Kaldıraç Mahmut 02 Ekim 2019 16:28
Ee İstanbulda Çekmeköy ve Arnavutköy 2019 zabıta alımlarında sözlü mülakat yaptı. Kazanan kaybeden listede tam göremedik. Ordada referans mı döndü acaba?
0 0 Şikayet Et
hizmetliyimdir 02 Ekim 2019 15:46
Kim torbile işe geldim diyorsa yendiği içtiği haram
0 2 Şikayet Et
sunsuprise 10 Mayıs 2019 21:48
Hocam bu arkadaşlar neye göre itiraz edecek listeyi açılayacaksın aday puanını görecek ki ona göre itirazını edecek
Hocam süreç nasıl işlediği hakkında bilgi eksikliğin var itiraz bitti nihai liste açıklandığında bütün merakın giderilecek
haylazcool, 7 ay önce
0 0 Şikayet Et
Sefa-25 09 Mayıs 2019 17:26
İtfaiye alımlarında da branş ve kpss puanı baz alınır inşallah
0 9 Şikayet Et
kamboocha 09 Mayıs 2019 13:45
Yok ya yok . Bunlar mülakattan adam kayırmaktan vazgeçmeyecek . Sandıkta yok olup gitmedikleri sürece huzur yok
3 19 Şikayet Et
hsyn60- 09 Mayıs 2019 13:31
72 puan alan kişi işe girer senin 82 puanın heba olsaydı aynı sözleri söylecek miydin acaba adil filan atıp tutuyon
hanginizin puanı yüksek yalan dolanla prim yapmaya çalışmayın. benim gördüğüm yüksek puanı olanlar kazanmış tabi kapasitesi olanlarda memur olmama rağmen ümitli değildim 82 puanla hakettim ki kazandım. teşekkürler adil alım için işkur.
memur1907, 7 ay önce
7 7 Şikayet Et
serhat99 09 Mayıs 2019 10:53
mülakat kul hakkı yemektir nokta.
4 40 Şikayet Et
yenicamlica 09 Mayıs 2019 08:58
mülakatla alım b grubu kadrolarda kaldırılmalıdır, merkezi alımla yapılmalıdır..
9 27 Şikayet Et
muhakemeci 09 Mayıs 2019 01:08
Devletin eski nizamında böyle polemikler yoktu kardeşim. Vardısa birisi çıkarak vardı diyebilir.. Vati zamaında günahım kadar sevmediğim ve fakat şu anda yaşanılanlar hasebiyle Rahmetli dedirten Sn Ecevit'in, kayırmaların önüne geçilmesini sağladığı güzel bir KPSS işleyişi hakimdi. Eee şimdi bakıyorsun bir kereliğine sorular çalındı ayağına, o kopyayı dahi aratacak türlü şaibeler, Türkiye birinci olmuş insanı dahi 45/50 mülakat puanıyla elemeler, kısacası torpil ve torpilli mülakat listeleri havada uçuşur durumda. Yahu kardeşim Allah ın gücüne gider bak (!) O vakit bu durumun kopyadan aşağı kalırı nerede.. Hatta öyle ki bunların bilumumu whatsup ile internete sızmış ve çarşaf doluyla ifşa edilmiş bir vaziyette. Sözümün özü: Yetkililere sesleniyorum bakınız kamu düzeni altüst oldu, belediye alımlarından tutun ki, Üniler, okul yöneticilikleri ve özellikle eğitim hepsinden fazla çalkalanıyor. Gelin şu Fetö eseri mülakat belası ile el ovuşturan şer odaklarını daha fazla kis-kis güldürmeyin... Yapın sınavınızı yürütün güvenlik soruşturmanızı böylece kangren bıçak sırtı gibi kesilip atılsın. Peki tüm bunlar karşısında akp çöktüğünde mi ders alacak ?! o da ayrı merak konusu illaki. Saygılar dilerim.
4 88 Şikayet Et
by.umid 08 Mayıs 2019 20:06