alonecity 18 Mayıs 2019 13:11
Kolay zaten mimar ve muhendisin gordugu egitimleri sizler bile daha kavrayamiyorsunuz üstüne bunlarin aldigi puan ogretmenlik puanindan yuksek olmasina karşın hergün ogretmen atamasi gündemde cunku sizin gibilerin yonlendirmesi yuzunden bu kisiler de issiz
sen de oku öğretmen ol dostum.kolay sanıyorsun galiba öğretmen olmayı
cilicium, 1 hafta önce
1 2 Şikayet Et
aaa.BesyoPolis 16 Mayıs 2019 16:58
İnsan kaynakları genel müdürlüğünde adam akıllı değişiklik yapmadan bu iş olmaz . Hamza . Bekir . Yakup o masalardan kaldirmadikca istersen bütün tatili kaldır yine 5 para etmez ...
1 13 Şikayet Et
akatlıbey 16 Mayıs 2019 16:39
Öncelikle selamlar. Bu ders saatlerinin 30 dk. talep edilmesi konusu cidden akıllara karışık gibi gelen fakat iç-yüzüne temayüz edildiğinde son derece haklı bir taleptir. Öğrenci ve öğretmenin karşılıklı kar-zarar denklemine hitap edicidir denebilir. Neden böyle düşündüm ? Çünkü eğitimin temel 2 figürü öğrenci ve öğretmendir. Zamane öğrencisi değil 40 dk. 15 dk zor zaptedilebiliyor, buları yalnızca öğretmen olarak değil aynı zamanda veli olarak öngörüyorum. Zor zaptedilebiliyor demiştim; nitekim bu durumda, diğer çalışan öğrencilerin gördüğü zararla söz konusu durum daha da iyi açıklanabiliyor. Öyle ise resim karesini doğru görmek ve doğru pencereden bakmak adına, 30 dakika ders süresi yapılandırmacılığının önemi ortadadır. Unutulmamalı ki öğrenci ve öğretmen mutlu olursa, ancak o takdirde daha başarılı bir eğitim hedefi ortaya konabilir. Kısaca mutlu bireyler ve mutlu öğretmen profili sağlandığı sürece başarıya ulaşılabilir. Sayın Bakana ve bakanlığımız ricaline arz ederim.
2 20 Şikayet Et
16Aşkdır-Bursaspor16 16 Mayıs 2019 15:03
Milli Eğitim Bakanı olupta köklü bir değişim içine girmemiş bakan varmıdır sanırım yokdur.. sonra arkasından çalışmadı derler.. buda kendince faydasız bişiler düşünmüş işte..
7 8 Şikayet Et
Esraturkmn 16 Mayıs 2019 12:54
Merhabalar, anlatmaya çalıştığım şudur ki: binanın temelini sağlamlaştırmadıkça dış cephe yapmak, iç dizayn yapmak o binayı sağlam hale getirmeyecektir. Konuya farklı bakıyoruz.
Saygıdeğer Esra Hocam veya Esra Hanım, şu iki noktayı birbirinden ayırt etmek lazım gelir diye biliyorum. Eğitim sisteminin, sistematik sıkıntıları, kusurları ve açmazlarını ele almak ayrı bir düzlem, bir yerden onarıma başlamak adına yapılanı takdire şayan görmek ve tebrigatta bulunmak apayrı bir düzlemdir. hak verirseniz, Sayın Bakanı tebrik etmemek elde değil, ancak ne var ki elinde sihirli değnek bulunmadığı da bir diğer hakikat olsa gerek. Nitekim farketmişseniz ders saati sürelerinin 30 dk şeklinde yapılandırılmasına yönelik eğitim camiası ve toplumunun talebini uzun yazı ile dile getirdiğime kaniyim. Tavsiye olarak alırsınız - almazsınız fakat size ve hepimize düşense: eğitim sisteminin neden sistem olmaktan çıktığını ortaya koyan nedenleri deklare etmek olmalıdır. Ama tabi bunu yaparken, (en azından) yapılanı yermemek kaydı şartıyla olmalıdır bu. Hayırlı günler dilerim hocam.
happymate, 1 hafta önce
6 3 Şikayet Et
zzeynaa 16 Mayıs 2019 12:17
öğretmenlikle bakıcılığı karıştırmayalım
2 çocuğunu kime bırakacağının derdinde olan veli acaba bir branş öğretmeni bir haftada ortalama 300-350 öğrenciye nasıl bakıyor hiç düşündünüz mü?,lafa gelince öğretmen kötü oluyor sonra!
