ancelo 17 Mayıs 2019 23:38
Aynı devlet 200'e düşürülmesi gereken vekil sayısını neden 600 e çıkarıyor, neden cep telefon faturasını, çifte maaşını, 2 senede kıyak emeklisini, makam aracının yakıtını, şusu busunu, vs,vs bunlar yük değil mi o son katılımcı...
1 3 Şikayet Et
Mazeret38 17 Mayıs 2019 23:11
devlet yedek akceye diyor siz zam diyorsunuz
4 4 Şikayet Et
ancelo 17 Mayıs 2019 12:51
Memur bu adamlara tam olarak ne yapmış olabilir ? söylemesi ayıptır...
9 89 Şikayet Et
erzurum sehri 17 Mayıs 2019 11:13
Benim elmayla,armutu karıştırdığım yokta Sn cumhurbaşkanı ve aile ve sosyal çalışma bakanı ve dahi şahsımın sgk ya dilekçeyle yazıp cevap aldığım şekliyle ödemeleri hazine ytapıyor dediler bana bilmem anlatabildimmi?
arkadaşım anlamanda problem mi var? SGK idari ve mali açıdan özerktir. maaşları ve her türlü diğer ödemeleri kendi bütçesinden karşılar. hazineden ikramiye verildiği falan yok. gelir vergisi ödedim demişsin bir de herkes ödüyor vergiyi. git vergi dairesinden iste ikramiyeyi o zaman. SGK ya prim ödedin mi önemli olan bu. elmayla armutu karıştırma
i.can.do.it, 2 ay önce
13 2 Şikayet Et
i.can.do.it 17 Mayıs 2019 11:06
arkadaşım anlamanda problem mi var? SGK idari ve mali açıdan özerktir. maaşları ve her türlü diğer ödemeleri kendi bütçesinden karşılar. hazineden ikramiye verildiği falan yok. gelir vergisi ödedim demişsin bir de herkes ödüyor vergiyi. git vergi dairesinden iste ikramiyeyi o zaman. SGK ya prim ödedin mi önemli olan bu. elmayla armutu karıştırma
Ödemeyi SGK yapmıyor dikkatini çekerim.Hazineden karşılamıyor ortada bal gibide ayrımcılık,haksızlık var çünkü bizim maaşlarımızdan gelir vergisi kesildiğine göre bizede hazineden bayram ikramiyesi ödenmesi elzemdir.
erzurum sehri, 2 ay önce
11 3 Şikayet Et
Sehri-Gül 17 Mayıs 2019 10:47
Bir evde Çift emekli olanlara tek aylık verilsin.Sonuçta herkesin cebinden kesilen vergilerle veriliyor bu aylıklar.
35 12 Şikayet Et
erzurum sehri 17 Mayıs 2019 10:47
Ödemeyi SGK yapmıyor dikkatini çekerim.Hazineden karşılamıyor ortada bal gibide ayrımcılık,haksızlık var çünkü bizim maaşlarımızdan gelir vergisi kesildiğine göre bizede hazineden bayram ikramiyesi ödenmesi elzemdir.
haber kaynağı sabah olduğu için uydurma tabi ki yeni bir durummuş gibi yansıtılıyor. SGK yaşlılık, malullük aylığı alanlara 1000 tl. dul ve yetim aylığı alanlara ( ölüm aylığı ) hissesi oranında 250/500/750 tl ödenmekte. iş kazası geliri alanlara ise sid oranı üzerinden ödenmektedir. örnek: sid oranı %15 ödenen ikramiye 150 tl. banka sandıklarından emekli olanların aylıklarını SGK ödemediği için ikramiye kapsamında değildir. SGK kendi ödediği gelir ve aylıklara ikramiye ödemesi yapmaktadır. özel sandıklardan emekliler sandıklarına baskı kursunlar. ortada bir haksızlık ta yok bu açıdan. haksızlık ancak SGK bir kısmına verip diğerlerine vermeseydi olurdu.
i.can.do.it, 2 ay önce
2 3 Şikayet Et
i.can.do.it 17 Mayıs 2019 10:16
haber kaynağı sabah olduğu için uydurma tabi ki yeni bir durummuş gibi yansıtılıyor. SGK yaşlılık, malullük aylığı alanlara 1000 tl. dul ve yetim aylığı alanlara ( ölüm aylığı ) hissesi oranında 250/500/750 tl ödenmekte. iş kazası geliri alanlara ise sid oranı üzerinden ödenmektedir. örnek: sid oranı %15 ödenen ikramiye 150 tl. banka sandıklarından emekli olanların aylıklarını SGK ödemediği için ikramiye kapsamında değildir. SGK kendi ödediği gelir ve aylıklara ikramiye ödemesi yapmaktadır. özel sandıklardan emekliler sandıklarına baskı kursunlar. ortada bir haksızlık ta yok bu açıdan. haksızlık ancak SGK bir kısmına verip diğerlerine vermeseydi olurdu.
2 19 Şikayet Et
KAPTAN7 17 Mayıs 2019 10:12
çalışma hayatında hiç ikramiye almamış kesimlere yüzde elli artırılarak verilmelidir.
bayram ikramiyesi yüzde 50 artsın.
KAPTAN7, 2 ay önce
2 10 Şikayet Et
KAPTAN7 17 Mayıs 2019 09:59
bayram ikramiyesi yüzde 50 artsın.
5 19 Şikayet Et
123