali nasıl olur,
Hayırlısı olsun başkanım. Kazanmanızı isterdim doğrusu ama nasip kısmet. Belki de seçim tekrarlanır. Tekrarlanırsa eminim ki kazanırsınız. Hem de en az 200-300 bin oy farkıyla.
crazyysf, 2 ay önce
3 11 Şikayet Et
crazyysf 25 Nisan 2019 21:16
Hayırlısı olsun başkanım. Kazanmanızı isterdim doğrusu ama nasip kısmet. Belki de seçim tekrarlanır. Tekrarlanırsa eminim ki kazanırsınız. Hem de en az 200-300 bin oy farkıyla.
25 4 Şikayet Et
yorumcu1234 25 Nisan 2019 20:06
Seçim bu kaybedersin de kazanırsın da... bu defa eskiden farklı olarak millet hayır dedi... başka görevlerde inşllah, en iyi olduğunuz ulaştırma bakanlığında görev alırsınız umarım
5 20 Şikayet Et
Vatan552 25 Nisan 2019 20:04
Aklıma Bizans oyunları filminde havanda cacık yapan adam geldi.
3 20 Şikayet Et
hariçtengazel 25 Nisan 2019 18:10
Sizin teselliye ihtiyacınız yok ki sayın başkanım. Siz aday olmasaydınız fark 1 milyon olurdu. Akpartiliyim diyen Akpartili bilinin bir çok zevat bilerek veya bilmeyerek size ve Akpartiye zarar verdi. Buna yanlış usül ve üslup da eklenince sonuç malum işte...
8 28 Şikayet Et
hassali 25 Nisan 2019 18:05
Ciğer uzak, ciğer erişilmez, ciğer murdar. Unut gitsin.
20 82 Şikayet Et
huzur-I4 25 Nisan 2019 17:38
Efendi adam,espirili adam,iyi niyetli adam,''selam Türk'ün bayrağına ''şarksında bile ağlayan adam.
102 39 Şikayet Et
adeba 25 Nisan 2019 17:38