Mhndss49 15 Mayıs 2019 21:23
Bize mülakatta verilen puanlar bile paylaşılmamış bir de yedek kişileri bile yazma gereği bile duymamışlar birşey ancak bu kadar alenen belli edilebilirdi. Direk kazananları listeleyip konuyu kapatmışlar.
0 11 Şikayet Et
Mhndss49 15 Mayıs 2019 21:18
Arkadaşlar liste 35 kişiden oluşuyor mülakata ben de girdim o gördünüz son 7 kişi ve puanları.
1 12 Şikayet Et
celcelet 15 Mayıs 2019 21:07
Baktığını göremeyen bir sürü memur adayını burada bile görebiliyoruz. Yani sizi 90 puan alsanız da almasınlar. Listenin 29 numaradan başladığını görememek, şu görünenden hariç 28 kişinin daha olduğunu anlayamamak durumunu 100 kpss puanı bile aklayamaz. Haberin konusu, listedeki en düşük puanı almış olmalarıdır, adam kayırmış olmalarıdır.
0 14 Şikayet Et
mihendis34 15 Mayıs 2019 15:00
Arkadaşlar bazıları durumu yanlış anlamış. Resimde görünen son yedi kişi!..Bunun önünde yirmi sekiz kişilik bir tablo daha var.
0 16 Şikayet Et
sabrsz501 15 Mayıs 2019 14:08
Mahşerde nereye gideceksiz
0 20 Şikayet Et
61Ahmet61 15 Mayıs 2019 13:15
kpss den 55 almak nedir ya muhendis kardesim , sen o okulu nasil bitirdin? gerçi nasil işe alındıysan öyledir ))
0 34 Şikayet Et
zeitgot 15 Mayıs 2019 12:57
Yöksis'ten bakarsanız herhangi bir mühendislik fakültesindeki bir bölüme en son giren kişinin netleri paylaşılıyor. Van 100. Yıl eemye son giren kişi -5 mat 2 neti -3 fizik neti yapmış. O 55 yapan da bunun gibi saçma sapan bir yerde okuyup kendine mühendisim diyor. Bir de hayatını bedavaya kazanıyor.
Benim anlamadığım inşaat mühendisliği bitiren insanlar nasıl olur da 55-62 arası kpss puanı alırlar. Bu puanları alabilecek zekadaki insanlar nasıl olur da mühendislik fakültesini bitirebilirler. Kafamda deli sorular...
Kadir06.uzman, 3 ay önce
1 6 Şikayet Et
Maliye7777 15 Mayıs 2019 12:53
utanmasalar açık adres verip bu mahallede oturanlar başvursun diyecekler vatan hainleri
Yasal olan başvuruları kpss puan sıralamasına göre çağır, mülakata sok, adil bir mülakat gerçekleştir ve ona göre asıl sıralamayı gerçekleştir. Ama kalkıp kendi adamın sıralamaya girsin diye adayına uygun ön koşullar oluşturursan sonra adamın sıranın dibinde iken "adın ne soyadın ne, nerelisin, baban kimlerden vs." sorularla mülükattan 100, diğer adayada 10 verirsen bu ne yasal ne adil değildir. Ha minare kılıfına uydurulmuş dersen o ayrı, evet minareyi çalan kılıfı uydurmuş ama unutma ki ölümde var, cehennemde var.
tuncadam, 3 ay önce
1 4 Şikayet Et
Maliye7777 15 Mayıs 2019 12:49
90puanlılar işsiz gezerken 60 55 puanla atananları görmek adama hiç mi koymaz savunanlar 54 puanlı heralde hakkımızı kim yiyorsa boğazında kalsın
55 puangillerden bi tane daha
makon23, 3 ay önce
0 11 Şikayet Et
Maliye7777 15 Mayıs 2019 12:43
ne demek ikametgah şartı normal oldu olacak mahalle şartı koysunlar böle saçma bir sistem olamaz... ben devlete girmek için 3 tane kurum olan memleketimde 10 sene 20 sene hali hazırda çalışanların emekli olmasını mı beklicem? yanı basımdaki illere ikametgah şartı taşımadığım için başvuramıyorum... ben belki o şehire yerleşmeyi düşünüyorum sen beni çağır mülakata bir sor bakayım nası gelicen diye ne saçma bi sistemin kucağındayz arkadaş... bide yandaş olucaz diye bu sisteme çanak tutanlar ayrı
Zaten en yüksek 62 puan var normal bir durum.ikamet şartı da normal çünkü yollarda zamanı geçecek ihtiyaç olunca ulaşılamayacak.mükakata adil olmazsa karşıyım.jüri bağımsız olacak sorular objektif ve aynı olacak ki cevaplar karşılaştırılsın ,oranın etnik yapısına da uymalı olabildiğince.
suu79, 3 ay önce
0 3 Şikayet Et
1234567