Anadolu isyanı 29 Mayıs 2019 11:08
O zaman niye Binali Yıldırım 3 bin oyla biz kazandık diye kutlama baslatti? 8 saat AA veri girişini niye durdurdu?Bir gram vicdanın olsa bunlara cevap verirsin ama nerde sende o yürek
Asıl zavallılık, oyların sadece yüzde onu tekrar sayıldığında farkın 27 binlerden 13 binlere düştüğünü göremeyen idraklerdedir. Allah önce vicdan sonra akıl sağlığı versin. Raporda hırsızlık yazması gerekmiyor, usülsüzlük kanunusuzluk var deniyor. Bunun ne demek olduğunu anlayacak idrakli olanların işi, gerçek zavallıların değil. Mademki kendinize güveniyorsunuz bu çırpınış, bu titreme niye. Çünkü 23 haziranda 200 bin oy farkla Yıldırım çarpmışa döneceksiniz inşallah, Oy yürütmek neymiş göreceksiniz. Bekleyin...
ms ms, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
mewluth 29 Mayıs 2019 00:31
Yalova'da ne olduğunu bilsen böyle yazmazdın. Önce Ak Parti kazandı, CHP itiraz edince oylar yeniden sayıldı ve CHP öne geçince seçim iptal oldu. Yani neticede Ak Parti lehine bir karardı.
Niye daha önce ağrı ve yalova sizin lehinize iptal olmuştu. Şimdi de birkaç ilçede daha oldu. Sesiniz çıkmıyordu. Hukuk sadece sizin istediğiniz gibi karar alınca mı var. Yoksa hukuk yok mu,
hcfgrup, 2 ay önce
1 0 Şikayet Et
mewluth 29 Mayıs 2019 00:22
Bu hükümet de anarşiyi destekliyor. Bak sedat peker onca insanı tehdit etti kendini polis yerine koydu bir şey oldu mu? Sizin için anarşide tek mesele anarşinin sizi savunup savunmadığı. O kadar gazeteci dövdürüldü hangi fail tutuklandı ve ceza aldı? Bu da anarşiye destektir.
1-ekrem seçilirse elbette seçilmiş kişi olur, vatandaş kimi seçerse başkan odur, sorun yok, umarız daha iyi olur, anarşik olayları desteklemez. seçilirse seçilmiş kişi olmaz demedim yazdıklarımı iyi oku. 2-Seçilmiş veya seçilmemiş kişiler hakkında kafama göre değerlendirme yapma hakkına sahibim, sizde bütün meseleyi imamoğlunun seçilmesine bağlamakta özgürsünüz. 3-Erdoğan ölünceye kadar iktidarda kalsın demedim, yazdıklarımı iyi oku, erdoğanı devirmek için yer yarılsa bir araya gelemeyeceklerin erdoğan karşıtlığında birleştiğini tespit ettim.
aykaç.f, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
Damat Ferit Ferit 28 Mayıs 2019 14:28
Ceksin caksın emredersin.)))))Ah bu adalet var ya neler çekti neler bu ülkede herkes kendine uydurmaya çalışıyor.Kişiye özel adalet.Bana uygun karar verilirse yaşasın adalet vermezse bu ülkede adalet yok dimi.fox tv zaten size çalışıyor.Her akşam haberlerin nasıl manipüle edildiğini, görüntülerin nasıl kesilip işine geldiği kısmını yayınladıklarını çok iyi seyrediyorum her akşam merak etme.
0 0 Şikayet Et
kişi123 28 Mayıs 2019 12:11
TBMM çoğunluğu kimde, seçimi adil şekilde işletme yetkisi kimde? bunlara diyeceksin çıkartın kanun , geçersiz sayıdan az fark var ise seçim yeniden sayılır sonra iptal olur deyin. herkes bilsin..Bu saçma sözlerle havada adalet aranmaz ...Yetkili olanlar hukuka yazar bunu, herkes hukuk içinde hakkını arar. Eğer yetkililer bunları öngöremiyorsa zati işi edemiyor demektir! Bırakıp gitmelerini istemelisin
Sen başını sonunu iyi biliyorsun herhalde, kesin bu sayım döküm işinde dönen dolaplarıda iyi biliyorsundur.Oylar çalındı yine çalınacak öylemi,bu şekilde kazanmayı kendinize hak mı görüyorsun?Amacına ulaşmak için her şey mübah mı?Seçimde kim kazanırsa kazansın açık bir fark olmalı yoksa bu tartışmalar bitmez.3 yüz ellibin geçersiz oyun olduğu bir ortamda ve milyonlarca oy kullanılan bir seçimde fark 10 binlerde kalıyorsa bu tartışma daha da büyür.Onun için iş millet de bitiyor.Atarlanıpta coşma bu sayfada herkesin yorum yapmaya hakkı var.Kimse de seninle aynı fikirde olmak zorunda da değil.
