Aliarda54 16 Mayıs 2019 21:18
Merhabalar. Ekşisözlük yazarı bir öğretmen olarak diyecek bir kaç şeyim var. 1- Başlık hatalı. Sanki tüm ekşisözlük ahalisi öğretmen düşmanı gibi lanse edilmiş. 2- Ekşisözlük'te binlerce yazar olduğu için ve bir sürü paralı troll olduğu için her kafadan ayrı bir ses çıkıyor. Herkes birbiri ile hemfikir değil. 3- O densize zaten haddi bildirildi. Emin olun ekşisözlük'te duyarlı insanların sayısı diğerlerinden fazla. İSterseniz herhangi bir başlığa girin ve en beğenilen gönderilere bakın.
3 8 Şikayet Et
a.kalkan06 16 Mayıs 2019 10:27
Öğretmen ve sağlık çalışanı dışında dayak yiyen yok mu? doğdu olabilir Askerimiz polisimiz İnfaz koruma memurumuz kurşun yiyor yaralanıyor şehit oluyor doğru dayak yemiyor dayaktan iyimidir sizce ?
Öğretmeni bu kadar itibarsızlaştırıp etkisiz hale getirirseniz normal bunlar.Ben öğretmen ve sağlık çalışanı dışında hiç dayak yiyen devlet memuru haberi okumuyorum bunlar tesadüf değil bu mesleklere sahip çıkılmadığı için ortaya çıkan sonuçlar.
Adamentor, 2 yıl önce
14 10 Şikayet Et
tayyffun 16 Mayıs 2019 08:03
Mesleği fahişelik olan biri mi yapmış bunu, ben anlamadım? Onlar daha çok kazanıyorlardır ve eminim daha fazla saygı görüyorlardır :))
11 24 Şikayet Et
Glydn 16 Mayıs 2019 02:15
Ne demek kendi mesleği ile ilgili karşılaştırma yapmış ! Bu meslek bir kişinin değil, bir milyon öğretmenin mesleği!...
14 11 Şikayet Et
Adamentor 16 Mayıs 2019 01:57
Öğretmeni bu kadar itibarsızlaştırıp etkisiz hale getirirseniz normal bunlar.Ben öğretmen ve sağlık çalışanı dışında hiç dayak yiyen devlet memuru haberi okumuyorum bunlar tesadüf değil bu mesleklere sahip çıkılmadığı için ortaya çıkan sonuçlar.
15 37 Şikayet Et
Onur'lu Genç 16 Mayıs 2019 01:54
bu başlığı açan fahişe olmalı ki kıyaslama yapmış
11 30 Şikayet Et
tk93 16 Mayıs 2019 01:42
Neden bu kadar büyük bir sorun yapıldı anlamadım? Başlığı açan kişi kendi mesleği ile ilgili bir karşılaştırma yapmış!
22 13 Şikayet Et
LastBreath 16 Mayıs 2019 01:24
Başlık kaldırılmış siteden. İçeriğini merak ettim doğrusu. Çünkü bu sitede öyle başlıklar var ki hakaret gibi görünüp eleştiri yapılıyor. Neticede bende öğretmenim elbet böyle bir benzetme beni de üzer ama ya içerikte öğretmenlik mesleğinin itibarının azaldığına vurgu yapılıyorsa?
10 17 Şikayet Et
CAF CAF. 16 Mayıs 2019 01:08
Cahile laf anlatmak zor hocam. Zaten muhakeme olsaydı, bu tartışma bile olmazdı. Yine de doğruyu görenlerin varlığı sevindirici.
İstediğiniz kadar eksileyin. Okula ne öğrenciler geliyor zihniyet bundan hallice. Okulları kapatmıyoruz. Çocuğu disiplin kuruluna sevk edersiniz gereği yapılır yani. Bunu yapan kendi çocuğu olsa "Hoca bizimki de cahillik etmiş olur öyle ne cezası diye savunacak adamlar bir zahmet elinizi çekiverin o eksi butonundan:) ya da devam edin, içsel bir rahatlama yaratıyorsa sizde:)
ella_naz, 2 yıl önce
6 14 Şikayet Et
fetömülakatınasonver 16 Mayıs 2019 00:32
Ülkede "öğrenciye öğretmeni puanlatmak" isteyecek kadar sınırları çiğnemiş! olmanın tohumları nihayetinde meyveye dönüştü, ki cehalet ordusu ve dezenformasyon ehli bu aynı tabaka Ramazan dilimi demeden aklınca öğretmene sallıyor... #haddinibilekşisözlük
6 58 Şikayet Et
123