KAPTAN7 13 Haziran 2019 15:44
sıra sakalda olmalıdır.
3 4 Şikayet Et
angarabebesi060606 13 Haziran 2019 04:36
İki satır yazıya bakar yasak dediği zaman bıyığı kesmem istifa ederim mi diyeceksin;)
Hilal bıyıklıların bıyığına karışamazsınız, yerine süpürge bıyık ya da badem bıyıklılar koyabilecek misiniz? Önce sakallı üst düzeyleri ele alın siz sakal komple yasak!
Aashuqi, 2 ay önce
0 2 Şikayet Et
ssynr 12 Haziran 2019 15:50
Öğretmenler, Sağlıkçılar vs kamu kurum çalışanlarından bıyık, sakal bırakanlar özellikle bayanlarda giyimleri yönünden kılık kıyafet yönetmeliğine aykırılar demek ki... Bırakın bunları yahu tek parti döneminden beri bunlar yasaktı da Türkiye uzaya mı çıktı? Herkesin inançlarına, değerlerine giyim ve kuşamına saygı gösteren bir ülke olduğumuz zaman dahada ileriye gideceğiz... Dinazorların zihniyetini yeniden mi hortlatacağız yıllar sonra...
7 14 Şikayet Et
esk_es 12 Haziran 2019 13:25
Kil tüy ne kadar önemli !!!! Adam gibi mesai saatlerimiz belli olsun, her ek görev mesaiden sayılsın kose olsak ne farkeder
6 28 Şikayet Et
Serkan3879 12 Haziran 2019 12:13
harekatci arkadaş harici bıyık bıraktıran müdür amir yok teşkilatta yazılı izne tabi yapmayın bıyık biraksak müdürler amirler harcar bizi illaki kestirirler o bıyığı bizde bırakmak istiyoruz
6 16 Şikayet Et
By.Salazar 12 Haziran 2019 12:10
Bırakamaz yasak kardeşim! Bu çok önemli bir mesele yahu (?) Bıyık sakal bırakmak devletin arkasında iş çevirmek demek. Hainlik etmek demek (!!!!!!)
13 11 Şikayet Et
ADEMOĞLU81 12 Haziran 2019 11:32
kıyafetle uğraşmayın herkes kendine yakışanı giysin pardon saçını sakalını kesssin yada kesmesin...o onun karakterini yansıtır...
7 18 Şikayet Et
BekmezAkıllı 12 Haziran 2019 08:32
Başka bir sorun yok mu? Mesela özlük hakları 34600 diye bir şey var mı acaba diye soran yok
9 28 Şikayet Et
erenass 12 Haziran 2019 08:24
işini laikiyle yapıyormu adam neymiş mesaiye 30 dk erken geliyormuş her gün traş oluyormuş iş yapıyormu yok iş önemli değil 10 yıldır yatarak maaş alan adamlar var iş bilmiyor yatıyorlar ama maşallah her gün sakal traşı oluyorlar.
2 47 Şikayet Et
Aashuqi 12 Haziran 2019 02:45
Hilal bıyıklıların bıyığına karışamazsınız, yerine süpürge bıyık ya da badem bıyıklılar koyabilecek misiniz? Önce sakallı üst düzeyleri ele alın siz sakal komple yasak!
21 39 Şikayet Et
123456