dazen 13 Haziran 2019 15:48
sayın admin bir çok kurumun tayin için objektif bir kıstası yok. Kredi yurtlar kurumunda yılarca insanlar bu sebeple mağdur oldu şimdi gençlik spor il müdürlükleriyle birleştik aynı mağduriyet devam ediyor.
0 3 Şikayet Et
ankara-k 13 Haziran 2019 13:02
aynı durumu benim icin de belirtiyorlar. 5 yıldır tayin istiyorum, personel durumuna takiliyorum.. Personel gönderin diyorum kamu zararı olduğunu söylüyorlar, evlen diyorlar o zaman aile birliği kuruluyormus bak sen şu işe!
aynen kardeşim bu adamlar benim eş durum tayinimi de yapmadılar. hizmetime ihtiyaç varmış. başka bir gerekçe yazmamışlar.Allaha havale ediyorum. illaki dava yoluna mı başvuracağız.
changebegin, 2 ay önce
0 6 Şikayet Et
oguz oguz 13 Haziran 2019 11:02
Personel genel müdürü ile atama şube müdürü tunahan Bey taşranın mağduriyetini bilmiyor bakanlıkta rahatlar çünkü umurlarında değil
0 10 Şikayet Et
akıl fikir zikir 13 Haziran 2019 10:25
Bir adamın eşi Ankara'da öğretmen. Kendisi X ilinde bir kurumda mühendis. Eş durumundan Ankara'ya atama istiyor. Öğretmen eşin X İline gitme durumu var. Mühendisin personelin kadro boşluğu olmayan Ankara'yı isteme hakkı yoktur. Ama reddedilince hakmış gibi torpil bulup Ankara'ya geliyor. Başka bir adamın eşi Ankara'da uzman. Kendisi Y ilinde bir kurumda mühendis. Eş durumundan Ankara'ya atama istiyor. Uzman eşin merkez kadroda olduğu için Y İline gitme durumu yok. Mühendis personelin kadrodan bağımsız aile birliği nedeniyle Ankara'ya tayini şart. Ama ilk olaydaki torpilcilerin kadroları doldurması nedeniyle ataması olmuyor veya uzuyor. İlk örnekteki keyfi durum nedeniyle ikinci örnekteki gerçek mağduriyet çözülemiyor.
0 11 Şikayet Et
kel007 12 Haziran 2019 16:05
vallla arkadaşın dediği gibi bu hakkınız olduğu için şükredin .Kültür bakanlığında dayı olmassa tayin olmaz...yasadik öğrendik bunu
9 8 Şikayet Et
kel007 12 Haziran 2019 16:03
Bakanlıklar neki gelin siz kültür bakanlığını görün. Dayı kesin olması lazım yoksa tayin mayin rüya
böyle bir hak olduğu için şükredin bence. kültür bakanlığında tayin hakkı yok dayısı olan heryere gidebiliyor olmayan ağzı açık bakıyor. inşallah bu torpil düzeni biter
halukulak, 2 ay önce
7 8 Şikayet Et
halukulak 12 Haziran 2019 15:44
böyle bir hak olduğu için şükredin bence. kültür bakanlığında tayin hakkı yok dayısı olan heryere gidebiliyor olmayan ağzı açık bakıyor. inşallah bu torpil düzeni biter
6 5 Şikayet Et
mhnsbey 12 Haziran 2019 14:27
Umarım adil bir şekilde bu atamalar neticelendirilir. Herkes hakkı olacak şekilde tayin olur.
1 13 Şikayet Et
changebegin 12 Haziran 2019 13:38
aynen kardeşim bu adamlar benim eş durum tayinimi de yapmadılar. hizmetime ihtiyaç varmış. başka bir gerekçe yazmamışlar.Allaha havale ediyorum. illaki dava yoluna mı başvuracağız.
Size yeminediyorum gerekirse delilleriyle ifşa bile edebilirim, personel genel müdürü ve tunahan sarıyerli isminde şube müdürü, bütün bu sorunların vebalidir, sorumlusudur, personelin rutin talep çözümleri için siyasetçilere yönlendirme yapıyorlar,, birileri bu zülme dur desin, bu haksız adil olmayan davranış uygulamalarını Allaha havale ediyoruz
mnet, 2 ay önce
5 17 Şikayet Et
QveA 12 Haziran 2019 13:34
5 ay mi yine iyimiş..
5 4 Şikayet Et
123