Bumin-Kürşad 30 Temmuz 2019 09:41
Dini Bayramlarda İkramiye yoksa Yetkili Sendikadan istifalar yerinde olacaktır !!! Kamuda ikramiye alamayan Tek Kesim Memurlardır Hakkaniyhet !!...
0 0 Şikayet Et
sch4009 06 Mayıs 2019 16:03
5 den 4 e düşen 3 den 2 ye düşen 2 den 1 e düşen kaç tl onları yazsan sen herhalde 1/4 desin ondan işine gelmiyor ek gösterge almayan tüm memurlar için 3 yıl erken 250 tl lik artış demektir 5 tl imiş uyanık spor
Ek 1 derecenin memura getirisi sadece ama sadece 5 TL'dir bilin isterim.
Vahsisirin, 1 yıl önce
1 3 Şikayet Et
VATANUĞRUNA 04 Mayıs 2019 21:25
Bayram ikramiyelerinin emekliler yanında kamu çalışanlarına da verilmesi adalet anlamında önemli bir adım alacaktır. Zira Devlet memurları ( Çocukları ) arasında ayrım yapmamalıdır. Büyük çocuğuna bayram ayakkabısı alıp! Küçük çocuğuna sana ayakkabı alamıyorum demez.
1 37 Şikayet Et
hayatixxx 04 Mayıs 2019 19:29
bundan sonra verilecek zam tutarları aylık 200 lirayı geçerse memurlar karda demektir, hükümet enflasyonu yüksek gösterdi diye tüik başkanını görevden aldılar
1 dereceyi napacaz bayram ikramiyesinde ısrar etsinler toplu sözleşmeyi söylüyorum 3+3+3+3 Kimse hayal kurmasın oda ne yapar 120+120+120+120 kova 2 yıl 480tl bozdur bozdur harca
otmebulbul, 1 yıl önce
1 14 Şikayet Et
hayatixxx 04 Mayıs 2019 19:27
bakıyorum büro memursen kan kaybı yaşadıkça memur sendikası olduğunu hatırlamış, ben büro memursenli olsam kasti olarak o sendikayı daha da zayıflatır bir işe yaramasını sağlardım,
2 14 Şikayet Et
Yıldız Hasan 04 Mayıs 2019 18:29
17 yılda artı önümüzdeki 4,5 yılda emekli memurlara aile yardımı çıksın dişimi kıracağım.Sendika her oturumda bu aile yardımını ister ama hep sonuçsuz kalır.
1 17 Şikayet Et
baskentliaslan 04 Mayıs 2019 17:31
unvan degisikligi sınavını uzun zamandır acmayan kurumlar var buda maddi manevi çalışan kişileri olumsuz etkilemektedir.Bu konuda bir çalışma yapılması gerekir ya belli bir yıl çalışan personele sınavsız atama yapılabilir yada herkese kendi diploma ünvanına göre ataması yapılabilir (şu anda SHÇEK de yetişenler sınavsız kendi kadrolarına atanabiliyorlar) sonucta kimse makam istemiyor sadece diplomasında yazan ünvanını istiyor. Teknisyen Teknisyen kadrosuna geçsin Mühendis Mühendis kadrosuna.
9 6 Şikayet Et
otmebulbul 04 Mayıs 2019 16:56