bixici_14 22 Mayıs 2019 23:47
Sevgili kardesim hainler burda eksi vererek hersey hallolacak saniyolar.eksi verenlerin hepsi nerdeyse ihraclardir mutlaka arada kilic artiklarida vardir tabi onlarada sira gelecek.zaten kamuda bunca hain oldugundan dolayi ne sehitler verildi nice kahramanlarmiz sehadete yurudu.ama ne yazikki denetim ve kontrolsuzlukten bunlar boyle saldirabiliyorlar.hacli artiklari hepiniz hakettiginizi yasayacak hainligin bedelini odeyeceksiniz...
Böyle güzel bir yoruma bu kadar eksi verilmesi, gerçekten çok ilginç. Eksi verenler, kamuda liyakat ve denetimin olmasını ve kamuda olup ta birliğimize zarar verenlerin temizlenmesini istemiyorlar mı acaba?
önce-vatan., 1 ay önce
0 0 Şikayet Et
dülgeroğlu_74 17 Mayıs 2019 09:28
"17 yıl önce Türkiye'nin kişi başına milli geliri neydi, bugün Türkiye'nin kişi başına milli geliri ne? Sen o gün neredeydin, ekonomik olarak bugün neredesin? O günden bugüne sadece firman ne kadar büyüdü, arkadaşların ne kadar güçlendi, onu hiç masaya yatırmıyor musun?" Bir de bana sorsan sen 17 yıl önce neredeydin, şimdi neredesin? Yerimizde sayıyoruz şükür. Benden aldığını zengine verenler utansın
0 29 Şikayet Et
önce-vatan. 17 Mayıs 2019 09:12
Böyle güzel bir yoruma bu kadar eksi verilmesi, gerçekten çok ilginç. Eksi verenler, kamuda liyakat ve denetimin olmasını ve kamuda olup ta birliğimize zarar verenlerin temizlenmesini istemiyorlar mı acaba?
Allahim esirgesin seni reis .bu ulke seninle yukselise gecti.kamuda liyakat ve denetimde olursa guzel olacak.bizler bu vatani son kanimiza son liramiza savunacak kadar sevdik.kamuda olupta birligimize devletimize zarar veren hainleride tertemiz etmemiz lazim.mevla yardimcin olsun.
bixici_14, 1 ay önce
23 5 Şikayet Et
Bilisimciyik 17 Mayıs 2019 08:39
Evet yeni yaratılan düşman TUSİAD , buyurun saldıra bilirsiniz.
7 34 Şikayet Et
Yıldız Hasan 17 Mayıs 2019 02:45
Elini taşın altına TUSİAD ta sokacak.Öyle yağma yok.Ekonomi iyiyken sesleri çıkmıyordu.
sen onu bunu bırak da işsizlik yüzde 15 onu ne yapacağız. bunları sorgulayan tüsiad'a laf etmek yerine, saldsırmak yerine, ülke nasıl düzelir ona bak.
hobaa78, 1 ay önce
35 8 Şikayet Et
Tmt 17 Mayıs 2019 00:22
eee yetkiyi verdin, artık biz yok ben var
Eskiden biz derdi birkaç yıldır ben diyor.
çekyatedebiyati, 1 ay önce
5 75 Şikayet Et
DİAMONDARAKAWA 16 Mayıs 2019 23:48
mal sahibi mülk sahibi hani bunun ilk sahibi,maldan yalan mülkte yalan var birazda sen oyalan,.....demiş büyüklerimiz
2 79 Şikayet Et
çekyatedebiyati 16 Mayıs 2019 23:33
Eskiden biz derdi birkaç yıldır ben diyor.
7 90 Şikayet Et
hassali 16 Mayıs 2019 23:24
Meclise sunulan Yurtta Sulh Konseyinin araştırılması, ortaya çıkartılıp hesap sorulması önerisi yine AKP-MHP ittifakınca reddedildi.
5 99 Şikayet Et
eğitimci58 16 Mayıs 2019 22:47
Kripto fetöcüler? Den önce alanen açıktan açığa fetöyü besleyip büyüten siyasileri, belediyeleri de sorgulasanız? İşinize gelmez tabi
8 130 Şikayet Et
12