muratnur 08 Mayıs 2019 18:18
Şube müdürlüğü mülakatı neresinden tutarsız tutun haksizliklarla doluydu. ben 91.6 yazılı puan ile 82 sözlü verilerek atanamadim. Oysa sözlüye hak dahi kazanamayan insanlarin soru iptalleri ile puanları 84 e yukseltildi ve 98 sözlü verilerek bu kisiler atandilar. çok merak ediyorum sizler vicdanınizda rahat mısınız ve yine çok merak ediyorum benim gibilerin puanlarını hiç ederek atadiginiz bu kişiler mahşer de sizi kurtaracak mi
5 14 Şikayet Et
Hatice.T513 06 Mayıs 2019 16:06
Bakanımızdan beklentimiz mahkeme kararını hemen uygulamalıdır.mülakatı geçersiz sayılanların mülakat puanları açıklanmalı ve tercih hakkı verilmelidir.
6 21 Şikayet Et
akarca_31 06 Mayıs 2019 11:41
PTT sınavında olduğu gibi yeniden tercih alınmalıdır.Adalet Mülkün Temelidir..Üstünlerin hukuku değil,hukukun üstünlüğü olmalıdır..
8 25 Şikayet Et
Pirhasan ÇAKMAK 06 Mayıs 2019 10:25
Şube müdürlüğü ile ilgili bu Karar bir an önce bakanlık tarafından uygulanmalı. PTT sınavı örneğindeki gibi yeniden tercih alınmalıdır. Bu konuda mağdurlar olarak sayın bakanımızdan gerekli özveri ve anlayışı sergilemesini rica ediyoruz.
10 26 Şikayet Et
uluhakan58 06 Mayıs 2019 10:09
üst mahkeme yetki yönünden yerel mahkeme kararını kaldırmıştır. Yerel mahkeme alanında uzman bilirkişilere inceleme yaptırarak soruların hukuka aykırı olduğuna kanaat getirmiştir. Üst mahkeme yerel mahkeme kararını kaldırmış olsa da(yetki yönünden), kararın gerekçesi ve bilirkişi raporu kapsamında idare hatalı olan soruları iptal etmiştir yani hukuka aykırı olan işlemini kaldırmıştır. Dolayısıyla MEB geri adım atmayıp hukuka aykırı olan işlemini her zaman geri alabileceğinden kimseye yeni bir hak vermeksizin hukuki istikrarı korumalıdır. Çocuk oyuncağı mı bu işler.
15 20 Şikayet Et
selimgiga 06 Mayıs 2019 09:25
Bakanlık bir an önce yargı kararını uygulamalı atamaları iptal etmelidir.
7 22 Şikayet Et
kral.63 06 Mayıs 2019 08:35
sayın Bakanımızdan beklentimiz mahkeme kararını hemen uygulamalıdır.mülakatı geçersiz sayılanların mülakat puanları açıklanmalı ve tercih hakkı verilmelidir.
5 24 Şikayet Et
polat0604 05 Mayıs 2019 22:42
Mülakatta liyakatın yerini profesyonel excel çalışması aldı.Adalet sadece kavram olarak kalmamalı.Ziya Hocamızın mağduriyetleri giderip atama hakkı vereceğini umuyoruz.
4 26 Şikayet Et
ziyamat 05 Mayıs 2019 15:46
magduriyet sozlu puanlar sirasinda yasandi cogu yuksek lisan doktora ogrencisi 70 75 arasi verilerek siralamanin gerisine dusurulup magdur edildi. bence buradan baslamak lazim... insallah hakkimiz bunu uygulayanlarda kalmaz...en iyisi 70 ustu alanlarin hepsini atamak ancak magduriyet bu sekilde giderilir
6 25 Şikayet Et
Eda6134 05 Mayıs 2019 14:53
Soru iptalinden önce 81,66 iken soru iptaliyle 84,21 puanla mülakat puanında ise ince bir excel çalışmasıyla 513 kadronun içine haksızca yerleşenler olmuştur Sayın Bakanımızın uygun bir çözüm bulacağına yürekten inanıyorum.
7 29 Şikayet Et
123456