maraton27 17 Haziran 2019 08:34
hayırlı olsun
0 0 Şikayet Et
memurolm 16 Haziran 2019 23:15
arkadaşlar İl dışı kontenjanlarda normaların %95 İ açılmıştır!!!! yani yok açmıyorlar yok köyleri açıyorlar vs demeyin. kanıtla konuşuyorum. bakan selçuk açıklamasında 92bin 165 öğretmen ihtiyacı var dedi. ki bundan son atamayı düşecek miyiz bilmiyorum. kontenjan ihtiyaç listesinde ise sol alttakİ sıralamaya değİl İl m.e.m. belirlenen boş kontenjan sütununa bakınız çünkü öbür türlü sadece branşı gösteriyor mesela bir branştan 5 tane lazım öyle toplayınca toplam 88177 ediyor. ben genelde eksilenirim görüşümü söyledim diye bakın bu bilgi fakt yani bunuda eksileyen ne biliyim
6 1 Şikayet Et
banlandim 16 Haziran 2019 20:20
Ya emin olun iyi niyetli bir çalışmayla öğretmenlerin tayin çilesi rahatlıkla bitirilebilir. Peki neden bitirilmiyor. Neden tayinleri çıkmayan yüzbinlerce öğretmeni mutsuzluğa mahkum ediyorsun.Neden? Yolluk ödememek için mi? Alın yolluğunuzu başınıza çalın.
1 4 Şikayet Et
Ahmet473363 16 Haziran 2019 16:24
Sınıf öğretmenliğinde mardin diyarbakır merkez kapalı batmanda da kenarda üç beş okul açık .geri kalan yerler dağ köyleri soruyorum : mardin ve diyarbakırın hiç mi öğretmene ihtiyacı yok ?yav arkadaş puanım 260 buralara gidemiyorum yarın özür gurubundan buralar 40 puanla açılacak ben 17 yıldır istediğim yere gidemiyorum eşi çalışanda her dönem yer değiştiriyor .adaletin bu mu meb. Bir an önce rotasyon gelsin ve istediğimiz yere gidebilelim
1 7 Şikayet Et
kagıtvekalem 16 Haziran 2019 12:00
Alıntı yapamadim ramazan_58.ne doğru soylediniz .Eş durumu tayinleri kendileri icin bir hak olsa da çok haksızlık doğurması,biri için hak iken diger tarafi mağduriyete ugratmasi nedeniyle cok rahatsiz edici.ben böyle hakkı kabul etmiyorum.ben 1kere isteyebilirken kari koca 4defa tayin isteyebiliyor.evlenmek seçeneği böyle bir kolaylık saglamamali.il disinda herkese acilan okullarla beraber eşler nereye gidecekse gitsin.
1 7 Şikayet Et
memurolm 16 Haziran 2019 11:23
bakın daha önce yazdım hoşunuza gitmedi diye eksilediniz gene öyle yapın bu konuda da en doğrusu bence bu sınıfçılar türkiyenin İSTİSNALAR HARİÇ genel olarak en kaliteli işini yapan branşıdır. Tabi ki git gide kontenjanlar düşecek çünkü atama oluyor. Eş durumunda da en mantıklısı bence şöyle olabilir KARI KOCANIN HİZMET PUANI TOPLANIR ona göre beraber aynı ilçeye atanırlar.
13 2 Şikayet Et
ramazan_58 16 Haziran 2019 10:06
Görünüşte her şey puanla ve adaletle. 394 fen puanım var.Şu an sadece Sivas köyleri açıyorlar. 1 ay sonra eş durumuna merkezleri açacaklar. 40-50 puanla eş durumundan merkeze gelecekler. Ben 394 puanla köye doğru yollanırken 50 puanla 1 ay sonra merkezi açacaklar.Ne güzel adalet değilmi. Ondan sonra yok küskünmüş yok ikna edeceklermiş yok sendikaymış kimse bana maval okumasın. Haksızlığın kıralı yapılmaktadır meb tarafından. Sözde öğretmen hakkını savunan tüm sendikalar sadece suskun kalmakta ve bu konuyu duymazlıktan gelmektedirler. Bundan sonra mümkünse hiç bir sendika yanıma yaklaşmasın. Kalbini kırarım burdan söyliyeyim.
2 15 Şikayet Et
aladokya 15 Haziran 2019 20:46
Sendikalı değilim hocam, her gelen sendika yetkilisine de bizim durumumuzu soruyorum.
sendikalıysanız az bile.sendikalı olmaya devam edin.sendikalı değilseniz lafım size değil.
redcard, 2 ay önce
0 6 Şikayet Et
dobradam 15 Haziran 2019 17:14
Evet, gönderelim.. Kim neyin egitimini aldiysa o isi yapsin..
Dobradam kardeş peki tarla bitkileri,uzay bilimleri vb bölümlerden mezun olup sınıf öğretmenliği yapanları da kendi alanlarına gönderelim mı?
Farekumpasta, 2 ay önce
2 6 Şikayet Et
Farekumpasta 15 Haziran 2019 11:50
Dobradam kardeş peki tarla bitkileri,uzay bilimleri vb bölümlerden mezun olup sınıf öğretmenliği yapanları da kendi alanlarına gönderelim mı?
4 15 Şikayet Et
123