magdur2124 19 Mayıs 2019 18:37
Hain fetöden olmadim halde ihrac ettiniz.fetö bile beni bizden ddgil diye kodlamis.kac bakanla milletvekiliyle görüştüm hepsi oyalı durdu.BERAAT ettim hala iade etmiyorsunuz.attigim maillerin haddi hesabi yok.artik yeter size oy verdigim.yasadigim her yer suriyeli.suriyelilere benim vergilerimle her türlü yardimi yapın bana gelince haksiz yere ihrac edin.Allah korusun vatanima birsey olsa ilk ben kosacagim kendi vatanini bile savunmayıp kacan suriyeliler degillll.Allahtan korkun biraz Allah tan.hakkimi helal etmiyorum.devlet memuru olarak calisirken bile kalemi cebimde kalmis calistigim yerin.cebime geri koydum devletin malı diye.tüyü bitmemis yetimin hakki var diye.cok ahh aldiniz cok.hakkim helal degil ak partiye.secimde size oy yok artık.Allah biliyor ve sizde biliyorsunuz ki sucsuzum.Ahirette iki elim yakanızda olacak!!!
0 1 Şikayet Et
zekiyenilmez 19 Mayıs 2019 17:37
31 MART dahil bugüne kadar size hep sahip çıktık. Siz ise bize, ekonomik kriz ve hukuksuzluk verdiniz. Artık lütfen başka kapıya gidiniz.
0 2 Şikayet Et
kturhan 19 Mayıs 2019 15:07
Neredesin be Süleyman? 49 gündür AKP'li olmayanlara ne terörist diyen, ne vatan haini diyen, ne illet diyen, ne zillet diyen, ne öküz diyen, ne adi diyen,ne FETÖCÜ diyen, ne PKKLI diyen, ne cehennemlik diyen yok. Bu dili kullanan ancak kendini yok ediyor. Birleştirici dili kullanan kazanıyor.. Allah, ruhunda kin ve nefret olan insanlardan bu toplumu korusun.
0 5 Şikayet Et
nomak97 19 Mayıs 2019 13:33
Her şey çok güzel olacak diyorum başka da bi şey demiyorum size.
2 19 Şikayet Et
Adaletten şaşma 19 Mayıs 2019 13:06
31 mart öncesindeki konuşmalarınızda sakın iktidara ders verme vaktidir diye düşünmeyin demiştiniz istediğiniz sonuçlar çıkmadı genel olarak istanbul dahil birçok büyükşehirde kaybettiniz seçimi öyle böyle tekrar ettirdiniz şimdi de 23 haziranda bize sahip çıkın diyorsunuz demekki akp nin ve binali beyin durumu hiç iyi değil, desenize anketler kötü. Belliydi zaten seçim iptal olunca millet bunları yicek mi sandınız, millet aç işsiz aşsız borçlu şimdi de dönüp size sahip mi çıkacak. Ütopyalarınızı bir kenara bırakında hep birlikte tüm partilerle tüm yurttaşlarla ayağa kaldırmaya çalıştırın bu ülkeyi.
3 15 Şikayet Et
Acshb 19 Mayıs 2019 12:34
ilkeli muhalefetine devam edip su gunlerde alternatif olabilecekken, ulkeyi yonetmeye talip olabilecekken, ak parti potasinda ak partiyle beraber eriyip gideceksin. uzuldum suleyman soylu. gecmis olsun simdiden.
2 17 Şikayet Et
DİAMONDARAKAWA 19 Mayıs 2019 11:59
kadıyı satın aldığın gün adalet ölür Adaleti öldürdüğün gün de devlet ölür.FSM
2 42 Şikayet Et
hassali 19 Mayıs 2019 11:49
Devletin bütçesini bitirip yedek akçenin bir kanun-u torbayla Merkez Bankasından alıp damadın bütçesine aktarılarak çar çur edilmesi durumundayız. Belediyeler ise borç içinde yüzüyor. Bunlara sebep olanlar bir de kendilerine sahip çıkılmasını istiyorlar. Ey Türk Milleti, eyyy iman edenler ne dersiniz!?
2 42 Şikayet Et
ella_naz 19 Mayıs 2019 11:44
Halk karar verecek baskılarla sindirilmiş (ya da satın alınmış) yargının gölgesinde seçime girenlere mi yoksa "Hak" ettiği halde elinden elinden ibb ünvanı gasp edilen insana mı oy verecek? Aynı itiraza Bursa'da red kararı veren ysk, İstanbul'a gelince 7'ye 4 karşı oyla, seçimler sandık başkanları "memur" olmadığı gerekçesi ile yenilensin dedi. Aklınız kesiyor mu? Sandıktan çıkan 3 oyda memur olmadıkları için sorun yok, 1 oy şaibeli.Hiç öyle çaldılar demeyin.Görevini kötüye kullandığı gerekçesi ile Ysk il seçim kurulundakiler de dahil hakkında dava açılan kişi duydunuz mu? Çarşaf çarşaf yazardı basın. Mübarek ramazan. İnsanlar karar verecek "Hak" mı "Batıl" mı?...
1 44 Şikayet Et
aydin2006 19 Mayıs 2019 11:37