selo71 26 Haziran 2019 18:23
Yönetici atama operasyonunun cılkı çıktı.Bence tüm rotasyon ve diğerleri bir yıl ertelenmeli.Esaslı bir yönetici atama yönetmeliği ve yeniden tercihle , bu iş yapılmalı.Yok tercihler uzatıldı , yok efendim ilk dördü tamamlayan okulunda herhalukarda kalsınmış.Nedir bu ya .Devlet yönetiliyor, devlet.Yap boz mu bu ya.!!Ehliyet , Liyakat ve ADALET çerçevesinde vicdanınızın sesiyle bu işi yapın.
5 10 Şikayet Et
blk 18 Mayıs 2019 12:29
Gelen yazıda proje okulları hariç diyor hocam.Tüm Türkiye de aynı.
Batman'da proje okulu idarecilerini il mem mağdur ediyor. Diğer illerdedurum nedir? İl mem başvuruları almadı idarecilerin
Bermutang, 6 ay önce
0 2 Şikayet Et
mert-aslan 17 Mayıs 2019 23:20
sınavla atananların yerine 2014-2015 de mülakatla gelenler herkesten önce sınavsız koltuklarına kurulsunlar. Takvim bu arkadaşların rahatları için 50 kere güncellensin. Millet de sınava girsin bize kadro kalacak mı diye beklesin. Bu harami saltanatı da yıkılır elbet. Adaletli ve liyakatli bir atama için yeniden atama ve ilk kez atama diye ayrılan yönetmenlik kaldırılmalı... Tüm idareci atamaları (sınav puanı + ek-1) ile tüm boş normlara aynı anda tek seferde yapılmalı..
10 48 Şikayet Et
Bermutang 17 Mayıs 2019 22:36
Batman'da proje okulu idarecilerini il mem mağdur ediyor. Diğer illerdedurum nedir? İl mem başvuruları almadı idarecilerin
2 5 Şikayet Et
taipen771 17 Mayıs 2019 21:15
Takvim yenilendi hatta yenilenmeyecek yeni bir yönetici atama yönetmeliği yayınlanacak haber bir sitede de çıktı çünkü dört yılını dolduranların ek2 si az ve kendi okulunda kalmasına yetmiyor zira çok yüksek puan ile yerlerine gelenler oluyor yönetmelik ile bunu nasıl çözerler bilmiyorum bildiğim şey on yıl idarecilik yaptım iki kez sınav ile atandım çok şükür sendikalarda beni de listeye yazın diye kimseyi yalamadım son osym sınavında 75 aldım 100 de alsam atanamam çünkü yer yok muhterem zatlar önce istediklere yerlere bi yerleşşin Bala,Haymana,Ayaş vb kalır sınavla atananlara
2 14 Şikayet Et
bir-ademdeniz 17 Mayıs 2019 14:21
Müdür-müdür yardımcılığı görevlendirmeleri de 4 yıl değil 5 yıl oluyor. Çünkü eğitim yılı sonrasında (2019 Temmuz) göreve başladığı için 2020 Temmuz-2021-2022-2023 Temmuz'unda 4 yıl doluyor. Eğitim öğretim yılı bittiği için bir dahaki yıla kadar göreve devam ediyor. Konumuz bu değil tabiki. Verilen bir süreye neden sadık kalınmıyor. Tayin-atama taleplerini topluyor, sonra 2-3 gün tekrardan değiştirme hakkı veriyor. Belli bir süre söyleniyor, sonra pat diye süre farklı bir güne alınıyor. Yıl sonu değerlendirmesinin doğru yapılması için denilir muhtemelen. Eylül'ün sonunda göreve başlayan müdür-müdür yardımcılarına ne demeli... Halihazırda öğretmen veya idareci olan kişinin tayini çıkacak, sonra yerine idareci bul, öğretmen bul... Ders programını değiştirmek için bir bahane çıkmış oluyor böylece. İlk atamalar veya bu şekilde atamalar Ağustos sonunda bitecek şekilde ayarlanamaz mı? Mesela norm kadro belirlemeleri Haziran-Temmuz'dan itibaren geçerli olmak üzere Nisan ayında belirlenemez mi? Ekim-Kasım gibi belirleniyor. Bu yıla ait. İhtiyacın olan öğretmen gelebilir mi? Atamalar çoktan yapıldı. Ne il içi kaldı, ne il dışı...
1 12 Şikayet Et
ZİGANA2929 17 Mayıs 2019 14:11
1-takvim neden güncellendi? meb in gerekçesi nedir ? 2- onay süresi niye uzatılmıştı ? 3- mart ayında başlayan tercih ve görevlendirme işleri neden 4 ay sürdü ?
1 12 Şikayet Et
vave2009 17 Mayıs 2019 13:52
Merhaba arkadaşlar. Proje okulunda çalışıp görev süresi dolan ve yeniden başvuru hakkı reddedilen var mı? Bilgi paylaşalım lütfen.
1 1 Şikayet Et
asagsehir 17 Mayıs 2019 13:48
meb malesef deneme yanılma tahtasına çevrildi. yani bu şekilde bu iş yürümez. var olan küçük bir kaç umut parçacığınıda böylelikle yitirdim. Geçmiş olsun. milli eğitim tüm bakanlıkların içerinde en kötü yönetilen bakanlık halini aldı. ben bu bakanın bir müddet sonra istifa edeceğini düşünüyorum. çünkü adamın söyledikleriyle yapılanlar birbirine tamamen tezat.
2 18 Şikayet Et
orhnbey 17 Mayıs 2019 13:10
bence böyle şeylere hiç takvim koymayın.nasılsa her seferinde güncelliyonuz.vergi son günü filan hepsine de aynı şey
3 7 Şikayet Et
1234