Tuncer SUSAM 20 Mayıs 2019 11:03
Üretime dönük olmayan, tüketim maddelerinin çoğunu ithal eden durumda olduğumuz sürece ekonomik bağımsızlığımızı ilan edemeyiz. Ekonomik bağımsızlık çok önemlidir. Bunun için üretim artmalı, yerli kaynaklar kullanılmalı, ithalat azaltılmalıdır. Tam donanımlı yetişmiş insan gücümüz olmalı, bu gücü de ülkede tutabilmeliyiz. Bunları yapabildiğimiz sürece ekonomimiz düzelecektir.
0 2 Şikayet Et
hsnsylk 20 Mayıs 2019 10:05
Herşeyi geçtim ekonomiyi kendin yönetmiyorsun demek ki, paranı sen yönetmiyorsun elin oğlu seni parmağında oynatıyor, 18 yıldır ekonomiyi ve TL yi güçlendirmediyse, başkanlık sistemi geldi şaha kalkarız deyip milleti kandırıp halen birşey yapamıyorsun suçlu kendinsin. Namaz kılmakla, Kuran okumakla dolar düşmüyor, maaşlar artmıyor, arsa satarak, fabrika kapatarak ekonomi güçlenmiyor, geçiştirerek ekonomi güçlenmez.
0 6 Şikayet Et
mewluth 20 Mayıs 2019 00:24
Reis anca laf yapıyor. Başkan olunca o sorunları çözeceğim diyordun. Biliyorsan kaynağını çöz öyleyse. Bana bilmen lazım değil çözmen lazım.
2 17 Şikayet Et
darius84 19 Mayıs 2019 19:00
Ellerinde komplo teorilerinden başka hiç bir şey kalmamış.Peki 2008 ,2009 daki çift rakamlı büyümelerde mi dıj güçler?Duble yollar da mı dış guçler.İyi şeyleri ben yaptık kötü şeyleri dıj güçler.Eskiden ak parti topluma umut pompalardı şimdi korku.
3 25 Şikayet Et
hobaa78 19 Mayıs 2019 18:53
fotoğrafta dikkatimi çeken bir şey var. iktidar kanadının suratları asık iken, muhalefet kanadının suratı neşe ve gurur dolu. ne kadar ilginç değil mi!!.
2 23 Şikayet Et
Başkentt06 19 Mayıs 2019 18:27
Işsizlik ve enflasyon pek iyi görünmüyor bu taraftan.
2 23 Şikayet Et
pozitif06 19 Mayıs 2019 17:35
Biz ekrem imamoğlundan alınan mazbata ile ilgili ysk'da dönen tezgahı da çok iyi biliyoruz, 23 haziranda bu millet okkalı bir tokat atacak sandıkta iktidar partisine, yalnız tek endişem bu sefer oy farkı çok olursa bu kadar oy farkı olamaz diye seçimi yine iptal ettirmeseler !!
3 19 Şikayet Et
Doktor06-06 19 Mayıs 2019 17:16
Çok bildiğiniz için sizi kandırmayan aldatmayan kalmadı
2 24 Şikayet Et
kitapokur-musun 19 Mayıs 2019 16:49
sorumlusu sensin reis bey. boşuna hedef yönlendirme yapma. yok muhalefet yok fetö yok dış güçler yok amerika yok lobiler vs. yeter be. 20 yıldır memleketin başındasın. bu rezaletlerin sorumlusu sensin, sizsiniz.
15 82 Şikayet Et
muratgun922 19 Mayıs 2019 16:31
beceriksizliğinizi ne çabuk da dış güçlere fetö ye atıyorsunuz. Aklı başında adam sizin hocaefendi dediğiniz günleri unutmaz o yaratığa
13 69 Şikayet Et
12