Damat Ferit Ferit, 2 ay önce
0 1 Şikayet Et
kişi123 28 Mayıs 2019 12:09
akp vekilleri ile birlikte saydık, biz neyin peşindeyiz şaibe yok diyen vekilleriniz varken size söylenilen yalanlarla oruçlu oruçlu kendinizi boşa yormayın diyorum nokta! bak sn başkan adayınız ben mecburdum çalıntı demek için diyor! izledin mi fox da?
Sen başını sonunu iyi biliyorsun herhalde, kesin bu sayım döküm işinde dönen dolaplarıda iyi biliyorsundur.Oylar çalındı yine çalınacak öylemi,bu şekilde kazanmayı kendinize hak mı görüyorsun?Amacına ulaşmak için her şey mübah mı?Seçimde kim kazanırsa kazansın açık bir fark olmalı yoksa bu tartışmalar bitmez.3 yüz ellibin geçersiz oyun olduğu bir ortamda ve milyonlarca oy kullanılan bir seçimde fark 10 binlerde kalıyorsa bu tartışma daha da büyür.Onun için iş millet de bitiyor.Atarlanıpta coşma bu sayfada herkesin yorum yapmaya hakkı var.Kimse de seninle aynı fikirde olmak zorunda da değil.
Damat Ferit Ferit, 2 ay önce
0 0 Şikayet Et
Damat Ferit Ferit 28 Mayıs 2019 10:04
Sen başını sonunu iyi biliyorsun herhalde, kesin bu sayım döküm işinde dönen dolaplarıda iyi biliyorsundur.Oylar çalındı yine çalınacak öylemi,bu şekilde kazanmayı kendinize hak mı görüyorsun?Amacına ulaşmak için her şey mübah mı?Seçimde kim kazanırsa kazansın açık bir fark olmalı yoksa bu tartışmalar bitmez.3 yüz ellibin geçersiz oyun olduğu bir ortamda ve milyonlarca oy kullanılan bir seçimde fark 10 binlerde kalıyorsa bu tartışma daha da büyür.Onun için iş millet de bitiyor.Atarlanıpta coşma bu sayfada herkesin yorum yapmaya hakkı var.Kimse de seninle aynı fikirde olmak zorunda da değil.
bu ifadeler gereği yerine getirildi aradaki fark kapanmıyor ile bitiyor. yani hatalı olan oylar ve geçersiz sayılanlar yerli yerine gönderildi fark 14 bin de kaldı diye bitiyor. başını bilip sonunu 250 sayfa içinde getiremedin sanırım. eksilerin de nedenini millette değil kendinde arasan daha sağlıklı yere varabilirsin. sandık kurullarında kimler varsa herşey onların gözü önünde eskiden de oldu yenide de oldu yine olacak. değişim olmadı burada...ama eskiden chp itiraz ettiğinde bu ıslak imza senin parti temsilcine mi ait sorduldu evet bitti denildi. şimdi bu imza akp mı ait yani her şey akp üyelerinin gözleri önünde mi oldu evet. neden bitmiyor? hatalı olanlar düzeltildikten sonra...
kişi123, 2 ay önce
0 2 Şikayet Et
ms ms 28 Mayıs 2019 08:40
Asıl zavallılık, oyların sadece yüzde onu tekrar sayıldığında farkın 27 binlerden 13 binlere düştüğünü göremeyen idraklerdedir. Allah önce vicdan sonra akıl sağlığı versin. Raporda hırsızlık yazması gerekmiyor, usülsüzlük kanunusuzluk var deniyor. Bunun ne demek olduğunu anlayacak idrakli olanların işi, gerçek zavallıların değil. Mademki kendinize güveniyorsunuz bu çırpınış, bu titreme niye. Çünkü 23 haziranda 200 bin oy farkla Yıldırım çarpmışa döneceksiniz inşallah, Oy yürütmek neymiş göreceksiniz. Bekleyin...
YSK seçimi neden iptal etti? Kamu görevlisi olmayan sandık kurulu başkanları olduğu için ,ha bu görevlileri de kendi atadı ya, hala vicdansizca yok efendim oylar çalındı yalanina iftirasina devam ederek,bile bile göz göre göre yalan konuşanların ahlakindan şüphe duymamak ahmaklık olacaktır, Allah kimseyi bu zavallı duruma dusurmesin...
Anadolu isyanı, 2 ay önce
4 5 Şikayet Et
Anadolu isyanı 27 Mayıs 2019 21:07
YSK seçimi neden iptal etti? Kamu görevlisi olmayan sandık kurulu başkanları olduğu için ,ha bu görevlileri de kendi atadı ya, hala vicdansizca yok efendim oylar çalındı yalanina iftirasina devam ederek,bile bile göz göre göre yalan konuşanların ahlakindan şüphe duymamak ahmaklık olacaktır, Allah kimseyi bu zavallı duruma dusurmesin...
4 25 Şikayet Et
seher27 27 Mayıs 2019 20:48
23 Haziran çok uzak değil bu sefer herkes sandığına sahip olsun sonra oyun bozanlık yapmayın. Eve erken gideceğim diye göreviniz olan seçim torbası ile sandık başkanını başbaşa bırakmayın. Öyle yaparsanız sonra sızlanmaya gerek yok.
8 4 Şikayet Et
123456789