mechulracül46 20 Haziran 2019 23:11
Demekki güzel bir dava dosyası hazirlansa, 4/B li olarak çalışılan süreler norm teşkil ettiğinden, bu süreler memuriyet sayılabilir. Yani bir 10 binlerce kişi 2008 öncesi 4/B statüsünde çalıştı ve 2011 yılında khk ile kadroya geçti. Bu kişilerin 2011 öncesi çalışmaları memuriyetten sayılmadığı için, sanki 2011 yılında memur olmuş gibi kabul edildi ve 5510 sayılı kanuna tabi diğer bir ifade ile yeni memur sayıldı. Oysa ben 2011 yilinda kadroya geçmeden önce de öğretmendim, sınıfa giriyordum, benim çalıştığım okulda norm teşkil ediyordum, 2011 yılında değişen birşey yok, yaptığın iş de aynı işgal ettiğim norm da aynı. Sendikalar buna dava açmalı. 4/B li çalışılan süreler memuriyete başlama tarihi olarak kabul edilmeli ve 5434 sayılı kanuna tabi olabilmeliyiz. Lütfen bu yoruma eksi verecek olan kişi neden eksi verdiğini de bi zahmet açıklasın
0 31 Şikayet Et
rmz37 20 Haziran 2019 22:13
Daha 4b li sürelerimi hitap'ta kazanılmış hak aylık ve kıdem aylık sürelerine ekletemedim.Ne karar çıkarsa çıksın kim bunları düzeltecek?Hangi memur neyi ne kadar biliyor?
0 4 Şikayet Et
katip657 20 Haziran 2019 11:33
2015 yılından beri sözleşmeli zabıt katibi olarak görev yapıyorum. verilen mesai ücretindeki kesilen vergi bile daha fazla. işin garabeti mesaiden vergi kesmek zatende neyse. yargı reformuyla kadro müjdesi beklerken görevde yükselme hakkımızı da gasp ettiler. ne kadar zavallı bir haldeyiz. umudumuz olan sendikalar da koltuklarından kalkmadan twitterdan eylem peşinde zavallılar..
2 17 Şikayet Et
hcoban60 20 Haziran 2019 10:06
bu şekilde ugradigimiz hak kaybı ne olacak? 2007 de göreve başlamıştım. 4 yıl hiçe sayıldı. sekiz yıla bir olumlu sicili henüz aldım. bu durumda ne yapılabilir?
5 14 Şikayet Et
hascan 20 Haziran 2019 09:41
Kölelik sisteminde kademe derece ilerlemesi yok ki zaten . Ne var ki o olsun . Ek ödeme terfi görevde yükselme adı üstünde sözleşmeli köle
4 10 Şikayet Et
Nozdormu 20 Haziran 2019 09:17
Adalet Buro Sen'in hukuk başarısıdır bu. Diğer sendikalar gibi öyle twitter bilmemne değil, siyasetten bağımsız düzgün bir sendika adalet personelleri için.
6 25 Şikayet Et
Türkçe hastası 20 Haziran 2019 08:48
Çok önemli bir karar, davayı açana teşekkür ederiz.
2 43 Şikayet Et
ATYAİL 20 Haziran 2019 08:39
Selam. Bizde aynı durumdayız. Diğer kurumlarda ki yani bizlerede emsal teşkil edecek inşallah. Davayı kazanan ADALET BÜRO-SEN ve üyesine teşekkür ediyoruz.
2 37 Şikayet Et
antipersonell21 20 Haziran 2019 08:32
Olması gereken bir durumdu. Sözleşmeli binlerce personel var umarım onlarda kadroya geçerler.
4 29 Şikayet Et
dusukbutcelimemur1 20 Haziran 2019 08:31
her gün sözleşmeliyi sevimli gösterme çabası. Kardeşim iş güvencesi sağlanmalı. Verim azalıyor. Mobbing artıyor. Herkes bu sözleşmeliye karşı çıkmazsa gün gelir çocuklarınızın başına da gelir. Mecbur gelecek ki şu an zaten kamu da kadrolu alım bitti.
5 25 Şikayet Et
12