BAŞKENTMEMURU 30 Nisan 2019 15:17
SGK doğru söylemiyor gibi. Sadece kurumların arşivinde değil kendi arşivinde de bu bilgiler var. Çünkü her kurum yıl başında bir önceki seneye ait Şahıs Emeklilik İcmal Bordrolarını SGK ya gönderiyor. 1993 de borçlandım, kurumum özelleşti. Bu işi yapan biri olarak bu listeleri Emekli Sandığına gönderdiğimizi çok iyi biliyorum. Listelerde kişi kişi kesilen kesenek, karşılık ve borçlanma tutarları var. SGK bu listeleri kayıp mı etti acaba. Borçlanma yapan çalışana kurum belge vermiyor ki, dekont vb. Maaşından kesiliyor direkt SGK ya gidiyor. Çok daha önemlisi, kurumlarca intibak yapılırken askerlik borçlanması hesaba katılarak emekliliğe esas derece/kademe değişip ona göre kesinti yapılmadı mı yıllarca... Borçlanma olmadan kurum intibak yapar mı. Bayanlar için de doğum borçlanması var. Onlar için şu ana kadar bir şey duymadık...
0 1 Şikayet Et
Maser59 30 Nisan 2019 10:12
Yıllar önce yapılan bir işlem bir kaç yıl önce biz bunları SGK ya bildirdik, ancak SGK bizden ısrarla banka Dekontu istiyor. 657 Sayılı Kanuna tabi memurlar nereden bulacak banka dekontunu . Muhasebe Müdürlükleri bordro üzerinden yapılan kesintileri aylık olarak tek dekontla Emekli Sandığına bildirmiştir. SGK bunu bizden isteyeceğine Emekli Sandığından istemeli veya saymanlıklardan İstemeli . Kişilerden istemesi doğru değil.
0 2 Şikayet Et
muratttt 30 Nisan 2019 08:33
20 yıl önce yapılan bir işlemin evrakını ben nereden bulacaksın. Ben o borçlanmayı maaşımdan kesilerek ödedim. SGK 'da İşlemi yapan memur, evraksız belgesiz bilgisiz işlem yapmamıştır herhalde . Benden dekont isteniyor. Kişiye özel dekont zaten kurumlarda da olmaz ödeme toplu yapılır hiçbir kuruma dekont ta gönderilmezdi. SGK her zaman yaptığı gibi sisteminde yapılan ödeme görünse dahi dekont istiyor. SGK bunu hep yapıyor
1 4 Şikayet Et
remat 30 Nisan 2019 08:09
sgk bu işi 1 günde sonuçlandırmak istiyor ise tüm memurların işe giriş ve emeklilik işlemlerini kendisi yapması gerekir aynı işçilerde olduğu gibi,
1 1 Şikayet Et
barutt 29 Nisan 2019 14:16
Öncelikle ben maaş ödemeleri biriminde çalıştığım için editörün yazmış olduğu gibi "Ancak, kamu kurumları, memurların borçlanmaya dair evraklarını SGK'ya bildirmediği için," burda benim görmüş olduğum kurumların memurların maaşından bunları aylık olarak kestiği daha sonra yıllık icmallerle bunları SGK ya bildirildiğini gördüm. Ancak burda Sgk bu icmalleri bilgisayar sisteminde işlemedikleri için şimdi kurum mutemetlerine ayrıca bir iş yükü daha getirmiştir. Bizim kurumun 20 yıllık maaş kesintileri saklı bir şekilde durmaktadır. Yani anlayacağınız SGK' nın her dediği doğru değil.
1 5 Şikayet Et
Enes1905 28 Nisan 2019 22:15
SGK'nın istediği bilhassa 2003 yılındaki borçlanma kesintisi icmallerini arşivde taradık ama maalesef kesintilerin tamamını bulamadık. Peki bu durumda personel mi mağdur olacak? 2003 yılında kurumda yapılan kesintilerin SGK'nın kayıtlarında mevcut olması gerekmez mi?
1 21 Şikayet Et
muhtesem32 28 Nisan 2019 21:01
E devlette SGK Hizmetleri yüklenmiş ancak bu hizmetler yılın 365 günün rahat 300 günü sistem hatası veriyor ve bu hatanın düzeltilmesi için en ufak bir çaba yok acilen SGK nın tekrar yapılanması gerekiyor.
4 14 Şikayet Et
DİAMONDARAKAWA 28 Nisan 2019 19:32
Sosyal devlet olgusunda hiçbir SGK kar a geçmez geçmemelidir çünkü kar amacı gütmeyen bir kurumdur adı üstünde sosyal yani Halk için kolay olana imza atan bir kurum olması gerekirken bizde SGK işsizden aldığı,güvencesi olmayandan aldığı GSS primi ile kar a geçen ve nasıl işi zora sokarım ,zorlaştırırımın hesabında olan son derece yetersiz ve Hantal bir yapı olarak karşımıza çıkıyor......
2 25 Şikayet Et
Kürşaat 27 Nisan 2019 22:27
Bu kurum değil mi babam rahmetlinin emekli olduktan sonra 7 yıl sonra emeklisini hiçbir şey söylemeden iptal eden. Daha sonra babamı 3 yıl mahkemelerde süründüren. Emekli olurken verdiği belgeyi vermedi diyen kurum. Aynı belgeyi babam mahkemeye sundu. Ve mahkemeyi 3 yıl sonra kazandı. Babam o yıllarda 80 yaşındaydı. Annem ağır hasta idi. Hem maaş alamadı. Hem sağlıktan faydalanamadı. Rahmetliler ne çekti bunlardan. Babam zavallı kahroldu resmen. Babamı emekli eden bu kurum. Emekliliğini iptal eden de bu kurum. Şu anda aynı şeyleri ben yaşıyorum. Demek ki sgk babadan evlata geçiyor. Lütfen aynı şeyleri yaşamak istemiyorum. Allah kimseye de yaşatmasın. Lütfen yetkililer sesimizi duysun. Kurumda ki işini doğru yapmayanlardan önce hesap sorulsun.
6 55 Şikayet Et
ö.mercankaya 27 Nisan 2019 22:09
böyle hantal bir yapı dünyanın hangi ülkesinde vardır.memur 20 sene önce askerlik borçlanmış SGK diyorki memur arkadaşım ben askerlik borçlanmanı kayıtlara girmedim bana bul getir diyor.kurumların arşivinden 20 sene önceki evrağı bulmak mümkünmü.çık işinden içinden çıkabilirsen
4 57 Şikayet Et
12