KAPTAN7 12 Haziran 2019 23:00
geriye dönük olarak GYS sınavları incelenmeli yazılıda birinci olanın hakkı teslim edilmelidir.bunu uygulamak çok zor değil bence
0 2 Şikayet Et
adalet-yetişir 12 Haziran 2019 13:44
ben de elenmiştim AB 2017 sözlü sınavında şube müdürlüğü için kimseyi alamadılar zaten başvuranların, kadroların hepsi boş kaldı. 4 -5 yılda bir açılıyor zaten sınav. 200 tl de sınav ücreti verdik.
birgün kısmet olur da hükümet değişirse Adalet Bakanlığının 2017 yılında mülakat sınavı heyetinde bulunanlar hakkında suç duyurusunda bulunacağım.
ilahiadalet, 1 hafta önce
1 2 Şikayet Et
hbcg 12 Haziran 2019 10:23
Siz o kararları whatsapptan atarsanız yayınlanıyor onların mahkeme kararlarına ulaşma imkanları yok. Herkes elindeki iptal davalarını kurum ve isim bilgilerini kapatarak atarsa (tam yargı davaları hariç çünkü onlar bireysel sayılıyor) hepimize emsal teşkil eder. hiç değilse aradığımız doneleri benzer olayları lehimize veya aleyhimize bilgilenmiş oluruz.
Değerli memurlar net site yöneticileri sizden ricamız, Adıyaman İdare mahkemesinin 16.11.2018 gün ve E;2018/253,K:2018/574 sayılı mahkeme kararının tümünü ve Gaziantep Bölge İdare 2019/106 ve K 2019/472 sayılı kararının tümüm yayınlanmasını istiyoruz. bizlerde dava açtık bize emsal niteliğindedir. saygı ve hürmetlerimizle
sana1111, 1 hafta önce
0 3 Şikayet Et
hbcg 12 Haziran 2019 09:22
ilk derece mahkemesinin kararı 30 gün içinde uygulanmak zorundadır. Uygulanmadığı takdirde bakanlık suç işlemektedir. Bölge veya Danıştay kararı beklenmez. Yukarıdaki Mahkeme sonucu kesinleşen Danıştaya gidilemeyen bir karardır. Kesin kararlarda bir üst Mahkemeye gitme yolu gösterilmez. Diğerlerinde 30 gün içinde istinaf veya temyiz yolu yapılacak Mahkeme gösterilir.Siz Bakanlığınıza derhal maddi manevi tazminat talep ederek dava açmalısınız. Dilerseniz sonkez Bakanlığınıza Mahkeme kararını uygulamadığı için Anayasal suç işlendiği bunun devam ettirilmesi halinde Maddi Manevi tazminat talep edeceğinizi hukuki olarak hakkınızı arayacağınızı belirten uyarı niteliğinde bir dilekçe yazabilirsiniz. Yazınızın cevabı 60 gün içerisinde gelmezse Mahkeme yoluna başvurmalısınız. Ki hiç bir bakanlık maddi manevi tazminat ödemek zorunda kalmak istemez.
dava açmayı biliyoruz da o kadarını bilmiyoruz sanki. (bir bilen sizsiniz) dosya bölge idareye gitti orası da kararı onadı. bakanlık danıştay yoluna gitmedi karar kesinleşti buna rağmen uygulamıyor. bakanlıkla görüşüyorum sürekli olarak cevapları yeniden mülakat yapacağım oluyor. ne zaman diyorum belli değil diyor.
Der Schreiber, 1 hafta önce
0 1 Şikayet Et
e-komando 11 Haziran 2019 18:54
bimere sınav sonucuna itiraz etmedim ki o dönemde. sınav sisteminin değiştirilmesi verilen puanların gerekçeli olarak bizlere tebliği yapılmalı diye yazmıştım.
İtiraz Merci Bimer değil Ki? itirazlar ilgili komisyona yapılır oradan red aldığında idari mahkemelere başvurman gerekirdi! ne yazık ki hakkını aramanda usul hatası yapmışsın.
sunset050, 1 hafta önce
0 1 Şikayet Et
tunctunc07 11 Haziran 2019 18:01
Böyle bir şey yok. Mahkeme kararı uygulanmak zorunda üst mahkemeye gittim yok Danıştaya gittim bunlar bahane olamaz. Anayasa mahkemesinin kararı var mahkeme kararı derhal uygulanmak zorunda. Uygulamayan suç işler diye. Ülkede kanun nizam olmadığı için mahkeme kararları yok hükmünde sayılıyor.
Bakanlığın uygulamama gerekçesi dava en son idare mahkemesinin en son kararı vermemesi..
Marsupilami98, 1 hafta önce
0 5 Şikayet Et
Der Schreiber 11 Haziran 2019 16:53
dava açmayı biliyoruz da o kadarını bilmiyoruz sanki. (bir bilen sizsiniz) dosya bölge idareye gitti orası da kararı onadı. bakanlık danıştay yoluna gitmedi karar kesinleşti buna rağmen uygulamıyor. bakanlıkla görüşüyorum sürekli olarak cevapları yeniden mülakat yapacağım oluyor. ne zaman diyorum belli değil diyor.
Bakanlığın uygulamama gerekçesi dava en son idare mahkemesinin en son kararı vermemesi..
Marsupilami98, 1 hafta önce
0 3 Şikayet Et
Marsupilami98 11 Haziran 2019 15:43
Bakanlığın uygulamama gerekçesi dava en son idare mahkemesinin en son kararı vermemesi..
Aynı şey adalet bakanlığında da yapıldı. 52,5 puan verdiler adaya bir sonraki seneki sınavda ise aynı adaya 100 verdiler. Bana da sözlü sınavda düşük puan verdiler dava açtım kazandım bakanlık uygulamıyor maalesef.
Der Schreiber, 1 hafta önce
8 2 Şikayet Et
Der Schreiber 11 Haziran 2019 15:33
Aynı şey adalet bakanlığında da yapıldı. 52,5 puan verdiler adaya bir sonraki seneki sınavda ise aynı adaya 100 verdiler. Bana da sözlü sınavda düşük puan verdiler dava açtım kazandım bakanlık uygulamıyor maalesef.
0 15 Şikayet Et
Yasener 11 Haziran 2019 14:39
benim bildiğim kadarıyla cumhuriyet tarihinde doğru düzgün hiçbir siyasetçi, hiçbir asker, hiçbir sanatçı, topçu ve bürokrat yaptıkları için hakkıyla ceza almadı ve ceza giymedi
0 27 Şikayet Et
1234