hassali 11 Haziran 2019 14:24
2010 yılı MİT krizine ben şahsen inanmıyorum. 17-25 Aralık hırsızlık ve yolsuzluk operasyonu hükumete darbe değildi. 15 Temmuz olayları da bir iç savaş çıkartma girişimiydi, Hükumeti değil Milleti hedef almıştı.
Güzel kardeşim, 3 soru soruyorum cevap alamıyorum. 1. 2010 yılı Mit krizi-2. 2013 yılı 17/25 Aralık operasyonu- 3. 15 Temmuz darbe girişimi olmasa idi bu kankalık devam edecekmiydi? Başka sorum yok.
Oguzbeyi01, 3 ay önce
0 1 Şikayet Et
Oguzbeyi01 11 Haziran 2019 11:35
Güzel kardeşim, 3 soru soruyorum cevap alamıyorum. 1. 2010 yılı Mit krizi-2. 2013 yılı 17/25 Aralık operasyonu- 3. 15 Temmuz darbe girişimi olmasa idi bu kankalık devam edecekmiydi? Başka sorum yok.
Ayrıca o zamanlar FETÖ ile kimlerin de kanka olduklarını araştırmalı.
hassali, 3 ay önce
1 1 Şikayet Et
ank1111 09 Haziran 2019 20:42
Koç çıkıp dese ki dinime söven Müslüman olsa ne diyecekler. Katar emiri uçak hediye etti tahsis değil hediye ses yok, halis toprak uçak tahsis etti ses yok,binlerce insana her gün kazan kaynatan koça laf edecek adamın 3 veya 5 adama ekmek vermesi lazım devlet imkanlarıyla yaşamaması lazım.
0 14 Şikayet Et
hassali 09 Haziran 2019 20:23
Siz yapınca normal ama başkası yapamaz anlayışından bir vaz geçseniz gerçekleri siz de anlayacaksınız ama... Olaylara ön yargılı yaklaşmaktan kurtulamıyorsunuz.
söyleyecek söz bulamıyorum size. acaba bu durum bizim ülkemize göre normal bir şey mi mesela ab'de böyle birşey olsa ne olur sizce? hem paranın siyaset üzerinde olan etkisinin iyi birşey olmayacağını savunacaksın hemde bu durumu normal karşılayacaksın. hadi akp böyle birşey yaptı diye sizin tayfanın böyle hatalar yapma lüksü mü var. bazen iktidar akp mi yoksa muhalefet mi karıştırıyorum. iktidarın yapması gereken hataları muhalefet yapıyor hem de üste çıkıyor. kusura bakmayın ama yanlışa sırf kendi çizgisinde olduğu için yanlış diyemeyen, savunan sizin gibi insanlarla bu ülke bir arpa boyu yol alamaz...
samet.by, 3 ay önce
0 7 Şikayet Et
samet.by 09 Haziran 2019 12:19
söyleyecek söz bulamıyorum size. acaba bu durum bizim ülkemize göre normal bir şey mi mesela ab'de böyle birşey olsa ne olur sizce? hem paranın siyaset üzerinde olan etkisinin iyi birşey olmayacağını savunacaksın hemde bu durumu normal karşılayacaksın. hadi akp böyle birşey yaptı diye sizin tayfanın böyle hatalar yapma lüksü mü var. bazen iktidar akp mi yoksa muhalefet mi karıştırıyorum. iktidarın yapması gereken hataları muhalefet yapıyor hem de üste çıkıyor. kusura bakmayın ama yanlışa sırf kendi çizgisinde olduğu için yanlış diyemeyen, savunan sizin gibi insanlarla bu ülke bir arpa boyu yol alamaz...
Uçak Koç'un ise ister verir, ister vermez, isterse kiralar kime ne!? Süleyman Soylu burada 3. tekil şahıs durumuna düşer. Devletin yöneticileri asıl Milletin uçaklarının kullanılmasına dikkat etmeli. Hele de bu uçakların alınabilmesi için Amerikalılara (Katarlılara) Ülkemizin bir şeyleri peşkeş çekilmişse...
hassali, 3 ay önce
10 6 Şikayet Et
Kanarya155 09 Haziran 2019 09:38
Koç grubu ile hesabınızı Koç grubunun kendisi ile görün.Fenerbahçe üzerinden görmeye kalkmayın.Berat Albayrak'ın 2010-2011 sezonu ile ilgili söylemleri,tatlı su solcusu Soner Yalçın'ın Terim güzellemeleri?Ne iş koç grubu ile Fenerbahçe üzerinden mi hesaplaşacaksınız?Fenerbahçe bu ülkede fetöcülere karşı kitlesel olarak ilk mücadele eden sivil toplum kuruluşudur.
1 16 Şikayet Et
hassali 09 Haziran 2019 09:06
Ayrıca o zamanlar FETÖ ile kimlerin de kanka olduklarını araştırmalı.
Hafızan yerinde değil sanırım, Fenerbahçeyi batıran fetödür. Hani sizin yol arkadaşlarınız varya işte onlar. Arşivleri bir tara istersen.
Oguzbeyi01, 3 ay önce
0 11 Şikayet Et
hassali 09 Haziran 2019 09:04
Uçak Koç'un ise ister verir, ister vermez, isterse kiralar kime ne!? Süleyman Soylu burada 3. tekil şahıs durumuna düşer. Devletin yöneticileri asıl Milletin uçaklarının kullanılmasına dikkat etmeli. Hele de bu uçakların alınabilmesi için Amerikalılara (Katarlılara) Ülkemizin bir şeyleri peşkeş çekilmişse...
7 18 Şikayet Et
hassali 09 Haziran 2019 08:59
Şimdi de İzmir'e şehit ateşi düşmüş. İçişleri bakanı aranıyor ama kendisine bir türlü ulaşılamıyor.
7 14 Şikayet Et
tayyffun 09 Haziran 2019 01:57
Bakan gibi davransa, konuşmayacağız. Şu an belediye seçimlerinden bir az fazla oy almak için, İmamoğlu ile uğraşıyor, biz de gıcık oluyoruz.Bakan gibi davransın, bir sürü sorunumuz var, onlarla uğraşsın.
sen ülkenin bir İçişleri bakanina böyle konuşamazsin .
mustafa07, 3 ay önce
8 15 Şikayet Et
1234567891011