eğitimci58 15 Mayıs 2019 23:40
3 yıllık izin haklarını kullanmamışlar, baba gibi 90 gün izin hakkı var. Neyini sorguluyorsunuz anlamadım ki? + her ay maksimum ek mesai yapmış gibi 3 yıllık ek mesaileri, bayram harçlıkları da ödenmeli. Bu adamları ihraç eden müdür, bakan hatta Cumhurbaşkanı dahi yargı önünde hesap vermeli.
1 6 Şikayet Et
volkan_D 15 Mayıs 2019 18:29
Bu mantıksız bir mütaala olmuş. Bu mantığa bakarsan o zaman çalışmadığın dönemin maaşları da verilmemesi gerekir.
1 5 Şikayet Et
vatan15 15 Mayıs 2019 15:26
göreve iade edilmeniz durumunda emeklilikte aldığınız ikramiye alacağınız hakkınızdan düşürülerek mahsuplaşma yapılır.ikincisi göreve iadelerde kayıp ayların maaş tutarının ortalaması alınıp tutar belirlemesi yapılır diye düşünüyorum ne yazık ki enflasyondan doğan kayıplar alacağımız tutarın altında kalacaktır.
01.06.2017 tarih ve 679 KHK ile ihraç oldum ve soruşturma sonucu hakkımda takipsizlik kararı verildi. Şu an OHAL komisyonundan iade kararı bekliyorum.Bu arada yaşım dolması nedeni ile yaş haddini gerekçe göstererek açıktan emeklilik talebinde bulundum ve şu an emekliyim. Öğrenmek istediğim; birincisi iadem olursam, yaş haddim dolmasına rağmen göreve nasıl başlayacağım yada uygulaması nasıl olacaktır? İkincisi yine iade olmam durumunda geriye dönük mali ve sosyal haklarım ödenirken; enflasyon farkı yada faizinin ödenip ödenmiyeceğidir. Zira 15.01.2017 tarihinde alacağım maaş bu gün ödendiği düşünüldüğünde aradaki enflasyon farkı yada satın alma değerindeki kayıp düşünüldüğünde bir hak ihlalinin olacağı herkesçe malum olacaktır. Bu konularda kanun,görüş ve açıklama varsa memurlar.net yada bilgisi olanlar, paylaşırlarsa memnun olacağım.
asmusca, 1 hafta önce
1 0 Şikayet Et
vatan15 15 Mayıs 2019 15:10
zaten çalışamadığın yıllar zorunlu izinli kapsamında oluyorsun.yıl içi 1 gün çalışman izinli olman için yeterli deniliyor.benim anlayamadığım ayrıldığın ay ve yıl dan iade olduğun ay ve yıla kadar geriye dönük haklarının yasal faizi neden ödenmiyor.çünkü ortada enflasyondan kaynaklanan ciddi bir hak kaybı var.bunun çözülmesi gerekir.
1 3 Şikayet Et
asmusca 15 Mayıs 2019 10:08
01.06.2017 tarih ve 679 KHK ile ihraç oldum ve soruşturma sonucu hakkımda takipsizlik kararı verildi. Şu an OHAL komisyonundan iade kararı bekliyorum.Bu arada yaşım dolması nedeni ile yaş haddini gerekçe göstererek açıktan emeklilik talebinde bulundum ve şu an emekliyim. Öğrenmek istediğim; birincisi iadem olursam, yaş haddim dolmasına rağmen göreve nasıl başlayacağım yada uygulaması nasıl olacaktır? İkincisi yine iade olmam durumunda geriye dönük mali ve sosyal haklarım ödenirken; enflasyon farkı yada faizinin ödenip ödenmiyeceğidir. Zira 15.01.2017 tarihinde alacağım maaş bu gün ödendiği düşünüldüğünde aradaki enflasyon farkı yada satın alma değerindeki kayıp düşünüldüğünde bir hak ihlalinin olacağı herkesçe malum olacaktır. Bu konularda kanun,görüş ve açıklama varsa memurlar.net yada bilgisi olanlar, paylaşırlarsa memnun olacağım.
2 7 Şikayet Et
muhendis0671 15 Mayıs 2019 09:44
Aynen alınması gerekli.Çünkü geçmişe dönük alacaklarını aldığı için mahsuplaşma yapılarak sorun giderilir diye düşünüyorum...
Benimde bir sorum var. Örneğin 657'li bir kişi ihraç edildi. Eşi beyanname doldurdu aile yardımından ve AGİ'den yararlanmak için.Kişiye bu yardımlar ödendi. Kişinin ihraç edilen eşi göreve iade edildi ve ihraç edildiği süre boyunca almadığı 1-2 yıllık maaşı ödendi. Kişiden 1-2 yıllık agi ve eş yardımı geriye dönük alınması gerekmez mi?
müteşebbis, 1 hafta önce
7 4 Şikayet Et
müteşebbis 15 Mayıs 2019 09:11
Benimde bir sorum var. Örneğin 657'li bir kişi ihraç edildi. Eşi beyanname doldurdu aile yardımından ve AGİ'den yararlanmak için.Kişiye bu yardımlar ödendi. Kişinin ihraç edilen eşi göreve iade edildi ve ihraç edildiği süre boyunca almadığı 1-2 yıllık maaşı ödendi. Kişiden 1-2 yıllık agi ve eş yardımı geriye dönük alınması gerekmez mi?
8 4 Şikayet Et
fkaya78 15 Mayıs 2019 09:10
2016 yılında ihraç edilip 2019 yılında iade olan 2018 yılındaki iznini 2018'de hiç çalışmadığı için kullanamaz manası çıkıyor buradan doğrumudur?
3 9 Şikayet Et