Glydn, 1 hafta önce
9 11 Şikayet Et
zzeynaa 16 Mayıs 2019 12:15
ben okulu bakıcılık olarak bakmıyorum yazdığıma dikkat edin esxici ama siz öyle düşünüyorsunuz galiba okula giden çocukları eğer ki öğretmen iseniz mesleğinizi bakıcılık olarak görüyorsunuz
Okulu zaten çocuk bakıcılığı mantığı ile düşünüyorsanız, çocukarınızı hiç okula göndermeyin daha iyi.
esxici, 1 hafta önce
9 3 Şikayet Et
araştırmacı28 16 Mayıs 2019 11:05
Öğretmenler için düzenlenen Seminer Programları tamamen kandırmaca, dostlar alışverişte görsünden ibaret. Seminer kandırmacası iptal edilirse, bu iş için harcanan parada heba edilmemiş olur. Bu iş için ayrılan kaynak okulların temizlik giderleri için harcanmalıdır.
8 28 Şikayet Et
amir22 16 Mayıs 2019 11:00
Devlet demek genel idare sınıfı memuru demektir. Öğretmen ders anlatır çeker gider ama bunların dökümantasyonu yapılmazsa hepsi havada kalır. osmanlının büyük devlet geleneği arşivinin büyüklüğünden anlaşıldığı gibi şimdiki devletimizin büyüklüğü de şimdiki genel idare sınıfı memurların yaptıkları işle ölçülecektir. Bunlar arasında örneğin satın alma memurunun yaptığı işe bakalım. Kamu ihale kanununa tabi olarak ve ağır cezalarla karşı karşıya çalışmakta, sabahtan akşama kadar işini yetiştirmek için çaba sarf etmekte, mevzuatı sürekli takip etmekte, firmalarla sürekli görüşmeler yapmakta, çok defalar tehdidlerle karşılaşmakta, siyasi güçlerin kurum içindeki etkileriyle mücadele etmekte ve bir de yıldan yıla gelen sayıştay ve kurum müfettişlerinin hakaret ve saygısızlık içeren sorgulamalarına muhatap olmakta. Bu tip genel idare sınıfı memurların yaptığı işi küçümsemek mümkün mü? Aldığı ücreti gerçekten hak ediyor bu insanlar. Ama öğretmen ek ders ücretini kesinlikle hak etmiyor. Acizane düşüncem ve pırojem maaş haricinde memurların tek ek gelirinin Harcırah Kanunu ile sınırlı olmasıdır. Bir de fiili hizmet verip yıpranmadan yararlandırırsın olur biter. Birilerine verilen ilave tediyeler başkalarına haksızlık olur ve aramızda hep böyle çatışmalara sebep olur.
Öğretmenlerimize bu kadar yüklenmeyin, haksızlık etmeyin, onları demoralize edip çocuklarınıza kötülük etmeyin. Kaç memur haftada net 30 saat çalışıyor. dersine girdiğiniz bilmem kaçyüz çocukla birde onların velileriyle muhattap olduğunuzu düşünün, ne kadar zihin zorlayıcı bir iş olduğunu rahatlıkla göreceksiniz. hadi onu geçtim özel sektörde de olsa kaç kişi bu kadar çalışıyor, bu tatil uygulaması çocuklarımızın ve öğretmenlerimizin verimi açısından iyi olmuş. Bu hükümeti onaylamıyorum ama Milli Eğitim bakanımızın bu ülke için bir şans olduğunu düşünüyorum. Eşimde bende çalışan insanlarız, hayatımızı planlarımızı buna göre düzenleyeceğiz. İşini iyi yapan, vatanına aşık,fedakar bütün öğretmenlerimize selamlarımla.
_Konuralp_, 1 hafta önce
14 7 Şikayet Et
_Konuralp_ 16 Mayıs 2019 10:19
Öğretmenlerimize bu kadar yüklenmeyin, haksızlık etmeyin, onları demoralize edip çocuklarınıza kötülük etmeyin. Kaç memur haftada net 30 saat çalışıyor. dersine girdiğiniz bilmem kaçyüz çocukla birde onların velileriyle muhattap olduğunuzu düşünün, ne kadar zihin zorlayıcı bir iş olduğunu rahatlıkla göreceksiniz. hadi onu geçtim özel sektörde de olsa kaç kişi bu kadar çalışıyor, bu tatil uygulaması çocuklarımızın ve öğretmenlerimizin verimi açısından iyi olmuş. Bu hükümeti onaylamıyorum ama Milli Eğitim bakanımızın bu ülke için bir şans olduğunu düşünüyorum. Eşimde bende çalışan insanlarız, hayatımızı planlarımızı buna göre düzenleyeceğiz. İşini iyi yapan, vatanına aşık,fedakar bütün öğretmenlerimize selamlarımla.
9 29 Şikayet Et
1234567891011»